Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

marleen_usar schreef:Ik vind het ook raar dat de prijzen enorm verschillen bij het krijgen van een reiki graad,vind het ook vreemd dat er geen boeken over zijn.Is dat omdat men er dan geen klanten meer door krijgt?
Cinnepin schreef:reiki is geen gave, dat kan iedereen leren, mn tante doet t, ook via de telefoon

Wat die jachtkamer betreft, het is pas sinds kort in gebruik als jachtkamer. in een ver verleden zijn daar mensen gemartelt. Er hangt daar een kwaad aardige sfeer. Heeft niets te maken met de dode beesten die er nu hangen en staan. Het is de ruimte zelf. Oude gebouwen (hout of steen) nemen door de jaren heen energieen in zich op, zoals een spons water, en mensen die er voor open staan (bewust of onbewust) voelen dat. Er word dan vaak gezegt dat het er spookt. marleen_usar schreef:Vanmiddag zat ik in de auto en toen hoorde ik de stem van Tom Tom,terwijl ik die niet mee had.Ze zei bij de volgende afslag rechts af, dat klopte ook.Toen dacht ik he das handig,dan heb ik hem misschien niet meer nodig? Maar helaas bleef het bij 1 keer.
lekker geldbesparen

Geen mensen sporen of katten sporen bij de buren, snap er geen hout van. Voel me niet echt veilig. Het gekke vind ik dat een hond van mij ook onrustig is en s'avonds dan naar buiten staart en gromt. Iemand anders ook ervaring met gevoelige dieren? aikon schreef:Ik heb de laatste weken steeds geluid uit de tuin als of hier iemand loopt, mijn jongste hond is dan ook onrustig. Kijk ik de volgende morgen in de tuin(er lag toen nog sneeuw), geen sporen in de sneeuwGeen mensen sporen of katten sporen bij de buren, snap er geen hout van. Voel me niet echt veilig. Het gekke vind ik dat een hond van mij ook onrustig is en s'avonds dan naar buiten staart en gromt. Iemand anders ook ervaring met gevoelige dieren?
Laatst was er een kat op het dak en toen brak de hel los. Soms is er ook onverklaarbaar lawaai (alsof er iets op het dak loopt, maar dat was niet het geval) en gaa ze weer loeren uit het raam. maar mijn kat is een geval appart, een echte ongeluks kat

Ik geloof in pech
omdat ik dan t gevoel had dat we niet alleen waren in die kamer. S'avonds hadden onze katten (we hadden er toen 15 ofzo) meestal een vergadering
dan zaten ze met z'n allen buiten was wel apart om te zien. Dieren schijnen eerder geesten te kunnen zien/voelen omdat hun zintuigen sterker zijn. Toen ik bang werd om in t donker de paarden te voeren nam ik ook altijd de hond mee. marleen_usar schreef:Vanmiddag zat ik in de auto en toen hoorde ik de stem van Tom Tom,terwijl ik die niet mee had.Ze zei bij de volgende afslag rechts af, dat klopte ook.Toen dacht ik he das handig,dan heb ik hem misschien niet meer nodig? Maar helaas bleef het bij 1 keer.

elmiran schreef:Dan is het idd een ongelukskat. Wel apart van die gescheurde kruisbandjes, weet je niet hoe ze er aan komen? Misschien is het erfelijk?.
Een van onze katten staarde af en toe heel eng voor zich uit. Meestal als hij zo deed werd ik er bang vanomdat ik dan t gevoel had dat we niet alleen waren in die kamer. S'avonds hadden onze katten (we hadden er toen 15 ofzo) meestal een vergadering
dan zaten ze met z'n allen buiten was wel apart om te zien. Dieren schijnen eerder geesten te kunnen zien/voelen omdat hun zintuigen sterker zijn. Toen ik bang werd om in t donker de paarden te voeren nam ik ook altijd de hond mee.
Al mijn posters zijn door puk van de muur gerukt,
nou
Puk zit nu altijd het liefst
Overigens staart puk ook echt

heb toen zelf de posters er maar afgehaald, want veel was er niet van over en ik vond het ook erg storend worden. maar puk slaapt wel elke nacht bij me, en we hebben een zeer sterke band, ik kan letterlijk alles met haar doen wat ik wil, ze heeft me nog nooit echt uit woede ofzo pijn gedaan. Soms is ze wat speels maar who cares. Wat ik wel heel vreemd vind bij haar, wat niet vaak voorkomt, denk 1 x in de maand, is dat ze opeens héél angstig word, ik pak haar dan op en dan schiet ze een meter de lucht in, hoge rug, angstige ogen, terwijl ik dan niks verkeerds doe. na een paar minuten geruststellen is het weer goed, maar ik blijf het raar vinden. Gewoon opeens uit het niets... net alsof ze in brand vliegt ofzo.