[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Ekenna

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:39

Thanks voor je reactie Joolien! Daar was ik ook een beetje bang voor.
Hij wordt zo'n 8 - 10 cm. Is dat groot genoeg denk je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:58

_Ekenna schreef:
Thanks voor je reactie Joolien! Daar was ik ook een beetje bang voor.
Hij wordt zo'n 8 - 10 cm. Is dat groot genoeg denk je?

Lastig te zeggen, ik zou anders eens naar een artiest gaan en gewoon eens met de print kijken welke plek je mooi vind. Ik weet bijv dat Sailors and crooks de plek waar je m wilt hebben fotografeert en dan op de pc de tattoo erop zet, zo kun je verschillende plekken proberen.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 14:09

Zouden de kenners in dit topic mij wat feedback kunnen geven over deze gast? Ik wil van de zomer een aangepast van deze illustratie uit de gebroeders leeuwenhart laten zetten. Ik ben in juli in Auckland, NZ, en daar werkt deze tattoo artist. Vind zijn werk zelf erg gaaf maar wellicht zie ik iets over het hoofd dat jullie wel opvalt :))

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 14:55

_Ekenna schreef:
Ja!
Mandy liet deze weer als aanbieding langs komen op d'r facebook. Was gelijk verkocht, dus gelijk gemaild. En ik was de eerste. Zondag om 16.00 laat ik 'm zetten. :D
Het wordt m'n eerste tattoo, dus ik ben echt hartstikke zenuwachtig...

Bedankt meiden! Ik denk dat ik 'm tussen m'n schouderbladen ook het mooist ga vinden.. Als er nog andere meiden zijn met andere ideeën of mening hoor ik die graag!

Jij was dat dus -O- ik was net te laat ;(
Had hem graag gewild met verschillende kleurtjes, buiten de lijntjes / watercolor effect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 14:58

Killyenn schreef:
Zouden de kenners in dit topic mij wat feedback kunnen geven over deze gast? Ik wil van de zomer een aangepast van deze illustratie uit de gebroeders leeuwenhart laten zetten. Ik ben in juli in Auckland, NZ, en daar werkt deze tattoo artist. Vind zijn werk zelf erg gaaf maar wellicht zie ik iets over het hoofd dat jullie wel opvalt :))

Ziet er wel gaaf uit. aparte stijl.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:17

xZiva_ schreef:
Jij was dat dus -O- ik was net te laat ;(
Had hem graag gewild met verschillende kleurtjes, buiten de lijntjes / watercolor effect.

Sorry :* Y;(

:D

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:18

Nu wil ik natuurlijk zondag wel heel graag het resultaat zien! :D weet je al een beetje wat voor kleuren je wil?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:21

Resultaat zal ik zeker posten! :D
Ik heb gezegd dat ik haar de vrije hand wil geven in het kleuren/welke kleuren. Toen mailde ze terug dat ze zat te denken aan diep roze/paars.
Maar ik zit nu een beetje te twijfelen of ik blauw niet mooier vind...

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 19:04

Wijchen en Geldrop is wel wat uit de buurt! Heb al een hele avond en middagpauze op pinterest gezeten om wat ideetjes op te doe.
Eerste idee was een biggetje.
Maar zag ook erg gave andere dingen voorbij komen. Ik wil waarschijnlijk sowieso het hartje met een klein tekstje erbij. Forever and always en Freedom zijn voorbeelden. Waarschijnlijk maak ik er happiness van en nog iets.. Ik wil het graag op de zijkant van mijn ribben onder mijn BH band.
Iemand anders nog gave ideeën?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 19:20

Ik vind het hartje heel leuk! Die heb ik nog niet zo vaak gezien. Ik denk dat die forever and always snel niet meer leesbaar word.... Het lettertype is zo apart. Je kan ook op tumblr kijken! Daar staan ook heel veel tattoos!

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 19:23

UhNee schreef:
Ik vind het hartje heel leuk! Die heb ik nog niet zo vaak gezien. Ik denk dat die forever and always snel niet meer leesbaar word.... Het lettertype is zo apart. Je kan ook op tumblr kijken! Daar staan ook heel veel tattoos!

