Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en die kleurrijke bloemen ook
ik durfde het nog niet helemaal aan, bang om te vallen met een nog niet herstelde hand.

En mooie paddestoelen weer.
Goof schreef:Leuk Befunny. Ik kwam een hele groep tegen van de runners toen ik aan het wandelen was![]()
Leuk Gaucho!
Ja, de mini is altijd een fijn model. Hij wil altijd even glimlachen in de camera.
Hoe laat was dat? want de 30km startte om 11:00 de 21 om 12 en wij de 15 om 13:00 en na ons weer de 8 Maar het leuke is op de laatste kms kwamen we allemaal samen weer. Een hele groep 8km lopers kwam aangeraced ik klappen en vroeg of ze groep van de 30 waren en dacht waar halen die in hemelsnaam die energie in de laatste 2 km nog vandaan maar het waren de 8
Goof schreef:Befunny, ik denk dat ik de 30km groep heb gezien. Ik denk dat ik rond 12.30/13.00 uur bij Boshuis Drie wegliep. Ik liep in de richting van de Ermelose heide af en dat was kennelijk precies een stuk route van de trail.
Ik heb overigens alleen maar mannen zien lopen. Zaten best leuke tussen
Een vriendin van mij is naar Trondheim verhuist. Een tripje die kant op staat ooit wel op de planning, dus hopelijk loop ik er over niet al te lang zelf een keer!
en ons naar het bos gesleept. Ik voel me nog steeds niet fit, moe, lood in mijn benen en in mijn hoofd. Maar stug doorgelopen en beloond met een groepje reeën, een blije vieze Speurneus en gewoon een fijne wandeling. Wel een iets ander uitzicht dan jullie blauwe luchten.