[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

goriginal

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 14:49

Hee iedereen hier, ik zou in de toekomst graag tatoeages willen, maar wil wel dat ze staan voor iets persoonlijks van mij. Probleem is gewoon dat het tot nu toe nog niet zo lukt. Weet wel, heb alle tijd, maar hoe zijn ervaringen hier? Met het koppelen van persoonlijke dingen/ervaringen aan een tatoeage (oftewel een plaatje) ?

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 14:54

goriginal schreef:
Hee iedereen hier, ik zou in de toekomst graag tatoeages willen, maar wil wel dat ze staan voor iets persoonlijks van mij. Probleem is gewoon dat het tot nu toe nog niet zo lukt. Weet wel, heb alle tijd, maar hoe zijn ervaringen hier? Met het koppelen van persoonlijke dingen/ervaringen aan een tatoeage (oftewel een plaatje) ?

Ik heb twee tattoos en beide met een persoonlijke betekenis. Heb samen met een vriendin iets ontworpen en heb er zelf nog wat bij laten zetten. Mijn tattoo staat voor het doorzetten, afsluiten van een rotte periode, het verleden achter me te laten en als laatst het vrij zijn in wat ik doe en wat ik wil doen. dat ik nu vrij ben in wat ik wil en kan doen.
Afbeelding
Laat hem binnenkort bijwerken en iets meer schaduwen en lijnen wat strakker te maken :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 14:57

Valerie93 schreef:
Courses schreef:

Ik heb mijn sternum getattooeerd ja :)

Hoe zit dit met eventuele pijn? Ben gelukkig niet kleinzerig maar lijkt me toch best gevoelig op de ribben.

Het doet pijn. En goed ook ;)

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 15:15

Yasmine schreef:
sam_antha schreef:
Ik twijfel momenteel over een Deathly Hallows tattoo, ook totaal niet origineel maar voor mij wel met betekenis. Zou er ook tekst onder willen, het moeilijke vind ik nu het vinden van een font. Twijfel of ik het handgeschreven wil of dat ik het van internet haal. Keuzes :D

Inderdaad gewoon op dafont kijken :)
Ik heb mijn Deathly Hallows intussen al 5 jaar en ben er nog steeds ontzettend blij mee. Origineel is het zeker niet, maar het heeft voor mij wel een erg belangrijke betekenis. Da's het belangrijkste, toch? :)

Dit is de mijne, trouwens: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... fff684.jpg

Heb die van jou inderdaad al eerder zien langskomen <3 Het gaat inderdaad om mijn gevoel en mijn betekenis erbij :) Nu nog even verzinnen of ik hem op mijn linker of rechter enkel wil hebben ... :')

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 15:17

Ik heb hier ervaring mee. Zie tattoo paar posts terug. Betekenis staat 1 of 2 pagnas terug. Vriend van me heeft m ontworpen. Ik had wel bedacht wat ik wou.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 15:31

Lijnen zijn klaar, nu de schaduwen nog :D Hij is nu al zo mooi <3

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 15:32

Ik wil ook echt weer onder de naald als ik jullie verhalen zo lees :')

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 16:10

Ben zo blij! De artist van mijn vogel-Dollie-tattoo (en de tattoo van eloya) gaat mijn oude tattoo mooi maken zaterdag. Nu al zin in! Het waren ooit afdrukjes van mijn hond zijn poot maar inmiddels erg vaag geworden en dat terwijl hij pas 4 jaar staat.
Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 16:14

Hij staat :D Alleen nu is hij ingepakt en ben helemaal vergeten een foto te maken :')

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 16:15

Nah Yasmine! Ik was net zo nieuwsgierig!

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 16:52

Valerie93 schreef:
Courses schreef:

Hoe zit dit met eventuele pijn? Ben gelukkig niet kleinzerig maar lijkt me toch best gevoelig op de ribben.

