Meer mensen met burnout/overspannen: deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Pilipa_

Re: Meer mensen met burnout/overspannen: deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:33

CM
Snap wat je bedoeld , maar vind moeilijk!
Hoe bedoel je verkeerd openstaat?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:50

Als je emoties en dingen "ontvangt" van anderen, die worden nu niet goed doorgegeven om het zo even stom te zeggen :+

Je intuitie is niet 100 %, je antenne is niet zuiver, je radio stoort. Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:05

Klopt! Ik ben dus ook Hsper, maar nu klopt mijn intuitie vaak niet.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:12

Maar waarom zou die nu dan niet kloppen en wanneer dan wel, waneer kan ik dan weer op mijn gevoel vertrouwen, is dan alle swat ik nu voel niet waar, ik ben het nu echt kwijt...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:48

Het is nu onmogelijk om te filteren wat fantasie is en wat intuitie is.

Omdat onze balans verstoort is.
Ben je lichamelijk en geestelijk in balans, dan kun je makkelijker de dingen filteren, hoewel het dan vaak al moeilijk is om met zekerheid te zeggen of een ingeving juist is.

Ons gevoel is nu anders, zo kunnen we ons aan de kleinste dingen irriteren, niet genieten van de dingen waar we normaal wel van genieten. Oftewel ons "voelen" is verstoord, en dat is juist zo'n belangrijke factor bij het gebruiken van intuitie :)

Daarom is het ook belangrijk jezelf in deze tijd goed af te sluiten en niet teveel met paranormale zaken bezig te zijn.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:49

Lees vanavond bij en reageer dan weer even op jullie. Gisteravond op bed kreeg ik het toch weer wat benauwd dus ik heb maar wat ingenomen, daarna gelukkig wel geslapen. Vanmorgen op weg naar mn werk moest ik steeds huilen, heb het op het werk gezegd dat er nog wel een traantje zou kunnen vloeien maar het is gelukkig meegevallen. Dat je het dan zegt lucht al op maar het vertellen is even moeilijk. Voelde me vandaag nog weleens raar worden maar verder is het gelukkig goed gegaan. Ben vertrokken om 15u.

Uit mn werk iets ophalen wat klaar zou staan, je raad het al, het stond er niet dus dat duurde ook weer langer. Thuisgekomen gekeken wat mn schoonvader gedaan heeft, hij zou een schakelaar aan een lamp maken (dimper was kapot) Nu doet hij dus niets meer en alle lampjes zijn kapot, hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen weet ik niet, ben er niet blij mee :( Baal daar zo van, eerst al dat ze komen als ik niet thuis ben en dan nog dat dingen niet gaan zoals gevraagd, grrr. Morgen gaat hij met vakantie dus ik vermoed dat ik deze lamp dus 3 weken niet kan gebruiken, het zit allemaal weer niet mee. Ga zo bij mn schoonouders eten dus ik hoor het dan wel.

PW, ze kunnen daar echt over zeuren, is een poetsfamilie en dan zou mn schoonmoeder wel een gemene opmerking erover maken, weet ik zeker.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:23

Vanavond bij mn schoonouders gegeten, de lampjes zijn 12volt maar hij heeft ze aangesloten op 220, dat ging niet. Hij gaat kijken of hij het kan oplossen. Daarna nog met de hond gewandeld en in bad geweest, zit nu op de bank en ga er al tegenop zien om naar bed te gaan. Voel me nogsteeds rot, er zit vanalles dwars maar het komt er niet uit.

Daijano, met mn mannetje alles wel goed, mis hem wel ontzettend, meer dan dat ik soms toegeef en daardoor krijg ik weer spanningsklachten. Moest jou pa nog weg? Wat vervelend dat iemand niet eerlijk is, het is lastig. Ik ben iemand die moeilijk zijn mond kan houden, vermoed dan ook dat ik het niet voor me zou kunnen houden. Zou zeggen, je geloof me misschien niet maar ik zit ermee en mocht het toch waar zijn dan vergeef ik het mezelf niet dat ik het je niet heb gezegd. En jij bent er vanaf. Van de andere kant snap ik ook goed dat ze zeggen dat je je er niet mee moet bemoeien want het kan ook nadelig werken voor jou.

Angela en CM hoe is het met jullie? PW hoe was jou dag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:45

CIV: meidje toch.. Wat ontzettend naar dat je je zo slecht en gespannen voelt. Wat zit je dan dwars? Ik logisch dat je je vriend mist, zou niet goed zijn als je nergens last van had! Dat je hem mist, is toch heel normaal?

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:48

Jawel maar ik ben bang dat ik straks mn werk niet aankan ofdat ik weer thuis kom te zitten,dit is misschien niet zo en door die angst gaat het juist op mn werk slechter, heb ik zo het idee. Moet er niet teveel bij nadenken maar dat doe ik wel. Mn vriend wil ook niet terug komen bij een hoopje ellende, dat heeft hij al gezegd. Doe echt mn best om niet weer in dat dal te vallen maar dat is misschien niet goed?

