[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:12

panache schreef:
xDramaQueen schreef:
balletje heeft ook een afmeting he, je hebt 5,4 en 3 mm :) misschien is het balletje iets groter?

klopt, ik heb dit net geprobeerd en m'n pijn is zogoed als weg!
m'n onderste bolletje was gewoon te groot!!
Maar je hebt dus 2 maten 5.4 en 3 mm ?

dan ga ik even nieuwe balletjes bestellen, m'n bovenste balletje heb ik wel groot gelaten :)

nee 3
5 mm, 4 mm
3 mm :)

InezFlip

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:19

Ik wil graag een piercing, ma weet niet zo goed welke.. Een navelpiercing of een tongpiercing. Nou ben ik dus alleen bang voor de pijn (schijterd) en dat is ook wat me tegenhoud. Wie heeft hier een tongpiercing en hoe ging dat qua pijn?

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:27

Ik heb enkel ervaring met een navelpiercing, heb ik helemaal geen last van gehad qua pijn en onstekingen. Enkel in het begin met mijn rijbroek, maar dat was meer een lastig gevoel, niet echt pijn :) . Een vriendin van me heeft wel wat meer afgezien met haar navelpiercing maar die was ook een heel stuk zwaarder dan ik en die was niet zo goed gezet.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:30

welk sierraad gebruiken jullie in je lippiercings?
ik heb een flex staafje met insert steentje erop in mijn madonna
en het raakt echt enorm makkelijk los, zodra die achter mijn tanden blijft haken, floep, steentje eruit, staafje ook, weg piercing.
iemand tips?

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:33

ingetarita schreef:
nOukiee_ schreef:
Je tongweb is echt gaaf!! :)
Heb je hem al lang? :o

ik heb hem nu 2 weken denk ik... :D hij was echt heel braaf.. kon alleen niet zoenen in het begin.. ik heb een 1.2 mm/8mm staafje alleen heeeel irritant dat je er niet bijkan..mn bolletje was los maar je kan hem zelf niet vastdraaien omdat je er niet bijkan :(. Ondanks dat me tepelpiercing best deed met het zetten voelde ik van deze helemaal niks :D

Ow dat is indd nog niet lang :) .. ik blijf hem vet vinden :D ..
En is ook niet echt opvallend eej ;) .. ook wel fijn!
Dat is wel minder indd, dat je je bolletje niet los krijg,
Hoe heb je 't nu gedaan dan?!
En mog je trouwens al wel zoenen de eerste week gewoon?!
Bij welke piercing-shop heb je hem laten zetten trouwens? :o

Zelf heb ik een stair.. vond eigenlijk alleen die klem zeer doen :o
Verder eigenlijk niet zo :o .. ze hadden voor de eerste dag wel een pleister
er overheen geplakt.. alleen ook een stukje over me haar, dat vond ik
iets minder prettig, want dan trekt 't de hele tijd als je naar voren buig met je hoofd![/quote]
terug naar de piercer gegaan kan er echt met geen mogelijkheid bij.. nee je mag helemaal niks. niet zoenen niet roken en geen alcohol maar had hem donderdags laten zetten en die zaterdag een feestje dusja alles wat god verboden heeft heb ik ermee gedaan.. maar genezing is echt peanuts... heb er nu totaal geen last meer van alleen af en toe een beetje raar zn ding onder je tong:p.. maarja ik heb hem laten zetten bij bloodline in roosendaal.. laat daar altijd alles zetten.. prima shop

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:39

Natje_Spirit schreef:
Ik heb enkel ervaring met een navelpiercing, heb ik helemaal geen last van gehad qua pijn en onstekingen. Enkel in het begin met mijn rijbroek, maar dat was meer een lastig gevoel, niet echt pijn :) . Een vriendin van me heeft wel wat meer afgezien met haar navelpiercing maar die was ook een heel stuk zwaarder dan ik en die was niet zo goed gezet.

Vond je het niet eng?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:41

Inez; Ik heb een tongpiercing en enigste wat ik irritant vond was de klem..Van de prik zelf heb ik echt niks gevoelt en ik ben normaal ook een schijterd voor pijn en naalden..Viel echt heel erg mee hoor :) Ik was echt knetterzenuwachtig toen ik de shop inliep, maar toen ik eenmaal op die bank zat en ze de spullen aan het klaarleggen was, was er niks meer aan de hand. Heb wel gevraagd of ze wou zeggen waneer ze ging prikken, vind ik persoonlijk fijner, verder niks aan de hand. Alleen je hebt een paar dagen een dikke tong en eten is lastig, maar verder heb ik er geen problemen mee gehad. Mocht je een tongpiercing willen, wil ik evt wel met je mee naar de piercingshop :)

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:44

Nee, niet echt. Ik ben doodsbang voor naalden maar om de 1 of andere reden wou ik alles zien := ik mocht alleen niet....
Ben eigenlijk heel erg kalm geweest :) was niets engs aan :n

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 23:00

sharoontje schreef:
Inez; Ik heb een tongpiercing en enigste wat ik irritant vond was de klem..Van de prik zelf heb ik echt niks gevoelt en ik ben normaal ook een schijterd voor pijn en naalden..Viel echt heel erg mee hoor :) Ik was echt knetterzenuwachtig toen ik de shop inliep, maar toen ik eenmaal op die bank zat en ze de spullen aan het klaarleggen was, was er niks meer aan de hand. Heb wel gevraagd of ze wou zeggen waneer ze ging prikken, vind ik persoonlijk fijner, verder niks aan de hand. Alleen je hebt een paar dagen een dikke tong en eten is lastig, maar verder heb ik er geen problemen mee gehad. Mocht je een tongpiercing willen, wil ik evt wel met je mee naar de piercingshop :)

