Puisten, help!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:04

Marijee schreef:
Ik heb nòg erger als jou :j Ik heb extreem veel taaie meeeters en en ook altijd puistjes. Altijd! Mijn vettige huid is overgegaan door Clinique (daarvoor had ik altijd zo'n vieze vette huid) Je ziet nu geen vettigeheid meer, maar je voelt het soms nog wel! Ik ben eerlijk gezegd soms best wel jaloers op jullie huidjes, mijn huis is echt 1 grote vulkaan, vandaar dat ik ook anti blemish heb. Dat leek de verkoopster bij mijn DA echt het verstandigst, anders kon ik nog gauw genoeg overstappen naar huidtype 3/4.

nog erger! kan het me haast niet voorstellen als ik jou profiel zie. dat is dan mooi opgeknapt! *hoopt, bidt, dat dat ook bij mij gebeurt*

jij bent dus begonnen met antiblemish? ik heb nu namelijk alleen de "laatste stap" als extraatje naast het type 4 driestappenplan.

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:06

Kennen jullie dit: Of is het oud?
Afbeelding

Clinique heeft 1000 en 1 middeltjes, die anti blemisch heette eerst gewoon acne solution...
Maargoed, dan een tweede iets, je kan toch niet alles erbij op je gezicht gaan smeren? Of zal dit dan ipv het 3stappenplan moeten?

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:07

Nou, bij die foto geeft het een vertekend beeld, ik had toen een hele dekkende (maar ook echt een prut) foundation op. Ook was het toen nog goed weer, dus dan is mijn huid altijd beter. En ik had hem juist vanaf een punt genomen, met mijn mobiel, waarin je mijn puistjes net niet zag. Dat was mijn truc en je moet onthouden dat was vorig jaar augustus :j

Edit: Mijn hormonen zijn nu behoorlijk aan het spelen waarschijnlijk en ook door het weer. Mijn huid is daar onwijs gevoelig voor. En ja ik gebruik anti-blemish, ik hoop echt dat werkt :j
Laatst bijgewerkt door Marijee op 01-04-10 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:08

zoals ik het nu heb gebruik ik stap 1,2 3 van het driestappenplan type 4, en na de 3e stap doe ik er ook nog een beetje antiblemish op

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:09

Marijee schreef:
Nou, bij die foto geeft het een vertekend beeld, ik had toen een hele dekkende (maar ook echt een prut) foundation op. Ook was het toen nog goed weer, dus dan is mijn huid altijd beter. En ik had hem juist vanaf een punt genomen, met mijn mobiel, waarin je mijn puistjes net niet zag. Dat was mijn truc en je moet onthouden dat was vorig jaar augustus :j

haha creatief met fotografie :P
is het inmiddels erger geworden dan? gebruikte je toen ook al clinique?

Esgaroth

Re: Puisten, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:16

@Abeltje: jij hebt het inderdaad best flink te pakken, heb je ook een vette huid dan? Stap 4 is namelijk echt heel heftig hoor, dan moet je wel een extreem vette huid hebben waar het bijna vanaf druipt. Anders kun je misschien beter een stapje minder nemen, voordat je straks de vellen aan je hoofd hebt hangen.

Jouw voordeel is wel dat je puisten niet rood zijn, dat zijn ze bij mij meestal wel. Heb je echt zo'n knalrode paddenstoel op je hoofd, schaam me er echt voor.
Je meot Clinique wel miminaal een maand gebruiken he, wil je echt verschil kunnen zien, dus goed volhouden, elke ochtend en avond!

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:22

Majo schreef:
@Abeltje: jij hebt het inderdaad best flink te pakken, heb je ook een vette huid dan? Stap 4 is namelijk echt heel heftig hoor, dan moet je wel een extreem vette huid hebben waar het bijna vanaf druipt. Anders kun je misschien beter een stapje minder nemen, voordat je straks de vellen aan je hoofd hebt hangen.

