Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
weeg nu 84.3! nu op naar de 79 dan is mijn eerste doel behaald(onder de 80) en dan op naar 70!(dan zou ik wel tevreden zijn, maar wat er dan nog af gaat is goed!
)
! Als ik jou was zou ik extra brood (crackers kan ook, maar mijn diëtiste gaf als tip om dan die van LU te pakken omdat er in veel soorten crackers geen jodium zit wat wel in brood zit) te eten 

Dat is nog eens flinke boost voor je motivatie als je zo lekker afvalt!
. Hou nu ook alles bij wat ik eet, dat is wel even goed om te zien wat beter kan en wat er goed gaat. Owja, ik kreeg eergister juist een compliment over mijn pony: dat het nu zo'n mooie sporthaflinger is hihi
Nu baasje nog
heen en weer alleen hou het maar 5 minuten vol. Hopelijk binnekort wat meer.
Ben er ook mee begonnen, maar toen begon de ellende met mijn kat (gebroken poot) en zat ik vaker 's avonds bij de DA dan thuis
en het maakt me ook niet uit als vriendlief wel lekker zit te snoepen!
Nu volhouden, maar dat gaat ook lukken! Al begin je 100 keer opnieuw met diëten, eens zal het lukken om je nieuwe, gezonde leefstijl 'gewoon' te vinden.
Safiera schreef:Goede verhalen van mensen die zichzelf motiverenNu volhouden, maar dat gaat ook lukken! Al begin je 100 keer opnieuw met diëten, eens zal het lukken om je nieuwe, gezonde leefstijl 'gewoon' te vinden.
Mij is het gelukt om er 100% van overtuigd te raken dat ik het kan. Dus laat ik alle drop, chocola en koek gewoon staan. Wat ook helpt is steeds wanneer ik toch iets 'verkeerds' eet te denken: 'was dit nou zo lekker?' Antwoord is toch meestal nee. Dan leek het van te voren alsof ik het móest en wílde eten, at ik het, viel het nog tegen ook![]()
Zo schrap ik steeds meer slechte dingen. Eet ik het een keer en bedenk ik me dat het toch niet zo lekker, geweldig en fijn is en zeg ik dat het de laatste keer was dat ik het at.
Ik weet niet te veel daarvan, maar maak er nog even een salade naast. 
) gewoon maar niet teveel van eten

Ik ga dus stoppen met Cambridge en de laatste loodjes afvallen dmv. gezonde voeding en regelmatiger sporten