[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 23:08

Knap gedaan moonprayer!

TsarinaZ je tattoo is mooi gelukt. Weer anders dan anders als ik aan een portret denk. Viel het zetten je mee?

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 23:11

sharon_quiz schreef:
Knap gedaan moonprayer!

TsarinaZ je tattoo is mooi gelukt. Weer anders dan anders als ik aan een portret denk. Viel het zetten je mee?

ik wou dat het subtiel bleef maar toch zienbaar mijn merrie is dus dit was de perfecte oplossing en ben er heel blij mee ! het zetten viel goed mee enkel de stukjes die ingekleurd moesten worden was effe hard op de tandjes bijten :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 23:12

Paardjes zijn mijn ding ook niet zo qua tattoo ... maar hij ziet er wel netjes gezet uit! Alleen vind ik het zelf dan zonde dat de oortjes wel donker zijn, maar de rest van het hoofd niet. Respect hoe je 'm op de foto hebt gekregen, volgens mij is dat een plek die ontzettend kan vertekenen op foto! En mooi dat jij er je merrie in ziet. Kan me voorstellen dat je een portret niet aandurft, vaak ziet dat er toch compleet anders uit.

Moonprayer, aahw ... ik vind het zo met dat neusje echt een lief kneusje <3 Mooi kleurgebruik!

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 23:18

idinn schreef:
Paardjes zijn mijn ding ook niet zo qua tattoo ... maar hij ziet er wel netjes gezet uit! Alleen vind ik het zelf dan zonde dat de oortjes wel donker zijn, maar de rest van het hoofd niet. Respect hoe je 'm op de foto hebt gekregen, volgens mij is dat een plek die ontzettend kan vertekenen op foto! En mooi dat jij er je merrie in ziet. Kan me voorstellen dat je een portret niet aandurft, vaak ziet dat er toch compleet anders uit.

Moonprayer, aahw ... ik vind het zo met dat neusje echt een lief kneusje <3 Mooi kleurgebruik!

innd wel een minpuntje van de oortjes maar ik vind het niet al te storend en ben er nog steeds dolgelukkig mee :j een portret vind ik gewoon te riskant zeker aangezien dit mijn allereerste tattoo is

sharon_quiz

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 10:30

Ik vind de oortjes ook niet zo storen, omdat de manen en voorpluk ook donker zijn.

Ben zo benieuwd hoe de tatoeage van m'n vriend gaat worden. Over iets meer dan een maand is het zover!

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 11:04

cool hoor moonprayer!!!leuk gedaan! super cute!

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 14:06

Aangezien onze ongezouten meningen niet altijd op prijs worden gesteld, nemen Lee en ik vanaf nu het HK topic over.
Daar al sinds januari geen activiteit meer is te bekennen in het betreffende topic, hebben wij het bij deze gekraakt.

[HK] "Think before you ink" Tattoo Topic Deel II

:evaw:

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 14:09

:wave:

Mmm zit te denken als ik zal gaan voor afspraak om m'n tatts, denk dat de verleiding dan veel te groot is om meteen weer een afspraak te maken voor een nieuwe :')

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 14:19

Kipzel schreef:
Aangezien onze ongezouten meningen niet altijd op prijs worden gesteld, nemen Lee en ik vanaf nu het HK topic over.
Daar al sinds januari geen activiteit meer is te bekennen in het betreffende topic, hebben wij het bij deze gekraakt.

[HK] "Think before you ink" Tattoo Topic Deel II

:evaw:

Ik zou me er niks van aantrekken hoor dat mensen commentaar hebben. Lekker negeren! Nederland is nog steeds een vrij land en daar mag je je mening geven hoor!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 14:19

Kan juist heel verfrissend zijn :)

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 14:21

Klopt, maar mijn mening geven gaat blijkbaar gepaard met offtopic posts, welke niet op prijs worden gesteld door de moderators aangezien dit een 'informatief' topic is :7

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 14:25

Onze humor wordt niet gewaardeerd. Dus wij gaan en nemen leuke mensen mee!

