Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:Nu ja zeg: 'geef mij maar een weekje corona'.
Accoord, er zijn mazzelaars voor wie het een weekje is - er zijn in Nederland meer dan 20.000 mensen aan gestorven en wie herstelt kan 'lange termijn corona' krijgen.
En praat mij niet over straf als het gaat om bescherming.
Ik baal ook als een stekker, maar dat is geen argument om de boel te verdraaien.
Nikass schreef:sureido schreef:Kunnen we alsjeblieft eindelijk een keer kappen met die eeuwige vergelijking met covid en oorlog.
Echt, daar ben ik zó klaar mee. Dat argument slaat echt nergens op.
De vergelijking maak je zelf hoor, ik niet. Ik vind alleen het gezever over gebrek aan vrijheid behoorlijk ongepast.
sureido schreef:Als we het zo gaan doen, geef mij dan maar nu een weekje Corona.
Citaat:Tja heel vervelend maar waarschijnlijk wel waar
Mensen voordelen gaan geven om hun vaccinatie terwijl het grootste gedeelte van Nederland die optie niet heeft gehad is dus gewoon vreemd.
Citaat:Ja dan geloof ik best dat Corona doorlopen ineens voor sommigen een optie is.
Citaat:Net als dat mijn vader vroeger naar een mazelen feestje werd gestuurd. Waren ze daar ook direct vanaf.
En nee zo werkt het niet maar ik kan mij de overweging wel voorstellen
Citaat:Ik vind niet naar een winkel mogen omdat ik geen covid gehad heb of geen vaccin best een gebrek aan vrijheid, dat heeft niks met 4 mei te maken. Dat haal jij er bij. Raar.
sureido schreef:@Shadow0: ik heb dit nu in drie groepsapps gestuurd en ze zeggen allemaal, geef mij maar covid dan. Dus ja, vele jongeren willen dat risico nemen (in hoeverre dat het risico gaat zijn op deze leeftijd)
Shadow0 schreef:sureido schreef:@Shadow0: ik heb dit nu in drie groepsapps gestuurd en ze zeggen allemaal, geef mij maar covid dan. Dus ja, vele jongeren willen dat risico nemen (in hoeverre dat het risico gaat zijn op deze leeftijd)
Het risico op langdurige gevolgen is minimaal 10%. Ik hoop dat ze dat meenemen in hun inschatting. En dat soort langdurige klachten maken je leven net zo beperkt of nog iets beperkter dan de maatregelen nu - hoe ongebalanceerd en frustrerend die ook zijn.
friezenfan2 schreef:Ik heb denk ik nog nooit in mijn vinger gesneden en ik steek nooit een naald met iets naaien in mijn vinger. Misschien ben ik niet raar maar jullie. En laat mij mijn angst hebben. Het is heel normaal om niet alles te kunnen en te durven.
En dan moet ik weer veranderen. Ik ben goed zoals ik ben hè.