Denk dat thermo shirt met lange mouwen en trui te warm gaat zijn voor mij, in ieder geval nu met deze temperaturen.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Romyv schreef:Ik vind het niet realistisch om te denken dat je zaterdag "ineens " en minuut sneller loopt. Even voor de beeldvorming: 12 minuten is 12.5km/h en 11 minuten is 13.5km/h.. Dat is echt een heel groot verschil!
Hamburg, ik pas mn voeding aan op mn training Ja maar eet geen powerbars voor het trainen ; zijn vaak snelle koolhydraten en die reserves zitten toch wel in mn spieren en lever. Bij een wedstrijd langer dan 2 uur neem ik gell mee, langer dan 1.5 uurneem ik drinken mee en korter dan dat niets
Humbug schreef:Welshfan, wat vervelend zeg! Ik had daar ook vaak last van, maar liet het nooit zo ver komen dat ik naar een fysio moest. Allereerst zou ik lang genoeg rust nemen, kijken of je goede schoenen hebt en vooral heel rustig opbouwen. Mijn ervaring is dat het vooral belangrijk is dat je in een heel langzaam tempo korte afstanden opbouwt zodat je spieren en pezen aan de belasting kunnen wennen. Ik ben al een tijdje aan het trainen voor een halve marathon volgens een schema van Asics. Daar begon ik zelfs met 4x per week 1 km trimmen in 9:57m/km
Romyv schreef:Ahhhh wat zuur wf! Klinkt zo.logisch maar je met het maar bedenken idd..
Het schijnt ook te zijn dat als je 1x last van je schenen hebt gehad het altijd gevoelig blijft... Weet niet of het echt waar is