Dit is wat ik draag met een avondje stappen of naar het strand. Maar goed, ze is natuurlijk best wel knullig met kleding en je kan het haar verder ook niet zo kwalijk nemen ofzo. Zie wel eens verschrikkelijkere dingen voorbij komen bij haar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dit is wat ik draag met een avondje stappen of naar het strand. Maar goed, ze is natuurlijk best wel knullig met kleding en je kan het haar verder ook niet zo kwalijk nemen ofzo. Zie wel eens verschrikkelijkere dingen voorbij komen bij haar

ElineS schreef:... Ik vind het inderdaad niet mooi Shiz. Veel te dun voor je. Weet niet hoe het voor was zonder make-up? Maar je hebt hele dikke wenkbrauwen toch. Vind ik juist zo goed bij je passen.

Niniane schreef:Vinden jullie het ook altijd zo ''jammer'' om een nieuw product te gebruiken? Heb dan altijd zoiets van: f*ck daar gaan we dan, het mooie onaangeraakte is er nu van af..
Great Lash staat je heel goed.
HELD. Top makeup had je op dus!
Het werd omschreven als 'de producten die je meteen weer zou kopen als je hele stash weg zou zijn'. Ik ga eens nadenken over de mijne. Shizzel schreef:Na kijken van Tati's Ride or Die video ben ik wel benieuwd wat jullie Ride or Die make up producten zijn.Het werd omschreven als 'de producten die je meteen weer zou kopen als je hele stash weg zou zijn'. Ik ga eens nadenken over de mijne.
Misschien allemaal een foto maken van onze ride or die producten om er onze eigen tag van te maken.
Niniane schreef:Shizzel schreef:Na kijken van Tati's Ride or Die video ben ik wel benieuwd wat jullie Ride or Die make up producten zijn.Het werd omschreven als 'de producten die je meteen weer zou kopen als je hele stash weg zou zijn'. Ik ga eens nadenken over de mijne.
Leuk idee.Misschien allemaal een foto maken van onze ride or die producten om er onze eigen tag van te maken.
Niniane schreef:Shizzel schreef:Na kijken van Tati's Ride or Die video ben ik wel benieuwd wat jullie Ride or Die make up producten zijn.Het werd omschreven als 'de producten die je meteen weer zou kopen als je hele stash weg zou zijn'. Ik ga eens nadenken over de mijne.
Leuk idee.Misschien allemaal een foto maken van onze ride or die producten om er onze eigen tag van te maken.
Dus van alles wat je gebruikt in je routine maar 1.