Das aardig :) Ma ik knijp hem echt... :+ Ik wil wel! Ma moet eerst heel veel lef verzamelen :o Maareh... zoent dat niet vervelend? of juist beter :#

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 23:55

Heb nog nooit commentaar erover gehad van mn vriend haha, dus het zal wel goed zitten :P Ach die lef heb je zo bij elkaar hoor, ik kreeg die piercing van mijn broer en zijn vriendin voor mijn verjaardag, maar ik had hem een dag ervoor lieten zetten, dus die dag liepen ik en mn moeder in de stad en we liepen langs de piercingwinkel heen en ik ben er naar binnen gelopen en gezegd dat ik een tong piercing wou, hoe bang ik ook was :P

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 23:59

Ma ik ben echt té schijterig! TE!! :+

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 00:07

heb je even een pb gestuurd haha

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 15:26

Eerder in dit topic ging het over MD's en dat je ze "dieper" kan duwen. Ik ben het dus zelf aan het testen nu. Die onder mijn sleutelbeenderen zaten op zich goed vast maar ze kunnen wat dieper. ivm de plek was me sowieso gewaarschuwd dat het kon zijn dat ze daar nooit echt tegen de huid gingen zitten. (aan de piercer ligt het niet want die in mijn buik zitten echt plat tegen mijn huid aan nog steeds). Ik heb ze nu dus twee nachten afgeplakt. Geen doekje oid er tussen, met van die tape die ze ook in ziekenhuizen gebruiken, goed indrukken en dan pas vast plakken dat er dus "druk" op staat 's nachts, niet genoeg om pijn te doen maar wel genoeg om ze wat in te drukken zeg maar. Twee nachten later zitten ze nagenoeg volledig tegen mijn vel aan waar ze eerst duidelijk van mijn vel af stonden.... Ik laat het er nu een aantal uren af zodat het even kan luchten. Het kan dus wel werken... Elk lichaam zal anders reageren (zoals bij elke piercing) maar bij het juiste lichaam kan het wel helpen...

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 15:54

Interessant om te weten Pharagirlke! :)
Spijtig dat mijn MD's al meer dan een jaar geleden gezet zijn, anders zou ik het eens proberen. Maar ik ben bang dat ze me dan niet meer zo lief gaan vinden :D

Mijn sideburn begint trouwens aardig lastig te doen.. Volgens mij zal ie binnenkort proberen uit te groeien. Achja, da's dan een kans om een troostpiercing te laten zetten! :D Een rook, innerconch of tongpiercing lijken me wel wat!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 15:59

Die van mij zijn nu ook.. Effe denken... 4 maanden oud... Dus ze zijn wel iets verser als die van jou. :)

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 16:12

weet iemand hier waar je KORTE straafjes kan halen voor je tongpiercing?
ik ben al vanaf ik hem heb aan t zoeken naar een klein staafje die ik nu heb ik ook niet zo heel lang, maar t zit gewoon niet helemaal lekker,deze is ongeveer,16 mm

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 16:23

kortere staafjes gewoon bij piercingshop of bij claire's van 14 mm.. maar die zijn te lang voor me, heb er denk ik 12 inzitten (of was het 13)

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 16:36

Korleon schreef:
kortere staafjes gewoon bij piercingshop of bij claire's van 14 mm.. maar die zijn te lang voor me, heb er denk ik 12 inzitten (of was het 13)

ja bij de piercing shop kan ik er een bestellen van ik geloof 13 mm maar dat kost dan 25 euro ;( dat vind k ook een beetje raar, zal morgen even na een andere shop gaan, misschien hebben ze die daar wel ;)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 16:38

Misschien heb je wat aan www.alloverpiercings.nl
Moet je alleen even bij de barbells kijken, want bij tongpiercings staat alleen de 16mm geloof ik

Stephtj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 17:53

Weet iemand waar je zo'n opschroefbolletjes vind voor op je tragus piercing met zo'n steentje? Het moet wel een titanium bolletje zijn want ik kan niet tegen chirgurgisch staal. Ik vind het eigenlijk nergens op een internet site. Geen black titanium.

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 17:55

Stephtj schreef:
Weet iemand waar je zo'n opschroefbolletjes vind voor op je tragus piercing met zo'n steentje? Het moet wel een titanium bolletje zijn want ik kan niet tegen chirgurgisch staal. Ik vind het eigenlijk nergens op een internet site. Geen black titanium.

Euhm, een vriendin van mij zocht dat ook die heeft dat in Utrecht gevonden een een piercing winkel.
daar kan je t geloof ik ook bestellen

Stephtj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 18:00

roybrit schreef:
Stephtj schreef:

Euhm, een vriendin van mij zocht dat ook die heeft dat in Utrecht gevonden een een piercing winkel.
daar kan je t geloof ik ook bestellen

Hmm, die zal wel geen site hebben zeker of emailadres? Ik ben namelijk van België :D

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 18:33

[/quote]

daar kan je t geloof ik ook bestellen[/quote]

Hmm, die zal wel geen site hebben zeker of emailadres? Ik ben namelijk van België :D[/quote]

euhm weet ik zo 123 niet, kan het wel na vragen als je wilt, is wel duur hoor verzenden na buitenland!

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 18:36

@Stephtj: Volgens mij vind je dat wel in elke piercingshop? :) Of wil je echt online bestellen?

Stephtj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 18:43

RavenIris schreef:
@Stephtj: Volgens mij vind je dat wel in elke piercingshop? :) Of wil je echt online bestellen?

In mijn piercingshop heb je dat wel, maar niet echt veel keuze, en het duurt bijna eeuwen tegen dat ze andere nieuwe bolletjes heeft. Ik zal wel eens naar oostende gaan. Daar heb je een goede piercingshop dacht ik.