Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 11:52

En dan zeggen ze dat kinderen altijd zo puur en lief zijn, nou..

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 12:16

Kind heeft wel een reflex van heb ik jou daar...
Maar echt, als ik een kind een vogel zo zou zien vastpakken kreeg ie een tik tegen zn hand om onmiddelijk los te laten.
Vroeg aanleren dat je zo niet met dieren omgaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 12:29

Kinderen zijn inderdaad puur. Pure evil }>

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 12:41

Ik vind het al vreselijk om aan te zien als kinderen achter een groep duiven aanrennen en opjagen of zo. Maar dit, hoe ze die duif bij zijn nek pakt, afschuwelijk. Ongelooflijk dat die moeder er niets van zegt, maar die zal waarschijnlijk zelf ook zo met dieren omgaan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 12:45

Ik zag iemand post rondbrengen vanmorgen, ik denk wat heeft die voor gezwel op haar buik. Had ze gewoon haar baby op haar buik gebonden!!! :oo tijdens het werk, met die kou!!!

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 12:47

_O- Haha gezwel! Mooi omschreven.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 12:59

Laurora schreef:
Kind heeft wel een reflex van heb ik jou daar...
Maar echt, als ik een kind een vogel zo zou zien vastpakken kreeg ie een tik tegen zn hand om onmiddelijk los te laten.
Vroeg aanleren dat je zo niet met dieren omgaat.

Dat valt ook wel mee, die duiven zijn gewoon zo tam dat je ze zo ongeveer een leibandje zou kunnen om doen als je wil. :(:) Heel erg snel hoef je niet te zijn voor die dieren te pakken. Zeker niet als je eten hebt.

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 19:52

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 19:56

MarlindeRooz schreef:
Ik zag iemand post rondbrengen vanmorgen, ik denk wat heeft die voor gezwel op haar buik. Had ze gewoon haar baby op haar buik gebonden!!! :oo tijdens het werk, met die kou!!!

Vriendin van mn baas doet dit ook altijd met dat kind van hun. Koter is 14 maanden maar word nog steeds als een aap achterop gebonden. Echt geen gezicht

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 19:57

Hypericum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 20:05

Vandaag neefjes over de vloer. Ben totaal overprikkeld, maar het leuke is dan weer wel dat je ze van alles kan leren.
Ik heb ze Pingu laten zien en noot noot geleerd.
Tot ze niks anders meer zeiden en daarna naar huis gingen, nog anderhalf uur in de auto.

Noot noot! }>

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 20:32

Hypericum schreef:
Vandaag neefjes over de vloer. Ben totaal overprikkeld, maar het leuke is dan weer wel dat je ze van alles kan leren.
Ik heb ze Pingu laten zien en noot noot geleerd.
Tot ze niks anders meer zeiden en daarna naar huis gingen, nog anderhalf uur in de auto.

Noot noot! }>

Pingu is fantastisch!
Leer ze de volgende keer dit, vinden ze vast leuk:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 12:07

Afbeelding
Dat commentaar eronder :')

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 14:20

:')
Ik mis reacties van de mama brigade...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 14:21

Die staan vast daar weer onder :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 14:25

idinn schreef:
[ [url=m/1GfJIv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Commentaar is inderdaad geweldig _/-\o_

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 14:39

idinn schreef:
[ [url=m/1GfJIv.jpg]Afbeelding[/url] ]

:') :') :') :')