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:42

:wave:

Ik kom ook weer even binnen waaien, wel meegelezen, maar lang niks meer gepost. Ik kwam deze op fb tegen: Afbeelding
heb niks met rozen, maar vind het zo zonder lijnen en de kleuren zo tof <3

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:43

lonneke_ erg gaaf! door wie is die?

melle_odet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:44

hoi allemaal!

ik heb zaterdag mijn eerste tattoo laten zetten bij Cult art in Nijverdal.
ik ben er erg blij mee en hij heelt mooi.
iemand nog tips tegen de jeuk??

hier een foto.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door melle_odet op 29-08-13 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:46

melle_odet schreef:
hoi allemaal!

ik heb zaterdag mijn eerste tattoo laten zetten bij Cult art in Nijverdal.
ik ben er erg blij mee en hij heel mooi.
iemand nog tips tegen de jeuk??

Niet krabben :+
Je kunt smeren met Bepanthen crème (als je dat niet al doet) maar verder niets gebruiken of doen aan de jeuk. Daar maak je je mooie tat alleen maar kapot mee.

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:50

Door Lianne Moule, haar kleurgebruik is echt bizar goed :)
Afbeelding

Melle_odet, je zou er eventueel ook iets kouds op kunnen houden als je de jeuk niet te harden is, maar inderdaad echt niet krabben, dat is zonde! Ik vind hem trouwens heel netjes gezet, mooi strak :D

melle_odet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:53

thnx dames.
ik kan me gelukkig in houden kwa krabben, maar af en toe is dat wel lastig.
smeren doe ik al.
iets koud ga ik ook even proberen.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:54

Hahaha mijn tatoeage is nu begonnen te vervellen, nja wat noem je vervellen (A)
T zijn af en toe wat witte velletjes? Nog niet eens en jeuk? Wat is dat?

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:58

@ melle_odet; Probeer ook om zo min mogelijk kleding e.d. er langs te laten schuren. Mijn tattoo zit op dezelfde plek en ik heb minstens anderhalve week strapless BHs en shirts gedragen, of shirts die heel erg los zaten. En mijn haar op een knot, want dat kriebelde ook enorm. Wat soms ook lekker kan zijn is 'tussen' de tattoo krabben, dus niet op de tattoo zelf maar in die gaatjes die je daartussen hebt en eromheen. Of als je het niet goed kan zien iemand anders voor je daartussen laten krabben. Is niet hetzelfde maar kan soms ook wel een beetje opluchten ;)

@ Daantj; dat is gewoon je huid die aan het genezen is :) Als je huid droger wordt, krijg je witte velletjes. Dus meer smeren kan daartegen helpen. Maar niet aan gaan trekken, ze komen er vanzelf af.

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:06

Die rozen vind ik gaaf! Die vlieg een stuk minder, beetje teveel gedoe ofzo, alsof iemand niet kon kiezen en dus maar tig ideeen door elkaar gegooid heeft. Neemt niet weg dat de artiest weet hoe je met kleur om moet gaan zo te zien, wow!

Lief tattootje melle_odet, niet het allerorigineelste ontwerp maar als voor jou de betekenis klopt en het is jouw ding maakt dat natuurlijk niks uit en hij is inderdaad heel mooi strak gezet! Gewoon kiezen op elkaar en afblijven als 't een beetje jeukt, hier jeukte het een dag of twee behoorlijk, bepanthen hielp bij mij wel goed en iig geen wollen kleding dragen of iets anders dat gaat kriebelen, beetje los spul dat ademt en niet strak erop zit.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:16

Waar komt die Lianne vandaan? Ik vind die vlieg wel cool, zou het alleen heel zonde vinden als er op die plek ook weer zoveel haren komen als op de rest van het been :')

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:26

Ze zit ergens in de UK. Hahaha dan heb je ineens een harige bromvlieg :')

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:29

De rozen zijn mij te mat, maar die vlieg vind ik dan juist wel weer humor :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:39

Of trouwens ik denk dat het een wesp of een bij is, het beest is geel met zwart :Y)