Digiknuffel
voor iedereen die het nodig heeft. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaan ze het nu onderzoeken? Groeien je caafjes nog goed?
Al met al was het vermoeiend. Snel naar huis gereden waar mn vriend al zat te wachten met het eten, na 25 min weer terug in de auto en naar de winkel (was vaste klanten avond met leuke kortingen) ze hebben veel vaste klanten, we hebben een uur bij de kassa gestaan
, om 20 uur weer thuis. Snel naar mn pa om te douchen en nu zit ik dan toch eindelijk, zucht, het was een vermoeiende dag, zo moet ik er niet teveel hebben. Nou en nu kotst mn kat ook nog alles onder, feest.
Dinsdag hebben we weer een gesprek. Verder ben ik al die gesprekken even een beetje beu aan het worden. Ik denk dat ik er de laatste tijd even teveel van heb gehad.

Maar ik zou er zo graag bij mijn vriend ook wat meer van genieten. Ik wil het wel, maar het lukt me niet...
meer bekend wordt mbt de reorganisatie
hoop stress natuurlijk. Nu hoorde ik van iemand (die het kan weten) dat wij ons geen zorgen hoefde te maken, was wat gerust gesteld maar nu kregen we een email en daarin staan afdelingen die ze aan gaan pakken, de club waar wij bij zitten staat hier wel bij!?
Goed nu gaat het dan over meerder overkoepelde afdelingen maar de stress zit er wel in, zeker omdat we onder de kop vallen waar de arbeidsplaatsen komen te vervallen via verloop en ik heb een jaarcontract
Dus bedankt voor je steunende woorden, het helpt me om er weer wat positiever over te denken. Misschien zie ik het allemaal nu wel wat te somber in, er komt zoveel naar boven dat het niet zo raar is dat het nu even niet wil. Ik denk dat je gelijk hebt
Met mijn vriend en mij gaat het verder trouwens wel goed hoor! Lief dat je daar naar vraagt.