Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ninus

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 22:34

Ik lees morgen even goed bij, maar goed gelopen allemaal en prachtige foto's!

Ik heb voor het eerst de man met de hamer ontmoet, het was niet gezellig :=

De laatste 14km waren echt ontzettend afzien, te weinig gegeten, te weinig geslapen. Veel van geleerd. Mijn man had vandaag vleugels en heeft me gered, toch nog 2:18 gelopen.

Ik denk dat ik morgen mijn bed niet uit kom :oo

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 07:19

Poeh ik heb superslecht geslapen en ik voel me brak, dus de 34 wordt een uitdaging vandaag %)

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 07:47

Balen SV! Ik hoop dat het meevalt! Heel veel succes!!!

Hier fysiek wonderbaarlijk hersteld, maar ook totaal niet uitgerust. Maar ik heb dan ook een rustdag vandaag, het weer is hier niet echt fantastisch dat helpt altijd bij het rustig aan doen.

Oh en ik heb natuurlijk 4.18 gelopen :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 08:07

SV balen. Ik hoop dat het mee valt en je hem toch Iig uit kunt lopen.

Ik zou een behoorlijke fietstocht gaan maken (60 km) maar hier zijn zware windstoten. Vanmiddag word het iets beter dus dat kijk ik even aan maar anders ga ik niet fietsen.

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 08:26

Wauw wat goed allemaal dames!! En zelfs een podiumplaats! Gefeliciteerd *\o/*

Ai balen Ninus! Dat zul je vandaag wel voelen. Lekker bijkomen vandaag.

Zet m op SV! Succes vandaag! Hopelijk kun je toch nog genieten en is het niet alleen afzien.. :')

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 10:11

Wat ben je er alweer vroeg bij, Ninus. Lekker rustig aan vandaag, welverdiend. Wat een mooie tijd!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 12:23

Lekker bijkomen vandaag Ninus! En succes SV. Ben benieuwd hoe die nog gegaan is.

Mijn krachttraining van vanochtend zit erop. Bewust iets minder gesprongen, en dan kijken hoe vanavond het rennen gaat.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 12:32

Succes SV!

Ik sla vandaag even over, geen zin en moe.

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 16:17

Zo, even tijd om terug te lezen. Wat een storm, het waait hier windkracht 7, niet normaal := Dus paardrijden zit er niet in hier op de vlakte, misschien ook beter voor de benen :+

Balen Tiggs, verstandig om rustig aan te doen als je hartslag zo omhoog gaat. Maar snap dat het niet goed voelt, volgende keer beter :(:)

Goedzo BF! Leuk dat het leuk was, maar volgens mij geniet jij altijd wel van je lopen :j Mooie medaille!

Wow MuSLi! Klinkt heftig, maar wel een bijzonder leuke loop. Goed gedaan!

Ik stuur je later nog even een pb Lisitano over mijn Den Haag avonturen :)) Leuk om zo met de hond te trainen en fijn dat je er zo blij van wordt, daar gaat het om.

Ieris wat heb jij ongelooflijk snel gelopen, echt heel knap en die sokken zijn fantastisch! Gefeliciteerd met je prijs *\o/*

Wat een leuke foto’s SV! Volgens mij hebben jullie veel plezier gehad, ben benieuwd naar het verslag van vandaag!

Balen van je allergische reactie Kylan :(:) verder klinkt je Drenthe-avontuur erg gezellig :j

Veel plezier Lieke!

Zo, het was gisteren dus wel weer een nieuwe ervaring :+ We werden met bussen naar de start locatie gebracht, het was warm (26 graden) en uiteindelijk werd de start uitgesteld, hang je daar een beetje te hangen in de warmte. We waren net onderweg en toen kregen we toch een partij noodweer :oo Enorme hoosbuien, onweer en de temperatuur zakte ineens naar de 18 graden. Bizar.