Jouw voordeel is wel dat je puisten niet rood zijn, dat zijn ze bij mij meestal wel. Heb je echt zo'n knalrode paddenstoel op je hoofd, schaam me er echt voor.
Je meot Clinique wel miminaal een maand gebruiken he, wil je echt verschil kunnen zien, dus goed volhouden, elke ochtend en avond!

ik heb het best heel erg vet ja, als ik trouw iedere ochtend en avond reinig dan valt het mee, maar ook dan zeker s'avonds dan voelt het al weer helemaal vet, gaat ook glimmen dan. vooral dus op m'n wangen en rond m'n haarlijn, waar ik dus ook de meeste last heb.
als nou blijkt dat dit toch teveel uitdroogt dan ga ik waarschijnlijk met stap 2 eentje omlaag. maar de gel (stap 3) en de cleaner( stap 1) vind ik nu al helemaal geweldig. ik voel me schoon en niet vet na het reinigen. terwijl ik met de dagcreme van louis widmer altijd het gevoel had dat ik nadat alles net schoon was er weer vet op zat te smeren. maar door blijven gaan onder het mom "hydrateren is belangrijk" maar na bijna meer dan een half jaar geen verschil ga ik toch eens wat anders proberen. daar kreeg ik trouwens ook geen facewash-achtig iets bij, maar een lotion een tonic en een creme. en dan zag ik na het reinigen nog steeds troep zitten.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:29

abeltje_xx schreef:
[ik heb het best heel erg vet ja, als ik trouw iedere ochtend en avond reinig dan valt het mee, maar ook dan zeker s'avonds dan voelt het al weer helemaal vet, gaat ook glimmen dan. vooral dus op m'n wangen en rond m'n haarlijn, waar ik dus ook de meeste last heb.
Dus niet je hele gezicht zo vet? Dan zou ik echt oppassen met stap 4 hoor. Ik heb zelf een redelijk vette huid op vooral mijn voorhoofd en kin, dat zijn ook de plekken waar bij mij altijd de puisten komen.
Aan het eind van de dag glimt het, en als ik er met mijn vinger overheen ga en ik heb Labello nodig, is het probleem opgelost :D En ik heb dus huiddtype 2.
Het resultaat met type 4 kan zijn dat je het ZO uitdroogt, dat je NOG meer vet aan gaat maken. Ik kan het vanaf hier natuurlijk niet beoordelen, maar ik kan je wel aanraden om er goed mee op te passen, voordat je het alleen maar erger maakt.

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:40

wel mijn hele gezicht vet, maar het is vooral erg rond mijn haarlijn en op m'n wangen. maar ik heb ook nooit labello nodig :P
en tja, de baliedame zei het ook al, 3 of 4, dus daar ga ik dan ook maar een beetje vanuit.
nou heb ik wel spul gehad dat het dus alleen maaruitdroogde en niet rehydreerde, maar ik heb niet het gevoel dat dat nu het geval is.
ik zal het zeker in de gaten houden, het laatste wat ik wil is NOG meer vet, bah!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:41

Hebben ze jou direct het 30 dagen plan gegeven of eerst het weekplan? Ze gaven mij eerst het weekplan om eerst te kijken hoe ik het vond en hoe mijn huid op reageert (ivb allergieen)

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:44

Bestaat er ook een weekplan? Dat heb ik niet gehad, ik kreeg ook meteen het 30 dagen plan. Dat kost meer natuurlijk :(

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:48

Ja, dan krijg je een zeepje, en klein flesje tonic en een klein tubetje met creme. En dat vond ik ideaal! Dat was voor mij gewoon het teken dat zo'n verkoopster niet voor het geld helpt maar echt om jou te helpen. Vond dat zo prettig idee! :j

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:49

Marijee schreef:
Hebben ze jou direct het 30 dagen plan gegeven of eerst het weekplan? Ze gaven mij eerst het weekplan om eerst te kijken hoe ik het vond en hoe mijn huid op reageert (ivb allergieen)

ik heb een aantal testers meegekregen, antiblemish schuim en dus die antiblemish creme, maar dat schuim was weg tegen de tijd dat ik thuiskwam :P dus ik heb nu alleen nog de creme. en daarnaast heb ik zelf dat grotere pakketje type 4 gekocht. dat zal dan wel het maand pakket zijn.
in eerste instantie wilde ze me alleen testers meegeven, maar ik heb zelf die type 4 dus nog meegenomen. ik ken mezelf en met twee potjes ( maatje eiedopje)en een teststrip ga ik het nog geen drie dagen redden. dus dan maar meteen alles mee.
het heeft mij bijelkaar zo'n 23 euro gekost, maar ik kreeg nog korting vanwege die klantenkaart, volgens mij was het pakketje ong. 26 euro. testers waren gratis.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:49

