Hoi dames, hier was ik ook weer even. Heb gelukkig goed geslapen naar omstandigheden, kreeg vanmogen al een email van mn ventje dat hij veilig was aangekomen, was erg blij iets te horen. Ben benieuwd wanneer hij weer kan contacten. Daarna naar het arbeidsvoorwaarden gesprek gegaan, ook dit verliep goed. Ze zaten nog boven wat ik in gedachten had en 2 juni zal ik al beginnen. Kan dus zeggen dat het hier momenteel wel goed gaat, gelukkig. Ga zo weer eens wat rommelen moet er nu nog van genieten.
PW, veel plezier bij je vriendin misschien kun je lekker buiten zitten, hier is het mooi weer.
Angela, heb je het gevraagd voor de les? Goed dat je op die manier je aanval onder controle kreeg, zorg dat er altijd een kat in de buurt is
Hoe is het gisteren nog gegaan met de hoefsmid? Als je een weblog hebt dan hoor ik het graag. Veel plezier bij de paardjes!
Sifra, lekker dat je zo goed geslapen hebt, dat gaat steeds beter bij je volgens mij? Wat is HSP? Nog iets doen vandaag?
Flicka, hoe is het vandaag met jou? Al iets minder aan het tollen?
DC, volgens mij kunnen ze je niet zomaar ontslaan als je in de ZW zit, wel na een aantal jaren geloof ik maar hoe dat precies zit kan ik niet zeggen. Heb zelf een hele stapel papieren van mn nieuwe werk gehad, zal eens kijken voor je of er iets over in staat. Weet wel dat een vastcontract niet wil zeggen dat ze je niet op straat kunnen zetten. Soms zelfs makkelijker want een jaarcontract moeten ze uitdienen. Hoe voel je je nu? Konden ze dan niets voor je betekenen?
Sam, dat is ook weer spannend, een andere woning. Al iets gezien? Probeer op te letten dat je je medicatie wel inneemt, zelf heb ik altijd wat in mn tas zitten mocht ik het vergeten of nodig hebben. Hoe voel je je verder?
Nou ik ga weer eens, een beetje van de zon genieten. Spreek jullie later weer,
voor degene die het nodig hebben.