Wie wandelt er nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 18:45

Wat leuk al die sneeuw. Ik heb een paar keer op de fiets net een hagelbui gehad. Nadat er strak blauwe luchten waren vertrokken voor o.a boodschappen. En dan terug echt flinke korrels hoor. Echt niet prettig op de fiets. Maar ik vind de luchten vaak wel erg indrukwekkend.

Morgen ga ik (ben ik iig van plan) weer aan de wandel. De Belmonte NS wandeling van Ede-wageningen door o.a Sijsselt naar Wageningen voor mij echt een totaal nieuwe omgeving. Nooit geweest en ga alleen. Ik zag hem staan tussen de NS wandelingen en ik heb alleen de overstap bij Utrecht Centraal wat ik ook heb naar Hilversum dus dacht ik trek de stoute schoenen eens aan en ga daar eens ontdekken. Hij staat aangegeven als 16km dus ben heel benieuwd. Het is een iets ander soort. Niet alleen bos maar ook langs de Rijn en de Betuwe.

Hoop dat de app me niet alleen laat en dat de powerbank die ik mee neem werkt want mijn batterij van mobiel is ook snel leeg maar ga wel voorbereid weg iig.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 08:16

Weer lijkt in ieder geval een stuk beter vandaag BeFunny :j

Hier dus ook maar weer een wandelrondje voor het werk. Koud maar lekker :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

silby

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 08:37

Prachtig om zo wakker te worden gaucho!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 08:47

Prachtig Gaucho, hier een stuk meer bewolkt.

Maar hehe ook ik was weer even een rondje doen voor het werk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit ooievaarsnest is 20 jaar geleden geplaatst. dit jaar zitten er voor het eerst ooievaars op.
Afbeelding

En voor mij de eerste baby eendjes dit voorjaar.
Afbeelding

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 08:51

Heel mooi Gaucho en Faringo. Ik hou van gouden foto's <3

Ik zit nu in de trein. Het is idd beter weer. Nu nog koud maar wordt beter (niet warm maar wel prima om te wandelen)
Dus ben heel nieuwsgierig naar het gebied en of ik de wandeling volledig kan lopen dus niet ergens verkeerd ga :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 08:52

Wauw! <3

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 08:54

Wandelze BeFunny, prima wandelweertje!

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 09:06

Mooi gaucho,en faringo.
BeFunny,wandel ze.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 09:11

Prachtige foto's zo in de ochtend!
Ik zit steeds in dubio. Ik vind wandelen voor het werk wel lekker. Maar ik begin nu om 7.30 dan moet mijn wekker wel heul vroeg.
Kan ook later beginnen maar ik vind het ook heel fijn om om 16.00 klaar te zijn zodat ik nog lekker de tijd heb bij mijn paarden....
Hoe vroeg gaat bij jullie de wekker voor de ochtend wandeling?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 09:13

Sure_lee schreef:
Prachtige foto's zo in de ochtend!
Ik zit steeds in dubio. Ik vind wandelen voor het werk wel lekker. Maar ik begin nu om 7.30 dan moet mijn wekker wel heul vroeg.
Kan ook later beginnen maar ik vind het ook heel fijn om om 16.00 klaar te zijn zodat ik nog lekker de tijd heb bij mijn paarden....
Hoe vroeg gaat bij jullie de wekker voor de ochtend wandeling?

Ik ben een ochtendmens, 5.45... En afgelopen weken ivm avondklok ook vaak rond 16.00 gestopt met werken en dan om 21.00 nog een uurtje achter de laptop. Beviel ook wel goed :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 09:18

Was ik maar een ochtendmens. -O- :') Ik moet zeggen dat het wel een stuk beter gaat als ik me beter voel, maar momenteel ben ik zo moe en overprikkeld dat ik het liefst de hele dag in bed zou willen blijven liggen. :')

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 09:30

Ik begin om maandag en dinsdag om 7.30 dus dan loop ik ook vaak niet voor het werk. Op woensdag en donderdag begin ik 8.30 dus dan doe ik het wel. Ga dan ergens rond 6.50 de deur uit. Dan kan ik nog een aardig rondje wandelen. Maar net als Gaucho ben ik ook echt een ochtendmens. Plus ik heb natuurlijk geen paard waar ik ook nog naar toe moet, dat scheelt ook al.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 10:02

Wat hadden jullie een mooie ochtendwandeling :D

Faringo, ahhh die eendjes! <3

Ik heb mezelf vanochtend, met een beetje hulp van mijn vriend, naar buiten geschopt voor een rondje hardlopen. Ging eigenlijk best lekker! 4 minuten hardlopen, 1 minuut wandelen en dat 6x herhalen.