Hoe is het met jou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:54

Ach, wat is een hoopje ellende. Vind het wel makkelijk gezegd van hem, jij vraagt er toch niet om. Voor jou is het ook niet makkelijk! Zeker niet nu je er 'alleen' voor staat.

Hier gaat het wel, ben erg moe. Ik ben vanmiddag met een vriendin naar de paarden geweest, en vanavond met een andere vriendin gaan kijken bij een paard voor haar. Beetje teveel van het goede dus. En ik heb morgen weer Running en activeringstherapie waar ik tegenop zie.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:56

Pas jij ook wel goed op jezelf? Inderdaad wel druk, is het iets geworden met dat paard? Mijn vriend bedoelt het niet verkeerd, hij had toen een slechte dag maar het is wel blijven hangen. Hij belt me iedere dag dus wat dat betreft is het echt een schat en nu het wat minder gaat komt hij ook nog op msn maar het is zo moeilijk zonder écht contact.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:59

je zou zo graag een knuffel willen en willen uithuilen op zijn schouder, dat snap ik maar al te goed!

Ik doe mijn best, maar soms wil ik nog te veel. Vind het echt moeilijk om te accepteren. Het paard was een fijne ruin, 7 jaar, arabier en poepiebraaf. Verkoopster was te laat, dus konden we fijn even rond neuzen. Ook even mee buiten geweest, maar fijn voorwaarts maar braaf. Ze gaat nu een bod doen.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 22:04

Dan ben je in ieder geval niet voor niks een beetje over je grenzen heen gegaan. Dat is bij mij nu ook een beetje het probleem, ik wil teveel omdat ik weer werk denk je er weer te zijn maar ik ben nogsteeds herstellende en moet gewoon weer een stap terug doen. Probeer je niet al te druk te maken over morgen, dan probeer ik dat ook :P en hopelijk slapen we dan beide goed.

Zou graag bij iemand uithuilen maar het liefste nog bij hem, mis gewoon een schouder in het algemeen. En als ik dan ga huilen dan gaat een ander meedoen en dat wil ik ook weer niet op mn geweten hebben zegmaar. Daarnaast heeft iedereen zijn eigen problemen en zijn ze van mij gewend dat ik ze zelf oplos. Men kent mij als sterk persoontje en dat ben ik ook wel maar niet altijd, dat hou ik niet vol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 22:05

Dat is ons probleem, ons zien ze altijd als sterk persoon..

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 22:09

Daardoor zijn we ook hier terecht gekomen vrees ik, wij zijn de hardste werkers die niet klagen of zeuren maar gewoon doorgaan, kosten wat het kost. We gaan letterlijk door totdat we erbij neervallen. Ben blij dat ik nog maar 1 kort dagje moet werken en dan weekend, geloof geen bijzondere dingen op het programma morgen. Had vandaag een training, was ik vergeten maar ik had alle vragen goed dus dat was mooi. Kwam omdat ik hier in mn vorige baan ook weleens wat mee had gedaan want aan de hand van de presentatie had ik het niet geweten, bleef niet hangen :o wist ook niet dat er vragen kwamen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 22:11

Nou ja, je hebt het toch goed gedaan?

Ik ga zo naar bed toe, ben kapot!

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 22:14

Jawel, moet me niet zo druk maken om mn werk of hoe ik me daar gedraag, dat is het meer. Ik zal ook eens naar bed gaan, slaap lekker :* en bedankt dat je er was vanavond, vond het fijn met je te praten.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 08:34

Even offtopic: We hebben een hengstveulen!! Ga vanavond kijken :D

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 11:40

Dan ook maar even offtopic feliciteren he !!!

Gefeliciteerd en wel even foto's laten zien he...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 13:13

Gefeliciteerd!!!!

Ik heb vanmorgen weer door de stromende regen hardgelopen. Was wel fijn, daar niet van.
Daarna een heftige therapie gehad. Ik moest voor de eerste keer iets inbrengen, en jawel meteen tranen.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 13:22

Bedankt allebei!

Was het wel fijn Angela? Of erg confronterend?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 13:34

Het was wel confronterend en erg moeilijk, maar het is zo fijn om bijval te krijgen van je groepsgenoten.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 13:47

Dat is zeker fijn. Dat heb ik vandaag ook weer mogen merken.
Merk dat dinsdag me erg goed heeft gedaan en dat ik makkelijker praat nu in de groep.

Ik heb vandaag gesproken over het contact met mijn familie en waar ik tegen aan loop. Was heel moeilijk maar wel fijn om het nu eindelijk in de groep te kunnen bespreken. Het blijft een lastig onderwerp en ik zal zelf moeten gaan nadenken over wat ík daarmee wil.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:19

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:23

Dat is wel even een flinke tegenvaller zeg!
Ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Hoe nu verder? Wordt het verder behandeld? Of was het weghalen voldoende?