Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Zoals ik al zei is er verder niets veranderd. Ik ben 36, mijn leven is stabiel, mijn eetpatroon is onveranderd. Alles is hetzelfde gebleven. Roken is niet aan de orde.
Ik kon niet eten wat ik wilde voorheen, maar ik houd totaal niet van snacken, frituur, vet, zoetigheid etc, dus ik eet normaal en gezond.
Als ik uitreken wat ik aan calorieën binnenkrijg op een dag is dat al niet heel veel, minderen lijkt me ook niet goed.
Ik ben gewoon benieuwd hoe anderen dit ervaren hebben en ermee om zijn gegaan.
Stamper schreef:Misschien een hele stomme vraag hoor, maar als je de pil bijvoorbeeld 3 maanden doorslikt, dan ben je toch nog gewoon beschermd tegen zwangerschap e.d?
Emmaa_ schreef:Stamper schreef:Misschien een hele stomme vraag hoor, maar als je de pil bijvoorbeeld 3 maanden doorslikt, dan ben je toch nog gewoon beschermd tegen zwangerschap e.d?
Ja. Ik kan je echter met klem aanraden dat je beter even met je huisarts kan gaan praten als je niet op de hoogte bent van dit soort zaken.
Stamper schreef:Emmaa_ schreef:Ja. Ik kan je echter met klem aanraden dat je beter even met je huisarts kan gaan praten als je niet op de hoogte bent van dit soort zaken.
Thanks, oh dat is nergens voor nodig hoor. Kon alleen de bijsluiter gewoon even niet vinden!
Maar sorry dat ik het wellicht vroeg.
Emmaa_ schreef:Yasmijntje schreef:Hee iedereen,
Een maand of twee ben ik gestopt met de pil en ik heb nogsteeds 0 ritme erin: soms een aantal dagen, dan weer twee weken niks, dan weer een aantal dagen en dan een week niks.. En zo door.
Moet ik hier gewoon geduld mee hebben?
Ja, twee maanden is een hartstikke korte tijd voor je lichaam om weer in een nieuw ritme terecht te komen.
silvericathy schreef:bij mij is het een beetje raar....
op zaterdag mijn laatste pil gehad, en nu het donderdag is wordt ik pas ongesteld........ kan toch ook niet normaal zijn toch?
Emmaa_ schreef:silvericathy schreef:bij mij is het een beetje raar....
op zaterdag mijn laatste pil gehad, en nu het donderdag is wordt ik pas ongesteld........ kan toch ook niet normaal zijn toch?
Gebeurt mij ook regelmatig. Word soms zelfs pas ongesteld op de dag voordat ik eigenlijk alweer moet beginnen met de pil.
Yunomi schreef:Je krijgt geen pfeiffer door de pil dat ten eerste. Daarnaast kan pfeiffer volgens mij nog best een lange nasleep hebben.
Qua hormoonstoornis in combinatie met de pil kun je beter even bij een dokter informeren.
Ik ben wel een tijd gestopt met de pil en voor mij maakte het geen verschil met hoe ik me voelde en ik had geloof ik ook niet echt extreme gewichtstoename. Helemaal niet weet ik niet zeker, is alweer een jaar of 2 geleden.
croyslover schreef:dat is het probleem, we lopen al een hele tijd bij de arts en ze kunnen niks vinden het zit niet tussen mijn oren!!
mij naar voelen:
continu moe
wat depressief
levenloos
hoofdpijn
buikpijn
vermoeide benen/beenpijn
spierpijn ook al heb ik niks gedaan
rugpijn
kan slapen zolang ik wil ik blijf moe
buik en hoofdmigraines
veel zin in zoet of absoluut geen zin in eten