Extra motivatie toen ik een koppel buizerds tegen kwam := Is laatst iemand aangevallen door een buizerd (een plaats verderop, maar toch). Denk dat ik die route de komende tijd even mijd :o

Had ook alleen een grijs plaatje, geen zon helaas.
Afbeelding

En voor wie nieuwsgierig was naar het paardje waar ik ben wezen kijken, heb hem nu echt gekocht *\o/*
Maak kennis met Silver :D

Afbeelding

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 10:08

Ohhhh wat leukerd, helemaal mijn type qua uitstraling en blik!!! Gefeliciteerd, heel veel geluk met hem! Wat goed dat je nog een rondje aan het hardlopen bent gegaan. Blijft altijd mooi om buizerds tegens te komen, maar inderdaad, ze moeten je niet aanvallen...

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 10:10

Dilan93
Wat een leuk paardje!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 10:17

Faringo schreef:
Ohhhh wat leukerd, helemaal mijn type qua uitstraling en blik!!! Gefeliciteerd, heel veel geluk met hem! Wat goed dat je nog een rondje aan het hardlopen bent gegaan. Blijft altijd mooi om buizerds tegens te komen, maar inderdaad, ze moeten je niet aanvallen...

Ja hij heeft echt een hele leuke uitstraling. Super nieuwsgierig ook. Kreeg wel mee dat hij wel gaat uitproberen, maar ergens heeft die karaktertrek ook wel wat. :)

Vind roofvogels idd heel mooi om te zien. Maar in broedseizoen laat ik ze liever even met rust. Al geloof ik dat het voornamelijk hardlopers zijn die ze triggeren.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 10:25

Wouw <3 prachtige foto's.
En wat een gaaf paardje. Proficiat met Siver!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 10:27

Wat een leukerd Dilan, gefeliciteerd! Hij heeft wel iets weg van 1 van Ace zijn maatjes, dat is ook zo'n lekker blij ei :')
Afbeelding

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 10:35

gaucho schreef:
Wat een leukerd Dilan, gefeliciteerd! Hij heeft wel iets weg van 1 van Ace zijn maatjes, dat is ook zo'n lekker blij ei :')
[ [url=m/e4lUw6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind ze beiden wel hele leuke koppies hebben <3

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 11:00

Ik ga denk ik toch volgende week een poging wagen om de wekker ook om 5.45 te zetten. Dan kan ik toch een uur wandelen en wellicht een poging wagen tot wat hardlopen tussendoor.

Leuk dier Dilan!

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 11:31

Veel plezier op je wandeling vandaag BeFunny!

Wat een leukerd Dilan! Nogmaals gefeliciteerd!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 12:09

Dilan93 schreef:
Faringo schreef:

Ja hij heeft echt een hele leuke uitstraling. Super nieuwsgierig ook. Kreeg wel mee dat hij wel gaat uitproberen, maar ergens heeft die karaktertrek ook wel wat. :)
.

Daar hou ik juist wel van een beetje zo'n eigenwijs karakter. Uittesten doen ze allemaal wel op z'n tijd ook.

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 12:22

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 17:33

Pien, wat een mooie route gisteren. Altijd lastig zo'n datum.
Lizard, ook een hele mooie route.

Gaucho en Faringo, wow, wat een mooie zonsopkomst weer. Genieten!

Dilan, gefeliciteerd met je paardje.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 17:36

Vanmiddag ruim anderhalf uur gelopen met een vriendin en haar honden. Ik loop al jaren in dit gebied en heb ineens toch nog een nieuw pad ontdekt. Een pad over een stukje land dat maar max 5 meter breed is, aan beide kanten water en dat zo'n anderhalve kilometer lang. Dat was even leuk wandelen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

4 hondenkontjes <3
Afbeelding