Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

IngridM schreef:smit_ilse schreef:Wie vind de nieuwe versie dao ook minder dan de echte? Mis hem nu alHeb nog wat producten ervan kunnen krijgen behalve de deodorant van dao. Vind de jing deo totaal anders dan de dao maar volgens rituals moet hij hetzelfde ruiken
Ik! Maar ik houd niet van lavendel....

Ashleytjuhh schreef:als jullie maar de winkel gaan laten jullie het dan ook inpakken zodat het thuis nog een feest is om het uit te pakken?
Oscar schreef:Ashleytjuhh schreef:als jullie maar de winkel gaan laten jullie het dan ook inpakken zodat het thuis nog een feest is om het uit te pakken?
Nee, ik ben zo dement dat ik elke keer weer een feestje vier als de postbode voor de deur staat met een pakketje. Dan weet ik niet meer wat ik besteld heb en dan is het dubbel feest
Oscar schreef:Ashleytjuhh schreef:als jullie maar de winkel gaan laten jullie het dan ook inpakken zodat het thuis nog een feest is om het uit te pakken?
Nee, ik ben zo dement dat ik elke keer weer een feestje vier als de postbode voor de deur staat met een pakketje. Dan weet ik niet meer wat ik besteld heb en dan is het dubbel feest
Memories schreef:Wat gaat het topic ineens hard, ik zie veel mooie collecties en leuke bestellingen voorbijkomen!
Ik vind de Jing sleep lijn echt geweldig, mij kan je begraven in lavendel. Mijn vriend heeft het badzout geclaimed en ligt er zo vaak in te weken dat ie bijna in een wandelend lavendelstruikje is getransformeerd
De nieuwe jing relax heb ik nog steeds niet kunnen vergelijken. Maar ik vind de oude dao ineens helemaal niet meer lekker ruiken, gister een nieuwe foam van aangebroken en ik was echt teleurgesteld
Ik heb hem goed gekeurd bij deze
vind de relax lijn erg lekker, maar de sleep lijn bevalt me ook erg goed

anders was t antwoord makkelijk
).