#Ymke# schreef:Heel veel soorten pillen. De diana, de migrogynon, de lovett. Maar ik werd overal ziek van. Uiteindelijk ben ik 3-4 maanden pilvrij geweest en dan beviel heel goed. Na wat tips met de ring begonnen, en dat beviel de eerste paar weken goed, tot ik ineens al die bijwerkingen begon te krijgen.
Dat is ook wat zeg
Nu ga je nog weer kijken naar een ander middel (spiraaltje o.i.d.), of ga je vertrouwen op het condoom? 
Wel wat moe, maar dat komt meer door het werk denk ik. Wij gaan eerst aan de condooms en mocht dat echt niet bevallen dan kijken we wel weer verder. De nuvaring heb ik 4 jaar geleden ook geprobeerd en dat ging een paar maandjes goed en toen kreeg ik ook last van irritatie etc.

) en na mijn zwangerschap heb ik de minipil gepakt tijdens borstvoeding. Toen een spiraal. 1 en al ellende! Na 1 jaar heb ik die eruit gemikt! Toen de nuvaring. 1 en al ellende! Koppijn was vooral het ergste. Toen maar weer aan de pil. 1 en al ellende! Koppijn alweeeeeeeeer. Nu met de dokter afgesproken dat ik een half jaar niks slik. Jah de puisten duiken weer op (en dat met mijn 30e!!!) dus daar ga ik een alternatief voor vragen, maar ik wil geen pil meer! Het onderdrukt je vrouwelijkheid. Bij mij in elk geval. Nu weet ik wel precies wanneer ik vruchtbaar ben, ik heb dan erg veel zin, whahhaa.