Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDonja schreef:Ik zag wat over rood. Ik heb gewoon in een opwelling twee pakjes gekocht en erin gekwakt. Erg leuk uitgepakt, ben fliefd haha. Ik zou zeggen (tenzij je hierna weer blond wil) gewoon doen! Ik wil tussen bruin en rood blijven dus ik doe het gewoon. Plus dat de rode tinten mij gewoon goed staan en ik de rode gloed in mijn haar niet erg vind
Bizzybijtje schreef:Drogon schreef:Aah, dat zou ik echt niet durven, iemand in opleiding mijn haar laten verven. Maarja, ik durf mijn haar sowieso niet te verven
Ah joh het is echt geen rocketscience. Ik verf mijn haar al jaren zelf en dat is nooit misgegaan.
Emmaa_ schreef:Bizzybijtje schreef:
Ah joh het is echt geen rocketscience. Ik verf mijn haar al jaren zelf en dat is nooit misgegaan.
Precies. Ik verf het ook zelf, dan kan een kapster in opleiding het vast ook wel![]()
Ik vind het donkere je ook mooi staan LisaBloem, maar snap dat je weer wat lichter wilt voor de zomer. Ik heb nu m'n laatste pakje donkere verf erin gemikt dus ben weer bijna zwart.. Moest echt iets aan m'n uitgroei gebeuren en dit was even een handige oplossing. Volgende keer dat ik naar de kapper om het wat lichter te krijgen.
Drogon schreef:Aah, dat zou ik echt niet durven, iemand in opleiding mijn haar laten verven. Maarja, ik durf mijn haar sowieso niet te verven