Oh ik heb met zo'n weekpakketje ruim anderhalve week volgehouden :o

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:55

Ik heb het maandpakket met stap 1 en 2 ruim 1,5 volgehouden, en met stap 3 ben ik nu nog steeds, na 2 maanden, bezig.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:58

Ik denk dat ik met mijn spulletjes ook lekker lang ga volhouden, op de mouse na.. Deze is erg waterig dus ik ben meer nodig om mijn hele gezicht te reinigen..

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:04

nou ik had bij de eerste poging met die facewash ( of oily skin soap heet het volgens mij) nouja, stap 2 iig, ook echt veel te veel gepakt. maarja zoveel had ik altijd nodig. en dat terwijl wat dat betreft best spaarzaam ben, dus ik denk dat ik ook wel een flinke tijd ga doen met mijn setje. ik hoop dat het opknapt want dan ga ik tegen de tijd dat het op is, dus echt nieuwe kopen.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:16

Maar kost dat pakketje van Clinique dan 25 euro (ongeveer) voor ruim een maand? Wow... Dat die dingen duur waren wist ik, maar zo duur...

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:18

nou als ik van mijn louis widmer een vergelijkbaar pakketje had gekocht ( er even van uitgaand dat ik met deze hoeveelheden net zo lang doe als met die hoeveelheid van louis widmer) dan was ik voor lw al 17-20 euro PER FLESJE kwijt. en dan moet je dus 3 flesjes kopen om alles te hebben, want anders werkt het niet ( niet dat het bij mij nou echt iets deed)
dus ik vond dit eigenlijk enorm meevallen.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:18

SSDesign schreef:
Maar kost dat pakketje van Clinique dan 25 euro (ongeveer) voor ruim een maand? Wow... Dat die dingen duur waren wist ik, maar zo duur...

Maar je doet er makkelijk 2 tot 3 maanden mee _O- Ik iig wel :))

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:18

Ik zal zo eens een fotootje maken van mijn gezicht. Ben er stiekem best trots op hoe mijn huid nu is! :D

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:21

ja doen, dan kan ik even laten zien hoe het moet
"kijk huid, DAT is de bedoeling, niet die onzin van de afgelopen 8 jaar" :D

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:23

O trouwens ik kan ook een beetje een schatting geven hoe lang ik met de stap 3 (creme) heb gedaan. Heb hem aangeschaft in augustus. En is nu bijna op, denk dat ik er nog een weekje mee kan doen. Dus bijna 8,5 maand doe je daar mee. (40/8 = €5,- creme per maand. Opzich niet zo heel duur eigenlijk. Hetzelfde al koop je iedere maand een creme van Garnier oid).

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 09:12

Focussed schreef:
Ik zal zo eens een fotootje maken van mijn gezicht. Ben er stiekem best trots op hoe mijn huid nu is! :D
jaaaaaaaa!!!

Ik ga overigens weer stoppen met mijn vitamine B pillen. Zonder die pillen had ik namelijk het idee dat Clinique prima werkte. Het lijkt me dat ik sinds ik de vitamine B gebruik weer meer puisten heb gekregne. Geen idee of het aan de pillen ligt hoor, maar ga het wel proberen.
heb nog een half potje, dingen zijn tot 2011 goed, dus wellicht kan ik ze nog aan iemand anders opvoeren :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:02

Ik vind die pillen zo onwijs smerig. :x
Maar ik zie echt zooooveel verbetering sinds ik die pillen slik en die andere reinigingsmelk gebruik. Hoop echt dat dit de sleutel is.
Ik heb nu eigenlijk alleen nog maar oude plekjes, geen nieuwe meer.