karin84 schreef:Haha, that's me! Ik heb er erg goed over nagedacht, het wordt niet zomaar een plaatje en dan wil ik niet dat ik later spijt heb van de gekozen plek.
Zit te denken aan mijn voet en dan lopend richting enkel of zij, maar geen idee of dat wat is!
Gaat je lies niet "lubberen"? Wordt mijn eerste, dus kan alle ervaringsdeskundigheid gebruiken!
Na 2 zwangerschappen lijkt mijn zwarte panter bij m'n lies wel wat meer op een dikke zwarte huiskater, maar echt lubberen doet hij niet. Het is meer dat de schaduwlijnen wat zijn opgerekt, waardoor hij nu iets dikker is. Als je geen kinderwens (of het lijf van Madonna hebt
), vind ik de lies een superplek voor een tattoo. Ik heb er nu na 12 jaar nog steeds veel plezier van en eigenlijk moet ik hem laten opknappen, zodat hij weer helemaal naar mn zin is. Het leuke van die van mij is dat het staartje net boven mn bikinibroekje uitkomt en dan zie je mensen afvragen wat er allemaal onder zit, haha..
Ik heb inmiddels al wel een idee voor mn 2e op mijn schouderblad en dan kan ik gelijk navragen of die op mn lies nog te redden is.