Lees vanavond bij en reageer dan weer even op jullie. Gisteravond op bed kreeg ik het toch weer wat benauwd dus ik heb maar wat ingenomen, daarna gelukkig wel geslapen. Vanmorgen op weg naar mn werk moest ik steeds huilen, heb het op het werk gezegd dat er nog wel een traantje zou kunnen vloeien maar het is gelukkig meegevallen. Dat je het dan zegt lucht al op maar het vertellen is even moeilijk. Voelde me vandaag nog weleens raar worden maar verder is het gelukkig goed gegaan. Ben vertrokken om 15u.
Uit mn werk iets ophalen wat klaar zou staan, je raad het al, het stond er niet dus dat duurde ook weer langer. Thuisgekomen gekeken wat mn schoonvader gedaan heeft, hij zou een schakelaar aan een lamp maken (dimper was kapot) Nu doet hij dus niets meer en alle lampjes zijn kapot, hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen weet ik niet, ben er niet blij mee
Baal daar zo van, eerst al dat ze komen als ik niet thuis ben en dan nog dat dingen niet gaan zoals gevraagd, grrr. Morgen gaat hij met vakantie dus ik vermoed dat ik deze lamp dus 3 weken niet kan gebruiken, het zit allemaal weer niet mee. Ga zo bij mn schoonouders eten dus ik hoor het dan wel.
PW, ze kunnen daar echt over zeuren, is een poetsfamilie en dan zou mn schoonmoeder wel een gemene opmerking erover maken, weet ik zeker.