Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Ekenna schreef:Thanks voor je reactie Joolien! Daar was ik ook een beetje bang voor.
Hij wordt zo'n 8 - 10 cm. Is dat groot genoeg denk je?
_Ekenna schreef:Ja!
Mandy liet deze weer als aanbieding langs komen op d'r facebook. Was gelijk verkocht, dus gelijk gemaild. En ik was de eerste. Zondag om 16.00 laat ik 'm zetten.![]()
Het wordt m'n eerste tattoo, dus ik ben echt hartstikke zenuwachtig...
Bedankt meiden! Ik denk dat ik 'm tussen m'n schouderbladen ook het mooist ga vinden.. Als er nog andere meiden zijn met andere ideeën of mening hoor ik die graag!
Killyenn schreef:Zouden de kenners in dit topic mij wat feedback kunnen geven over deze gast? Ik wil van de zomer een aangepast van deze illustratie uit de gebroeders leeuwenhart laten zetten. Ik ben in juli in Auckland, NZ, en daar werkt deze tattoo artist. Vind zijn werk zelf erg gaaf maar wellicht zie ik iets over het hoofd dat jullie wel opvalt
UhNee schreef:Ik vind het hartje heel leuk! Die heb ik nog niet zo vaak gezien. Ik denk dat die forever and always snel niet meer leesbaar word.... Het lettertype is zo apart. Je kan ook op tumblr kijken! Daar staan ook heel veel tattoos!