Ik reageerde van de week op een stuk op FB waarin stond dat steeds meer ouders hun kinderen maar dumpen bij kinderopvang, bso, gastouders en weet ik wat niet meer, in plaats van er zelf goed voor te zorgen.
Ik gaf aan daar ook niet achter te staan. Af en toe prima, maar dagelijks, nee.
Waarom neem je dan een kind? (Nemen mag je ook al niet zeggen want je krijjjjjjgt ze :') ) Kinderen dien je zelf op te voeden zoveel mogelijk, anders moet je er niet aan beginnen ben ik van mening.
Nou dat kon ik maar zo niet zeggen hoor, foei toch :')
Toen ik de vergelijking met een hond maakte (want als die meer mee gaat met de uitlaatcentrale dan dat je er zelf voor zorgt vraag ik me ook af waarom je er een hebt...) was het hek helemaal van de dam :+ Want kinderen neem je niet voor het gezelschap. Waarvoor dan wel, kon niet verteld worden. _O-
Alle vrijgevochten moeders van de moeder maffia met complexen, trauma's en onverwerkte problemen kwamen me aangevlogen.
Heerlijk hoe er aannames gedaan worden en niemand goed kan lezen. Nee waag het eens om commentaar te hebben. Als moeders onder elkaar is dat not done maar als je zelf geen kind hebt dan moet je het al helemaal niet in je hoofd halen want "dan weet je er sowieso niks van af".
Nou ik heb me heerlijk vermaakt in ieder geval :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 14:46

Zalig tijdverdrijf :+

Ik lig al sinds vannacht kotsmisselijk in bed.Zei vanmorgen al tegen mn vriend. Waarom wil je dit jezelf maanden aandoen, dan compleet uitscheuren omdat dat kind eruit moet. En als bedankje jankt het je vervolgens snachts wakker. Waaaarom? Neem gewoon een hond...

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 16:52

Hahaha jaaaa :')
Het is ook zo permanent, je komt je hele leven er niet meer van af. Nee bah laat mij maar lekker van de vrijheid genieten! :D

M'n ex meldde dat zijn vriendin zwanger is. Had bijna medelijden; hij heeft 't zo lang mogelijk uitgesteld en had nog allerlei wilde plannen, maar zij is echt een huismus en doet alleen van die dingen die de gemiddelde Margriet lezeres doet als ze 60 is zoals punniken enz. :')
Eerst namen ze een hond zodat ze daarover kon moederen, toen een koophuis, een verbouwing en nu was er geen excuus meer om het uit te stellen dus hop, vooruit dan maar.
Kan je nu al zeggen dat er van die plannen van hem niets meer terecht komt. :+
Kwestie van tijd voor die relatie over is ook. Sneu voor dat kind straks, maar zo gaat het vaak wel. Want eenmaal in de sleur met een kind is de volgende stap vaak toch een scheiding.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 17:03

Dat punniken is sarcastisch hoop ik hè..?

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 17:45

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 00:30

Bloodymary schreef:
Dat punniken is sarcastisch hoop ik hè..?

Hoezo, da's toch hartstikke leuk joh? :+

Hij heeft er zelf aan meegewerkt neem ik aan... Succes met de rest van je miserabele leventje dan hè... :P

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 10:39

Nou ik hou ook echt van haken, theedrinken en om 9 uur naar bed gaan, maar laat die baby's maar zitten :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:07

situatieschets: extreem drukke winkel, alle kassa's open maar alsnog dikke wachtrijen, staat er voor me zo'n moeder met de kleine los in de kar. Dus ipv gewoon op te leggen en door te doen ging het per product van "Geef dat eens aan mama". Natuurlijk ging dat "geven" niet zonder slag of stoot. :roll: Ik KON haar wat. En als je denkt dat, als al de k*t-boodschappen er eindelijk uit zijn, je het ergste wel gehad zal hebben..... VOOR madam ging betalen (snelkassa dus enkel met kaart om het vooruit te laten gaan maar daar had deze moeder schijt aan.) moest alles weer door de handjes van de kleine om in de kar te landen en natuurlijk kan je het ene er niet in gooien als ie het andere nog niet los gelaten heeft... Ik weet niet wie op een gegeven moment ongemakkelijker werd van mijn blik, de kassierster die de bui al zag hangen of de moeder die éindelijk een keer uit haar wereldje kwam, me aan keek, en door kreeg dat ze de boel aan het op houden was van hier tot in timboektoe. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:19

Dat je zoveel geduld hebt gehad! Ik word al helemaal kriebel van het gewoon te lezen :))