Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
goriginal schreef:Hee iedereen hier, ik zou in de toekomst graag tatoeages willen, maar wil wel dat ze staan voor iets persoonlijks van mij. Probleem is gewoon dat het tot nu toe nog niet zo lukt. Weet wel, heb alle tijd, maar hoe zijn ervaringen hier? Met het koppelen van persoonlijke dingen/ervaringen aan een tatoeage (oftewel een plaatje) ?
Yasmine schreef:sam_antha schreef:Ik twijfel momenteel over een Deathly Hallows tattoo, ook totaal niet origineel maar voor mij wel met betekenis. Zou er ook tekst onder willen, het moeilijke vind ik nu het vinden van een font. Twijfel of ik het handgeschreven wil of dat ik het van internet haal. Keuzes
Inderdaad gewoon op dafont kijken
Ik heb mijn Deathly Hallows intussen al 5 jaar en ben er nog steeds ontzettend blij mee. Origineel is het zeker niet, maar het heeft voor mij wel een erg belangrijke betekenis. Da's het belangrijkste, toch?
Dit is de mijne, trouwens: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... fff684.jpg
goriginal schreef:Hee iedereen hier, ik zou in de toekomst graag tatoeages willen, maar wil wel dat ze staan voor iets persoonlijks van mij. Probleem is gewoon dat het tot nu toe nog niet zo lukt. Weet wel, heb alle tijd, maar hoe zijn ervaringen hier? Met het koppelen van persoonlijke dingen/ervaringen aan een tatoeage (oftewel een plaatje) ?
Smee__ schreef:Ik ben echt een beetje chagrijnig nuHeb toen ik mijn havo diploma haalde (4 jaar geleden) de belofte van m'n ouders gekregen dat ik als cadeau een tattoo kreeg. Nu 4 jaar later staat er nog steeds niks, aangezien mijn moeder perse samen een tattoo wilde laten zetten. Als in, tegelijk of achter elkaar. Maar zij wist steeds maar niet wat ze wilde, terwijl ik dat al een hele tijd weet. Maar nu kwam ze er van het weekend mee dat ze iets samen wil laten zetten als in hetzelfde ontwerp of iets wat verbonden is met elkaar. Maar dat wil ik eigenlijk niet
En nu kwam ze met ideeën die ik niks vind, en ik ga ook niet met een tattoo lopen waar ik niet blij mee ben.. Help