[Centraal] tattoo topic deel 3!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:52

Avelienvd schreef:
Ja je weet het als je hem laat zetten he..
Definitief..
Ook al is de tattoo bijvoorbeeld niet meer wat je nu zou kiezen... het paste compleet bij je toen je hem liet zetten.. kan een mooi stukje herinnering zijn..

Lieveli: Hij is van tattoocentre alkmaar

Dean ken ik niet. Ik weet wel dat ik dat meisje dat er tattoeert, niet zo geweldig vind. Zij heeft mijn hartje gedaan, en gelukkig is er aan zoiets kleins niet veel te verpesten, maar de lijnen zijn niet gelijk en hij is niet fantastisch ingekleurd. Gelukkig zie je het op het eerste gezicht niet.

Hekelstraat staat bij ons in Alkmaar niet zo goed bekend, de mensen die ik ken gaan liever naar LAB 360

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 21:03

Dean's portfolio ziet er goed uit!!

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 12:56

Anoniem

Re: [Centraal] tattoo topic deel 3!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 18:11

Hallo, ik kom even binnendringen want ik heb een vraagje:
Donderdag 29 April krijg ik 's avonds een tatoeage op mijn voet, nu heb ik Zondag 2 Mei een hele leuke wedstrijd, die ik eigenlijk niet wil missen.

Nu hebben ze daar gezegd dat ik daarna 2 weken geen schoen aan mag, maar ik hoor van iedereen andere verhalen er over. Denken jullie dat ik gewoon kan mee doen met de wedstrijd, als ik alleen met inrijden en mn proefjes m'n schoen aan heb?
Ik weet ook niet of dat gaat, of dat ik dan nog pijn eraan heb?

Iemand ervaring? :o

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 18:26

Lijkt me sterk dat als je een tattoo op je voet neemt, dat je dan 2 weken geen schoenen aan mag :o
Ben je lekker mee als je 'm in de winter zou laten zetten :P

Zag laatst iemand in de tattoo shop ook iemand die er een op haar voet nam, en had daarna ook gewoon dr schoen weer aan. Alleen ff wat losser natuurlijk, want tis wat gevoelig na t zetten meestal..

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 18:28

Ik hoop ook dat, dat van die schoenen niet waar is, dan zou die hele tattoo afvallen voor mij :')

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 18:36

Dat is onzin hoor.. ;)

Ik liep een dag later alweer met schoenen aan.. Het ligt er denk ik aan hoe dik je voet word en of het pijnlijk is of niet.. Maar ik denk dat jij tegen die tijd gerust wel weer je laarzen aan kan hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 18:39

Okee dat klinkt geruststellend :D Ik heb gelukkig ook leren chaps met jodphurs, dus dat past nog beter dan :+

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 19:14

Hee dames, mag ik me hier ook melden? Loop al een tijdje met een tattoo plan, maar er is nog niet definitief :)
Ik wil graag een tattoo geinspireerd op Arabische henna, dus misschien ook graag in bruine inkt, heeft iemand hier ervaring mee? Ik zit er over te denken om hem over de ronding van mijn heupbot van voor naar achter te laten lopen, tot halverwege mijn onderrug :))

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 10:16

Roxannev schreef:
Donderdag 29 April krijg ik 's avonds een tatoeage op mijn voet, nu heb ik Zondag 2 Mei een hele leuke wedstrijd, die ik eigenlijk niet wil missen.

Nu hebben ze daar gezegd dat ik daarna 2 weken geen schoen aan mag, maar ik hoor van iedereen andere verhalen er over. Denken jullie dat ik gewoon kan mee doen met de wedstrijd, als ik alleen met inrijden en mn proefjes m'n schoen aan heb?

laat je je voet vol zetten of gewoon een tribaltje idee?

nl bij tribaltjes, teksten ed merk ik dat mensen erna weinig last ervaren
echter bij volgezette voeten willen ze nog eens vocht ophopen en heel dik worden
maar als iemand mij dit vraagt zeg ik altijd gewoon dat het kan ;) meeste mensen zetten hem toch niet vol

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 11:40

Hee bokkers, ik meld me hier ook even. Ik denk al twee jaar na over het laten zetten van een tattoo en nu mijn vriendin erover uit is dat zij het wil besloot ik eens rond te kijken naar wat ik zou willen.

Ik zoek in ieder geval een goede tattooshop in de buurt van Doetinchem of Arnhem. Dus als jullie je goede ervaringen willen delen graag :D

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 12:40

Bokkers, heeft er iemand een goeie ervaring met een tattoo schop in de hoeksche waard???

