Denk echt dat het aan de Instablur primer ligt want als ik hem direct op mijn huid of met een andere primer heb ik nergens last van Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ohnoooo
Ik wil nu ook shoppennnnnn! Heb eigenlijk niks nodig, maar geld moet rollen toch? Als wij nou die economie weer eens op gang helpen
Alhoewel, ze hebben wel gewoon Maybelline en dergelijke, daar kan ik ook altijd wel slagen als ik een beetje zoek.
die heb ik nog niet eens opgemaakt besef ik me net. Wat raden jullie aan om bij de ICI te kopen? haha
Overigens over die borsteltjes, ik ga kijken of het borsteltje die erbij zit een beetje werkt, al hoe wel hij inderdaad klein is. Anders heeft mijn zus ook nog een overdosis borsteltjes, dus daar zal vast wel een geschikte tussen zitten die ik even mag lenen.

[***] schreef:Dames, bedankt voor alle info! Ik heb nog even gegoogled, en de reviews zijn eigenlijk inderdaad allemaal positief, en dat voor een klein prijsje. Ik ga de wenkbrauwpoeder van Catrice dus zeker aanschaffen.Overigens over die borsteltjes, ik ga kijken of het borsteltje die erbij zit een beetje werkt, al hoe wel hij inderdaad klein is. Anders heeft mijn zus ook nog een overdosis borsteltjes, dus daar zal vast wel een geschikte tussen zitten die ik even mag lenen.
bijv. 40% korting op lipsticks.
heb ik ook nog nooit van gehoord.
school is zooooo duuur 
alleen de lipsticks moeten dan wel al te koop zijn haha.

Verder uuuhmmmm... Naked Lunch voor op het bewegend ooglid, Nylon om je inner corner mee te highlighten. 

jij was ook blond toch? Hij heet fling geloof ik, erg fijn zacht potloodje en een mooie kleur zonder rood tint. Enige nadeel dat je hem moet opdraaien en niet terug kan draaien als je per ongeluk te ver hebt gedraaid 
zelfde smaak denk ik dan maar.
, en verder natuurlijk elke toffe lipstick die je maar vinden kan. Ook de Mineralize Skinfinish Natural poeder is echt fijn, mooi matterend en blijft lang zitten, en de nieuwe verpakking mét spiegel is ook mooi om naar te kijken!