Het doet pijn. En goed ook ;)

Wie mooi wil zien moet pijn lijden maar ik heb het er wel voor over! Dankjewel voor je antwoord

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 18:24

goriginal schreef:

Ik wil een beer laten zetten. Ik ben vanaf kleins af aan gek op beren en de symboliek erachter vind ik heel erg mooi.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 19:14

Nou jongens, ik ben helemaal verliefd <3

Afbeelding

Afbeelding

Sorry, ik krijg de foto's niet gedraaid :+

De schelp is gebaseerd op een paar schelpen die ik geraapt heb toen ik klein was en we met mijn grootouders op vakantie gingen naar Sanibel Island in Florida. Mijn grootvader is vorige maand overleden, en het bootje is een referentie naar de laatste zin van The Great Gatsby. Mijn grootvader was professor Engels en ik heb dat stukje voorgelezen op zijn begrafenis (So we beat on, boats against the current, borne back ceaselessly into the past).

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 19:17

Wauw hij is heel gaaf!
Ik moest wel even je beschrijving lezen voordat ik zag wat het allemaal was, komt door de hoek denk ik :P

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 19:18

Oh wauw! Helemal niet mijn stijl! :D Maar ik vind het verhaal erachter en de uitwerking wel heel tof!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 19:19

Ik vind dotwork toch zo'n mooie stijl, hij is heel mooi! Ook het verhaal erachter :)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 19:24

@maylotje, wat leuk!! ben benieuwd wat Flaviu er van gaat maken!

@Yasmin wat mooi gezet, de betekenis vind ik ook erg mooi.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 19:26

Héél gaaf Yasmine! Mooi hoe je zo persoonlijke verhalen hebt weten te combineren :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 19:27

Prachtig Yasmine!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 19:28

Ik vind hem heel erg gaaf! Ik moest wel even kijken hoe het bootje zat, maar hij is echt gaaf!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 20:19

Ik ben echt een beetje chagrijnig nu :') Heb toen ik mijn havo diploma haalde (4 jaar geleden) de belofte van m'n ouders gekregen dat ik als cadeau een tattoo kreeg. Nu 4 jaar later staat er nog steeds niks, aangezien mijn moeder perse samen een tattoo wilde laten zetten. Als in, tegelijk of achter elkaar. Maar zij wist steeds maar niet wat ze wilde, terwijl ik dat al een hele tijd weet. Maar nu kwam ze er van het weekend mee dat ze iets samen wil laten zetten als in hetzelfde ontwerp of iets wat verbonden is met elkaar. Maar dat wil ik eigenlijk niet := En nu kwam ze met ideeën die ik niks vind, en ik ga ook niet met een tattoo lopen waar ik niet blij mee ben.. Help :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 20:42

Dankjewel allemaal! Ben er ook heel blij mee :D

Poging om hem gedraaid te krijgen, misschien is het zo duidelijker :Y)
Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 20:47

Gaaf Yasmine! Niet mijn stijl, maar vind hem wel heel mooi gezet. En de betekenis erachter is ook prachtig!

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 20:48

Naja dat dus Yasmine, knap hoe je dan die verhalen tot een tatoe hebt kunnen maken, ziet er zeer tof uit! :D

Mij lijkt een beer ook erg vet, symboliseert voor mij bescherming. Maar dan is het nog niet helemaal compleet ofzo, ga er nog wel even over nadenken. Wat grappig dat jij ook een beer in gedachten hebt @eclair98, had ik dus ook. Alleen iets gecombineerd met een vos lijkt me ook wat, alleen om dan nou half beer half vos te doen is ook weer dat je denkt van nee :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 20:49

Smee__ schreef:
Ik ben echt een beetje chagrijnig nu :') Heb toen ik mijn havo diploma haalde (4 jaar geleden) de belofte van m'n ouders gekregen dat ik als cadeau een tattoo kreeg. Nu 4 jaar later staat er nog steeds niks, aangezien mijn moeder perse samen een tattoo wilde laten zetten. Als in, tegelijk of achter elkaar. Maar zij wist steeds maar niet wat ze wilde, terwijl ik dat al een hele tijd weet. Maar nu kwam ze er van het weekend mee dat ze iets samen wil laten zetten als in hetzelfde ontwerp of iets wat verbonden is met elkaar. Maar dat wil ik eigenlijk niet := En nu kwam ze met ideeën die ik niks vind, en ik ga ook niet met een tattoo lopen waar ik niet blij mee ben.. Help :')

Gewoon eerlijk zijn, een tattoo is vooraltijd daar moeten beide de partijen blij mee zijn.