Maar wel even fijn om te weten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Volgens mij worden mensen met bijv migraine-aanvallen tijdens de menstruatie aangeraden de pil door te slikken, en dan eens per half jaar, jaar of alleen als je een doorbraakbloeding krijgt een stopweek te houden.
Voor de vruchtbaarheid maakt het denk ik weinig uit, er is als je de pil slikt helemaal niets natuurlijks meer aan, ook niet als je braaf een maandelijkse stopweek houdt.
Dat van baarmoederhalskanker ivm proliferatie had ik nog nooit van gehoord, ik dacht dat het slijmvlies juist in een rustfase terechtkomt. Het wordt namelijk niet constant dikker als je de pil doorslikt.
Annouk schreef:Ik heb helemaal geen seks meer,
en ik heb al helemaal het type niet om zodra ik een nieuw vriendje heb er meteen mee te beginnen.
Daar wacht ik liever een paar maandjes mee,
dus tegen die tijd kan ik weer aan de pil gaan.
Na deze strip ga ik er mee stoppen denk ik.
_Tara_ schreef:Waarom is dat zo belangrijk om weer "op dezelfde weken" als altijd te zitten? Of heeft dat ermee te maken dat je met de pil die strips hebt?
Gebruik zelf de nuvaring dus vandaar deze vraag
karinFTbing schreef:
Ik kom hier ook even langs, omdat ik twijfel of ik het doorslikken wel goed doe
Ik slik als ik op vakantie ga altijd door ( 1 week), dan stoppen, maar moet ik daarna de strip afmaken en dan na die 2 weken weer een stopweek of moet ik een geheel nieuwe strip pakken?