Linsey1998 schreef:_sharonnn schreef:Maar naast groente zie ik ook geen fruit in je lijstjes of lustte je dat niet?
Staat 1 appelik houd het eigenlijk op 1 stuk fruit per dag, hoeveel houden jullie aan? Ik vind eigenlijk alleen appels echt lekker.. De rest van het fruit een heel stuk minder.
Das nog niet veel. Ik eet 2 stuks fruit per dag als t even kan en ik sla zeker m'n groente niet over

Waarom neem je geen komkommer of tomaat mee?
ik houd het eigenlijk op 1 stuk fruit per dag, hoeveel houden jullie aan? Ik vind eigenlijk alleen appels echt lekker.. De rest van het fruit een heel stuk minder.
Daarom net een stuk Dudok appeltaart gehad na klimtrainig. Nog nooit zo idioot zwaar gehad, ben nog steeds in uitpuf mode
goed idee purny! Ga ik weer aan beginnen!! lekker! - ligt t aan mij, of kan het goed dat ik eerder ga zweten als ik s morgens mijn dag begin met water met citroen?
En nog 3 bakken hier bij mn ouders voor van het weekend 
Ik ga s avonds ergens eten met vriendinnen, bij de Happy Italy. Lekker, maar.. Niet goed. Twijfel nu tussen pasta met roomsaus en zalm (all time favorite) of pizza met tonijn (ik eet nu natuurlijk nooit meer pizza). Ik neig naar de pizza; pasta eet ik dus nog heel soms met lekkere zalm
) zalm en broccoli, en dat was gewoon een bommetje. Heb nu de saus vervangen door twee theelepeltjes pesto, en doe er wat knoflook doorheen. Heel lekker ja