Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElineS schreef:... Ik vind het inderdaad niet mooi Shiz. Veel te dun voor je. Weet niet hoe het voor was zonder make-up? Maar je hebt hele dikke wenkbrauwen toch. Vind ik juist zo goed bij je passen.
Niniane schreef:Vinden jullie het ook altijd zo ''jammer'' om een nieuw product te gebruiken? Heb dan altijd zoiets van: f*ck daar gaan we dan, het mooie onaangeraakte is er nu van af..
Shizzel schreef:Na kijken van Tati's Ride or Die video ben ik wel benieuwd wat jullie Ride or Die make up producten zijn.Het werd omschreven als 'de producten die je meteen weer zou kopen als je hele stash weg zou zijn'. Ik ga eens nadenken over de mijne.
Niniane schreef:Shizzel schreef:Na kijken van Tati's Ride or Die video ben ik wel benieuwd wat jullie Ride or Die make up producten zijn.Het werd omschreven als 'de producten die je meteen weer zou kopen als je hele stash weg zou zijn'. Ik ga eens nadenken over de mijne.
Leuk idee.Misschien allemaal een foto maken van onze ride or die producten om er onze eigen tag van te maken.
Niniane schreef:Shizzel schreef:Na kijken van Tati's Ride or Die video ben ik wel benieuwd wat jullie Ride or Die make up producten zijn.Het werd omschreven als 'de producten die je meteen weer zou kopen als je hele stash weg zou zijn'. Ik ga eens nadenken over de mijne.
Leuk idee.Misschien allemaal een foto maken van onze ride or die producten om er onze eigen tag van te maken.