Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:58

Ik wil vooral heel graag tassen winkelen. En een nieuwe foundation. Had van de week echt weer giga ruzie met Matchmaster... -O- Denk echt dat het aan de Instablur primer ligt want als ik hem direct op mijn huid of met een andere primer heb ik nergens last van

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 19:01

Ik wil graag winkelen voor tassen, LV sjaal & makeup _O- ohnoooo

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 19:04

Ik wil ook shoppen :D..

Vraag je voor je verjaardag ici/douglas bonnen. Krijg je voor n flink bedrag da bonnen omdat dat dichterbij was :7

notabe van mn vader. Hij had gewoon online kunnen bestellen. Ik wilde juist een keer luxe make up shoppen

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 19:08

Hmpf, das balen Susem. Ik hoop elke keer weer dat ik douglas of ici bonnen krijg.

_-:( Ik wil nu ook shoppennnnnn! Heb eigenlijk niks nodig, maar geld moet rollen toch? Als wij nou die economie weer eens op gang helpen :')

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 19:09

Ik zou niet weten wat ik voor 40 euro bij de da moest kopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 19:10

Haha dat zou ik ook niet weten _O- Alhoewel, ze hebben wel gewoon Maybelline en dergelijke, daar kan ik ook altijd wel slagen als ik een beetje zoek.

Ik wil een mooie look a like designer tas voor het nieuwe schooljaar. Niet dat er heel groot GUCCI op staat terwijl ik hem voor een paar tientjes gekocht heb, maar gewoon iets moois van bijvoorbeeld River Island :j

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 19:11

Pff nee das ook nog veel :oo

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 19:16

Ik heb gelukkig voor me bday toen wel 45 euro aan bonnen gehad :') die heb ik nog niet eens opgemaakt besef ik me net. Wat raden jullie aan om bij de ICI te kopen? haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 20:51

Dames, bedankt voor alle info! Ik heb nog even gegoogled, en de reviews zijn eigenlijk inderdaad allemaal positief, en dat voor een klein prijsje. Ik ga de wenkbrauwpoeder van Catrice dus zeker aanschaffen. :j Overigens over die borsteltjes, ik ga kijken of het borsteltje die erbij zit een beetje werkt, al hoe wel hij inderdaad klein is. Anders heeft mijn zus ook nog een overdosis borsteltjes, dus daar zal vast wel een geschikte tussen zitten die ik even mag lenen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 21:25

Weet iemand een tip om te zorgen dat je wenkbrauw poeder biet zo snel weg zweet....

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 21:30

Anoniem schreef:
Weet iemand een tip om te zorgen dat je wenkbrauw poeder biet zo snel weg zweet....

Al wenkbrauwgel geprobeerd? :) Ik doe zelf soms een beetje haarlak op een oud mascaraborsteltje en haal dat over mijn wenkbrauwen. Het plakt een beetje maar het blijft wel zitten :D

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 11:53

[***] schreef:
Dames, bedankt voor alle info! Ik heb nog even gegoogled, en de reviews zijn eigenlijk inderdaad allemaal positief, en dat voor een klein prijsje. Ik ga de wenkbrauwpoeder van Catrice dus zeker aanschaffen. :j Overigens over die borsteltjes, ik ga kijken of het borsteltje die erbij zit een beetje werkt, al hoe wel hij inderdaad klein is. Anders heeft mijn zus ook nog een overdosis borsteltjes, dus daar zal vast wel een geschikte tussen zitten die ik even mag lenen. :D

Ik wou ook die van Catrice zeggen. Kwastje bij het setje is inderdaad niet handig! Gebruik het alleen in geval van nood. Maar die minispoolie gebruik ik wel :Y)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 12:27

Wat is een minispoolie? Haha

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 12:29

Ik hoop dat de ICI binnenkort weer met een leuke actie komt :D bijv. 40% korting op lipsticks.

minispoolie? :') heb ik ook nog nooit van gehoord.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 12:35

Hoop ik niet want ik heb helemaal geen geld voor make up nu -O- school is zooooo duuur

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 12:37

Wat dacht je van een spoolie en dan in het klein? :')

En jaaaa ik wil heel graag een van de Guerlain KissKiss lipsticks, dus zo'n korting zou mooi uitkomen <3 alleen de lipsticks moeten dan wel al te koop zijn haha.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 12:39

Ik wist helemaal niet dat dat zo heette joh! :P

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 12:53

Haha ja dat dus inderdaad Drunksheep :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 12:57

Hahaha.. Heel veel mensen weten dat niet zorgt regelmatig voor verbaasde gezichten :=

Zucht.. Ik had geen specifieke mac lijst gemaakt zodat ik kon kijken maar nu bang dat ik dan iets moois mis.. Wat zijn jullie favorieten? Mag elk product zijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 13:03

Qua oogschaduw vind ik Charcoal Brown echt ideaal. Mooi voor in de crease :j Verder uuuhmmmm... Naked Lunch voor op het bewegend ooglid, Nylon om je inner corner mee te highlighten.

Qua blush vind ik Melba de mooiste, echt een heel mooi subtiel kleurtje, beetje peachy ofzo. Gebruik hem vaak over mijn hele wang en dan heb ik gelijk een soort natuurlijke contour.

Natuurlijk de pro longwear concealer, je weet ondertussen denk ik wel waarom _O-

Oh en ik vind qua lipsticks Russian Red echt heel erg mooi, Please Me is een hele mooie everyday kleur, als je van wat knallendere kleuren houdt, Heroine. Is paars en lijkt heel angstaanjagend in de huls maar hij valt best mee, zie hier:

Afbeelding

En hier:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 13:05

Of was dat niet helemaal wat je bedoelde? :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 13:12

Mijn lievelings product is toch wel het wenkbrauwpotloodje van mac :) jij was ook blond toch? Hij heet fling geloof ik, erg fijn zacht potloodje en een mooie kleur zonder rood tint. Enige nadeel dat je hem moet opdraaien en niet terug kan draaien als je per ongeluk te ver hebt gedraaid

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 13:29

Bestelling gedaan bij MAC :D
Melba blush, Satin Taupe en Charcoal Brown eyeshadow en 217 kwast. Nu klinkt net alsof ik Emma haar favorieten lijstje heb overgenomen :') zelfde smaak denk ik dan maar.

Als ik binnenkort nog keer geld heb, dubbele pro Palette en insert voor eyeshadow en blush.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 13:31

Mijn favorieten van MAC zijn iig de Studio Sculpt foundation, de Pro Longwear concealer zoals velen hier ;), en verder natuurlijk elke toffe lipstick die je maar vinden kan. Ook de Mineralize Skinfinish Natural poeder is echt fijn, mooi matterend en blijft lang zitten, en de nieuwe verpakking mét spiegel is ook mooi om naar te kijken!

De Fix+ spray is echt een lame product trouwens, geen aanrader van mijn kant iig. Maakt voor mij helemaal geen verschil...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 13:41

Haha zelfde smaak zou zeker kunnen, zijn gewoon hele mooie dingetjes <3