Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:DuoPenotti schreef:
Ik heb daar vandaag tijdens een lange saaie snelwegrit over zitten nadenken
De wegen aardig vol. De hoeveelheid nationaliteiten is enorm. Maar al die vrachtwagenchauffeurs uit polen, bulgarije, litouwen, roemenie, belgie, spanje, engeland enz. Moeten die nu ook steeds in quarantaine als ze aan grens hoppen doen? Die hebben toch enorm veel contactmomenten overal en nergens!
Merel schreef:oké we dalen wat af. ik ben een stille meelezer en vind het heel interessant wat hier zo nu en dan voorbij komt. zo ook dit over de bezwaren voor enten tgv ooit gebruikte cellen van foetussen voor de ontwikkeling ervan. ik heb hier dus absoluut geen verstand van, nooit geweten ook dat dit zo was en het plaatst een voor mij volkomen wappie standpunt toch wel in een iets ander perspectief (ik kan iets meer begrip opbrengen voor het feit dat iemand aan zo'n voor mij ongelooflijk bijzonder standpunt komt).
Popstra schreef:Merel schreef:oké we dalen wat af. ik ben een stille meelezer en vind het heel interessant wat hier zo nu en dan voorbij komt. zo ook dit over de bezwaren voor enten tgv ooit gebruikte cellen van foetussen voor de ontwikkeling ervan. ik heb hier dus absoluut geen verstand van, nooit geweten ook dat dit zo was en het plaatst een voor mij volkomen wappie standpunt toch wel in een iets ander perspectief (ik kan iets meer begrip opbrengen voor het feit dat iemand aan zo'n voor mij ongelooflijk bijzonder standpunt komt).
Ik had niet meer gereageerd op de discussie die ik teweeg had gebracht maar deze reactie past mij ook.
rien10 schreef:Ik vraag me af of er nu mensen zijn die het vaccin niet nemen omdat het ooit ontwikkeld is met foetale cellen.
rien10 schreef:Ik vraag me af of er nu mensen zijn die het vaccin niet nemen omdat het ooit ontwikkeld is met foetale cellen.
Pandora2 schreef:rien10 schreef:Ik vraag me af of er nu mensen zijn die het vaccin niet nemen omdat het ooit ontwikkeld is met foetale cellen.
Mij zou dat in elk geval niet tegenhouden.
Er zijn misschien wel meerdere vaccins die ontwikkeld zijn met zulke cellen maar waarvan we geen weet hebben.
Daar wordt anders echt nooit bij stilgestaan en stellen mensen zich absoluut geen vragen over.
Ik heb meer moeite met de proefdieren die ervoor gebruikt worden
Pandora2 schreef:Ik heb meer moeite met de proefdieren die ervoor gebruikt worden
besita schreef:Pandora2 schreef:Ik heb meer moeite met de proefdieren die ervoor gebruikt worden
Ik ook veel meer zelfs ,vind het niet eens vergelijkbaar
Cellen uit een geaborteerde foetus ( die anders toch maar bij afval verdwijnt) of dagelijks dieren moedwillig pijnigen ..hoop dat er ooit een verbod op komt ,denk dat de technieken al veel kunnen overnemen