Leuk topic dit, alleen jammer dat er zoals altijd weer van die opdringerige mensen zijn die het tegendeel bij hoog en laag proberen te bewijzen.
Ik ben bewust kinderloos, zoals de meesten hier mss ook wel weten.
Ik ben zeer gesteld op mijn vrijheid, wil eten, slapen, douchen, uitgaan, dagje weg, boodschappen doen
wanneer
ík dat wil, hier past geen koter in echt niet.
Grappig zoals iemand eerder in dit topic al aanhaalde, dat het er van jongs af aan nooit in heb gezeten, ik speelde met auto's, skelters en in de bouw. Poppen waren om te mollen.
Ach dan wordt je ouder, de bekende kreten 'wacht maar tot je ouder wordt het komt vanzelf' nou ik wordt met de dag ouder...maar er komt niets vanzelf.
Vriendinnen om mij heen werden jammerlijk zwanger, weg uitgaansleven, vrijheid en doen en laten wat je wilt, zitten nu opgesloten in huizen met een deprimerend huilend en energie zuigend kind.
Komen de deur niet meer uit, alleen voor de boodschappen en ook dat moet geregeld en georganiseerd zijn.
Gelukkig nog een andere vriendenclub over waarvan ik op mn blote knietjes bidt, dat zijn er ook niet aan beginnen, we hebben het zo leuk nu met zn allen, genieten van de vrijheid.
Zo zonde als er dan tóch een kennis besluit voor zoiets te gaan....
Zo zonde!!
Om die reden wil ik ze dus niet, ook ben ik nogal gesteld op mijn lichaam, zie er graag leuk uit. Ik ben bijna 38 jaar maar velen geven mij die leeftijd niet, en dat wil ik graag zo houden

Als ik soms leeftijdgenootjes zie, uitgeleefd, moe, grijs, ,rimpels(Uitzonderingen daargelaten moet ze nog wel tegenkomen)...dan vraag ik mij oprecht af hoe ze dr uit hadden gezien zonder zo'n druk leven met een energie zuigertje om je heen.
Duw mij geen kind in handen, ik weet mij dr echt geen raad mee, heb dit meer mensen zien zeggen in dit topic, dat zegt toch ook wel weer wat.
Ik mijdt verjaardagen waar energiezuigers rondrennen, (Ben net hersteld van een burnout)ben niet aardig tegen kinderen en doe liever maar dat ze lucht zijn, dan gaat er het minst mis.
Grappig detail van dit topic, de meeste bokkers die ik heb zien verklaren dat ze liever kinderloos willen blijven, vind ik de interessante gesprekspartners hier op bokt op de een of andere manier, zonder dat ik wist dat we iets gemeen hadden.