Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angela_ schreef:Jeetje Iris, hopelijk niks ernstigs?
Iris1702 schreef:Mik... Lijkt me niet zo lekker...........
Peren met boursin lijkt me geen lekkere combi maar ben benieuwd naar jou reactie als je het geprofd hebt.
Ook is het een kalorien bom volgens mij....
Ik maak zelf ook wel een pasta met boursin maar dan met spinazie en kip.
Mik_ schreef:Iris1702 schreef:Mik... Lijkt me niet zo lekker...........
Peren met boursin lijkt me geen lekkere combi maar ben benieuwd naar jou reactie als je het geprofd hebt.
Ook is het een kalorien bom volgens mij....
Ik maak zelf ook wel een pasta met boursin maar dan met spinazie en kip.
Hoe kan het nou een energiebom zijn??
Ik heb kip - pasta - boursin en peren....
Daar zitten sowieso al niet belachelijk veel calorieen in.
Nu heb ik wel de boursin vervangen voor paturain (light).
Ik ben niet zo van de boursin.
M'n vriend keek heel vreemd toen hij het voorgeschoteld kreeg,
maar vond het lekker!
M'n lievelingseten wordt het niet, maar is wel lekker om zo nu en dan te etenabsoluut!!
lovelucydan schreef:hey hey allemaalheb even geen tijd gehad om bokt up to date te houden
maar ik ben naar de sportschooleigenaar geweest en we hebben samen naar mijn eetstijl gekeken.
hij zei je eet niet super veel ofzo maar wat je eet zijn vooral verkeerde vetten.
dus we hebben een voedingsschema opgestart en ik ben nu bijna een week bezig.
hij heeft veel uitgelegd over voeding enz.
hier komt mijn schema:
om de 2,5 uur iets eten! (dit was volgen hem echt heel belangrijk)
bij elke maaltijd mag groente worden toegevoegd en van fruit alleen een appel of af en toe een kiwi.
6:00 2 witte boterhammen met of kipfilet of rosbief of kalkoen filet. of 4 gekookte eiren zonder eigeel!
8:30 250 gr magere kwark evt 1 appel
11:00 een half bakje (1 minuutje rijst van die kant en klaar bakjes) witte rijst met 100 gr gebakken kipfilet of 100 gr gebakken wit vis.
13:30 half bakje witte rijst 100 gr gebakken kipfilet of biefstuk of witvis.
16:00250 gr magere kwark evt 1 appel.
18:30 1 bakje witte rijst met 200 gr witvis, kipfilet of biefstuk
21:00 250 gr magere kwark evt 1 appel.
het zijn dus redelijke hoeveel heden. ik heb de hele week nog geen hongergevoel gehad en als ik mezelf betrapte op snoepen dan merkte ik dat ik te laat was met gaan eten.
ik merk nu al dat ik me minder opgeblazen voel na het eten en begin met afvallen
het is best te doen moet alleen even goed plannen waneer ik iets ga koken voor de volgende dag.
de eigenaar zei vooral je moet goed eten met weinig vetten en vooral eiwitten deze bevorderen de stofwisseling.
als je zo weinig gaat eten zo als sommige mensen hier doen dan krijg je juist een jojo effect (hij heeft het uitgelegd met een of ander reken sommetje)
misschien heeft iemand er wat aan?