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:50

Marshaha schreef:
Roxannev schreef:

laat je je voet vol zetten of gewoon een tribaltje idee?

nl bij tribaltjes, teksten ed merk ik dat mensen erna weinig last ervaren
echter bij volgezette voeten willen ze nog eens vocht ophopen en heel dik worden
maar als iemand mij dit vraagt zeg ik altijd gewoon dat het kan ;) meeste mensen zetten hem toch niet vol

kan je een voettat ook in de zomer zetten?

weet je al meer van zeist? *\o/*

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:51

xDramaQueen schreef:

Je kan elke tattoo in de zomer zetten, je moet alleen wel oppassen met zon, en met zwemmen enzo.
Je mag een paar weken niet zwemmen enzo, weet even zo gauw niet hoeveel weken precies. Maar voor het vuil enzo. En in de zon moet je de tattoo sowieso extra beschermen, al moet ik heel eerlijk zijn dat ik dat nog nooit heb gedaan :=
Ik smeer daar geen hogere factor op ofzo, maar gebruik over t algemeen helemaal geen factor (behalve in t buitenland), want ik verbrand eigenlijk nooit :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:54

lijkt me juist wel lekker kelly, kan je slippertjes aan :)
alleen inderdaad niet zwemmen en geen zon of bij de apothejker zon sunblockachtige stick halen :)

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 18:46

xDramaQueen schreef:

ja hoor ik heb hem in sept laten zetten, lekker op blote pootjes lopen :D

wbt zeist is geloof ik gewoon geregeld hoor, ik zal het vanaaf ff navragen voor de zekerheid, maar ik ga er van uit dat het gewoon goed is

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 20:49

omdat de mijne aan de zijkant komen en dan ivm zand en vuil etc maar dan weet ik dat :j
okee super marsh, pm je me later dan nog even wat betreft tijd en hoe ik je kan vinden etc _O- maar dat hoor ik wel!

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 21:26

ja hoor we hebben nog contact tzt
ik zit trouwens ziek thuis dus ik kan donderdag pas vragen voor bevestiging ;) maar die paar daagjes langer maakt niet uit neem ik aan

normaliter zijn wij gewoon al voor de opening daar om op te bouwen, en dan tref ik je daarzo als de deuren open gaan. ik zit gewoon in de stand van jos breukers, tzt zullen we ff telefoonnrs uitwisselen dat is ook gemakkelijk toch? komt wel goed
we hebben tijd genoeg die dag dus we kunnen rustig aan doen

yole

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 22:06

Wow... Jos Breukers is niet verkeerd mijn gedacht!...Ken jij Marc's tattoo studio?

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:12

ik werk bij jos haha

marc???? nee, zo niet, waar zit die dan?

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:36

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:58

Ik lees al een hele tijd mee, dus ik meld me even. Weet er iemand goede tattooshops in België? Ik woon vrij centraal dus het mag in Antwerpen, Gent, Brussel zijn, maakt niet zoveel uit waar.

Ik wil graag 3 sterren laten zetten. Ja, cliché, maar wait for it :+ Ik wil een blauwe, rode en witte (gewoon niet ingekleurde, dan) ster. Ik ben geboren in Amerika en die sterren staan voor de sterren en de kleuren van de Amerikaanse vlag. Zit er ook nog over te denken om hem van de zomer misschien gewoon in Amerika te laten zetten als ik daar ben, maar het probleem is dat we in iedere stad max. 3 dagen blijven en ik betwijfel of ik op zo'n short notice een goeie winkel ter plaatse kan vinden. Wil ook graag op voorhand even langsgaan om te bespreken enz.

yole

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:42

nathe schreef:
yole schreef:
Wow... Jos Breukers is niet verkeerd mijn gedacht!...Ken jij Marc's tattoo studio?

bedoel je die in balen? Dat is nu van monica, zijn vrouw.
http://www.m-ta2.com/ dit is de site

ik heb daar mijn tattoo laten zetten. Goed gezet maar lange wachttijd. Mijn vriend zijn tattoo is deze:
http://www.m-ta2.com/images/grote%20stukken/pages/groot_5_jpg.htm
de broer van mijn vriend zijn is deze:
http://www.m-ta2.com/images/shade/images/pages/shade_18_jpg_jpg.htm

Ja dat is hem/ze... Ook erg mooi werk! Ga daar eens binnenwippen denk ik, is op 2km van hier...

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 15:10

tis een hele vriendelijke, hebben toen een half jaar moeten wachten.
Ze levert echt goed werk af :)

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 17:01

IndianLady schreef:
Ik ben iedere keer bang dat hij na het douchen eraf gespoeld is :+

Haha :+

Ik heb soms wel als ik me aan het wassen ben onder de douche en ik een zwarte vlek/schim snel voorbij zie komen; Wat is dat :o? Ohja ik heb daar een tatt zitten :Y)