Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 17:10

Ik heb net ook nog twee liquids uit China binnengehad. Deze zijn alleen niet matte. Van MeNow Generation 2 :+

Had goede reviews dus ben benieuwd :))

Dr zit zelf een stickertje op met productiedatum en houdbaarheidsdatum :+

_Friemel

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 17:11

Afbeelding

<3

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 17:11

Ik keek eerst heel erg veel van Nikkie, ze heeft geweldige skills en vooral haar oogmakeup vind ik vaak prachtig! :j

Echter sluit ik me bij Djilna aan. Sinds ze veel met de Amerikaanse beautygurus is gaan omgaan is haar uiterlijk extremer geworden. Daar heb ik helemaal niks op tegen, zo vind ik bijv. Jeffree en Kat Von D helemaal geweldig! Maar hoe Nikkie zich ontwikkelt vind ik gewoon niet mooi, de looks worden extremer en vooral haar lippen lijken elke video een tikkeltje groter te worden. Ik ben pro-plastische chirurgie, maar het moet wel redelijk blijven! :7 Ik merk het verschil ook in haar persoonlijkheid, het lijkt alsof ze toch steeds meer aan het acteren is ipv zichzelf zijn. Mja, ik zie wel, ik blijf haar iig voorlopig nog volgen :)

Hebben jullie trouwens de nieuwste In Het Makeuptasje Van.... van Vera gezien? Ik heb zoiets van: maak je producten tenminste schoon voordat je ze op de foto zet, die wenkbrauwdoosjes... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 17:14

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 17:18

Ik vind de Jeffree's ook zo mooi <3

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 17:29

Ik vind ze heel mooi maar geen kleur die ik echt moét hebben.. Alleen Androgyni vind ik gaaf.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 17:38

Ik wil er nog een aantal maar moet ff wachten op de restock. Jeffree is niet in nl verkrijgbaar alleen Amerika. Ook wel de UK maar dan ligt de prijs giga hoog. Ach ik slik die invoerrechten gewoon in, ze zijn t waard.

Masochist ga ik volgende week bestellen met een lipscrub om te proberen. :j

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:30

Tytonidae schreef:
Ik keek eerst heel erg veel van Nikkie, ze heeft geweldige skills en vooral haar oogmakeup vind ik vaak prachtig! :j

Echter sluit ik me bij Djilna aan. Sinds ze veel met de Amerikaanse beautygurus is gaan omgaan is haar uiterlijk extremer geworden. Daar heb ik helemaal niks op tegen, zo vind ik bijv. Jeffree en Kat Von D helemaal geweldig! Maar hoe Nikkie zich ontwikkelt vind ik gewoon niet mooi, de looks worden extremer en vooral haar lippen lijken elke video een tikkeltje groter te worden. Ik ben pro-plastische chirurgie, maar het moet wel redelijk blijven! :7 Ik merk het verschil ook in haar persoonlijkheid, het lijkt alsof ze toch steeds meer aan het acteren is ipv zichzelf zijn. Mja, ik zie wel, ik blijf haar iig voorlopig nog volgen :)

Hebben jullie trouwens de nieuwste In Het Makeuptasje Van.... van Vera gezien? Ik heb zoiets van: maak je producten tenminste schoon voordat je ze op de foto zet, die wenkbrauwdoosjes... :')

Hahaha ja die wenkbrauwdoosjes inderdaad :') Viel mij ook al op _O- Ik denk dat ze wel schoongemaakt zijn maar dat ze gewoon zo beschadigd en gebruikt zijn dat ze niet beter te krijgen waren dan dit :P Ik vind het altijd wel leuke stukjes om te lezen.

Ik ben het trouwens helemaal eens met jouw deel over nikkie. Ik vind haar echt heel goed, filmpje van the Powerof make up was het eerste filmpje wat ik van haar zag. Ik volg haar niet dmv een abonnement op YouTube, kijk af en toe een video maar ik volg haar wel op instagram en het is gewoon zonde, de looks die ze heeft de afgelopen tijd. Ik moet elke keer een beetje aan die vrouwtjes gremlin denken als ik haar zie :x

@Friemel :oo <3 nu wil ik ook een jeffree star |(

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 19:54

@ Jans

Die van menow zijn toch wel matte?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 19:58

Uhuh, alleen ik heb twee metallic besteld :P

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 21:34

Ow vandaar haha.
Wat had je allemaal besteld dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 23:25

Mijn vriendin is zweert bij Pipa, ik kende het niet. Heeft iemand hier daar ervaring mee?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 23:46

Ik ken wel pupa :? Heb ik mascara en potlood van.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 23:48

Oh waue je haar lino!! Echt supermooi! Haha dat soort gewaagde dingen durf ik echt niet. :))

Bedoel je toevallig Pupa Jolien? Pipa ken ik niet.

En bedoelde jij Ballet Slipper, Friemel? Die heb ik ook en ik vind hem juist wel fijn aanbrengen, hij is wat vloeibaarder dan de anderen. Alleen ik vind het met die liquids wel lastig om nette en strakke lijntjes te maken.

Ik vind nikkietutorials wel heel goed, alleen steeds nepper. Die lippen zijn echt vreselijk, ze lijken idd steeds groter. En volgensmij photoshopt ze haar foto's, in video's lijkt ze nl nogal aangekomen en op foto's is haar gezicht veel slanker. Echt jammer, ze heeft echt veel talent en een leuke persoonlijkheid maar heb het idee dat ze zich laat meeslepen door de Amerikaanse beautyguru's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 23:49

Oh ja, Pupa :P

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 23:51

Mijn mascara en oogpotlood bevallen in ieder geval errug goed.

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 23:51

Ik heb een Pupa eyelinerstift gekocht omdat dat werd aangeraden op een blog (weet niet uit m'n hoofd op welke). Wat een troep, moet m'n oogbal eruit drukken wil ik een zwart lijntje op m'n ooglid krijgen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 00:04

Volgens mij is Jeffrey Star te krijgen bij voluminous.nl ? Gok ik! Heb ik wel eens wat van voorbij zien komen. Het zijn iig echt mooie kleurtjes! Fijne nudes. Wordt nu wel erg nieuwsgierig er na :j

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 00:04

Ik heb een fijne blush van Pupa (waarvan ik drie keer achter elkaar een nieuwe kapot heb laten vallen :') ) en voorheen ook aantal oogschaduws en kohlpotlood gehad. Oh en nagellakje.

Laatst trouwens een matte lipgloss van LA Girl gekocht, die bleef wel goed zitten.
Moest hem met een make-up doekje eraf halen.
Alleen moet ik wel oefenen met mijn lip schilderkunsten:')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 00:34

Loose, nee Ruby slipper, donker rood met glitter, schijnt dupe te zijm van hoe hoe hoe. Kleur is prachtig maar de applicatie :r ik ben er dan al heel snel klaar mee hoor.

Elke, nee voorheen schijnt van wel maar nu niet meer in NL te krijgen.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 08:35

Oh wist niet dat ze die hadden! Maar wel echt zonde... Dat heb ook ook altijd, een kleurtje kan nog zo mooi zijn maar als ie niet fijn aanbrengt gebruik ik hem ook nooit. Vooral als je er dan s morgens mee zit te worstelen ga ik zo'n lipstick echt haten. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 08:49

Afbeelding

VG Ariana Grande <3

Zal bij daglicht nog een foto maken :D

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 09:54

Mooie kleur hoor! Benieuwd naar de daglicht foto :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 10:22

Mooi diep rood zeg!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 10:34

Ik ga de mijne morgen halen *\o/*