Thanks voor je tip. ik heb er totaal geen ervaring mee haha!
Afbeelding
Blijft dit wel leesbaar?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 19:25

Ik heb er ook niet zoveel verstand van, maar ik denk dat dit ook te klein is! Ik denk dat een goede artist er meer over kan vertellen! :)

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 19:37

Het gaat om het lettertype. ik vind sierlijke letters erg mooi. Maar als je het groter maakt dan blijft het toch wel leesbaar?
Laatst bijgewerkt door Suzan_v_h op 15-05-15 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 19:39

Daar ben ik haast wel zeker van! Misschien dat bokkers hier met wat meer verstand ervan dit kunnen beamen :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:20

Nee, de inkt loopt altijd een beetje uit en lijnen worden veel breder dan dat. Zelfs als je een artist vindt die de lijntjes zo dun kan en wil zetten, dan nog gaat het uitlopen en dus dan gaan je letters niet meer zichtbaar zijn. De cirkeltjes van je e gaan helemaal dichtlopen.

Houd er ook rekening mee dat vingertattoos ontzettend snel vervagen:
Afbeelding

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:24

Kijk anders eens op dafont.com

@Loesvdb lager op je ribben is denk ik mooier dan tussen je schouderbladen.
Als je lager op de ribben doet krijg je dit:
Afbeelding

Ik denk dat voor je rug te klein is.. bovendien.. wat als je iets groters wilt? Dan is je rug al vergeven..
:')

Excuus voor de selfie _O-

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:29

Ik vind sierlijke letters altijd heel mooi als bicep-tattoo <3
Edit: scheve zin :o
Laatst bijgewerkt door Loolotte op 15-05-15 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:30

Dankje Nagini!
Ik was er al 90% zeker van dat ik 'm op m'n ribben wou hebben. Nu ben ik er helemaal zeker van! :D
Ik heb altijd al graag een wat grotere mandala op m'n rug willen hebben. Zou het jammer vinden als dat straks niet meer mogelijk is.

Ik had vanmiddag de tattoo uitgeprint, uitgeknipt en met plakband vastgeplakt op verschillende plaatsen op m'n lichaam en voor m'n rug was ie idd net wat te klein en een grote(re) vlinder vind ik niet zo mooi. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:58

Idd vingertatoeage blijft niet lang mooi helaas. Vind het zelf ook wel heel leuk.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:38

Toen ik gister getatoeëerd werd kwamen er 2 meisjes de shop in die beide een hartje op hun vinger wilden, op dezelfde plaats. Als souvenir zeg maar. De artists waren er niet super happig op :Y) ik hou er persoonlijk ook niet zo van. Een klasgenoot van mij heeft "left" op de vingers van z'n rechterhand getatoeëerd, super verwarrend :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 22:11

Hahaha.
Dat vind ik nou leuke humor. :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 08:47

Ik wil er ook nog 1 op mijn vinger maar wil eerst toestemming van mijn baas. Als hij het niet wilt dan houdt het op helaas :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 09:02

Grappig dat alle ontworpen tattoo's van Mandy naar bokkers gegaan zijn :)) Zag op fb het resultaat van die ene onder de borst, vond ik erg mooi!

Ik ga over 2 maanden naar haar toe! Ik heb een zwart wit hondenpootje op mijn schouderblad en wilde daar graag wat cherry blossom bloemen bij. Ik zit alleen zo te twijfelen of ik ze in kleur of zwart wit wil. . Ik wil dat het wel een geheel wordt dus daarom dacht ik zwart/wit maar ik wil het ook weer niet te donker. Zucht :+

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 09:11

Lastig dilemma Aranel..

Ik wil een muisje in een bloem op mijn kuit. Twijfel of ik 'm door Mandy zal laten doen..,

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:12

Aranel, is het niet mogelijk om eerst in zwart wit te doen, dat je eventueel later nog kleur kan laten toevoegen? Als je nog niet zeker bent is dat misschien een oplossing.