Tot 28km liepen we echt super, zaten zelfs een hele tijd onder de 4 uur. Maar op dat moment verkrampten mijn bovenbenen zo enorm dat ik wel terug moest in tempo, nog nooit meegemaakt. Ondertussen ontzettend leuke mensen gesproken, zoveel ervaringen gehoord, was leuk. Maar de laatste 10km was echt afzien. Ben blij dat het niet altijd zo voelt, want dan is het geen leuke hobby. Maar ik heb het dankzij mijn man gehaald en ik ben blij met mijn tijd. Ik weet nu nog beter dat ik de trails veel leuker vind, ik vond dit mentaal echt heel zwaar en ik had toch onbewust mijn lat heel hoog gelegd. Ook zo laat op de dag lopen is voor mij een uitdaging, ik kan niet zo goed uitrusten overdag, dus ik had er al een dag op zitten en niet genoeg gegeten.

Vannacht waren we beide wakker om 4:30 en we hadden enorme trek, we hebben samen boterhammen met hagelslag zitten eten :') het heeft nog nooit zo goed gesmaakt :D

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 16:45

Ninus gefeliciteerd met je prestatie! Afzien hoort er soms bij.

Hier ook de finish gehaald en het ging veel lekkerder dan gisteren. Echt genoten en na 20 km nog lekker versneld.
Weer lekker veel bekenden tegengekomen, dus supergezellig.
Meer van deze weekenden graag!

Totaal bijna 64km dit weekend met 991 hoogtemeters.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 19:15

Wat een prestaties allemaal dit weekend. Echt super gelopen iedereen...

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 19:41

SV, super goed gedaan. Bikkel :j

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 20:17

Dank je!

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 20:40

Wat een kilometers en hoogtemeters SV! Ziet er weer uit als een geslaagde dag, je bent zeker een bikkel!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 21:03

Lekker gedaan SV! Fijn dat het goed ging. Leuke foto's ook weer.

Hier weer mijn rondje gemaakt. Rustig aan, 5km onderweg waarin 10 keer 2 minuten hardlopen. De benen vanochtend ook getraind, maar het kwam wel lekker los :)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 21:07

Ik heb vanmiddag met mijn man en zoon lekker nog een rondje gedaan. Op rustig tempo, na de trail van gisteren. Met een tussenstop bij de speeltuin voor de kleine man, hebben we het afgerond op 4,5km :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatste stukje naar huis mocht de kleine man zelf ook nog eventjes hardlopen *\o/*

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 21:46

Mooie momenten, Musli!

Lekker bezig, Fenn!

Toppie, SV! Ook al die mooie medaille.

Jeetje Ninus, wat een start met die warmte en toen ineens die regen! De buienradar zag er slecht uit, die buien kwamen precies over jullie traject. Wat balen van die kramp maar respect dat je ‘m uitgelopen hebt. Was het wat een mooie route?
Haha, samen ‘s nachts boterhammen eten. Geweldig. :D

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 21:52

Gezellig MuSLi! En jouw zoontje krijgt het met de paplepel ingegoten :j
Wij hebben vandaag 5,5 km gewandeld met ons zoontje op zijn loopfiets. Kleine pauze tussendoor, maar ik vond het best knap voor een 3,5 jarige.

Nou Ninus! Een roerige start en een roerig einde dus! Knap dat je het volgehouden hebt. _/-\o_
Hopelijk hebben jullie na de boterhammen met hagelslag nog lekker kunnen slapen!

Gave foto’s SV! Zag er uit als een gezellig weekend! Knap gedaan!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 08:24

Goed gedaan Fenna :j

Musli, gezellig zo samen :j

Ik ga vandaag niet lopen. Gister toch 60km gefietst (met e bike in minimale ondersteuning) hondjes mee dus tussendoor nog even bij Bentwoud gewandeld :j

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 09:19

Be funny, zo dat is ook een afstand zeg!
Dan snap ik dat je vandaag even rust houdt, dat doe ik ook, heb ook nog avond dienst op werk.
Wij hadden de start om 14 uur zaterdag, en om om ongeveer 15:45 kwam ik tijdens en vlak voor het finishen wel wat wandelaars tegen, maar weet niet zeker of jij daar nu ook tussen liep?
Ja de route was echt prachtig hé, ook leuk met de omgevallen bomen waar je overheen moest.

SV, wow prachtige foto's zeg!
Is die derde foto dat pad vlak bij de Carolinahoeve? Mooie bomen daar!
Jullie hebben het echt top gedaan zeg, wat een afstand en hoogte meters weer!

Namiro, mooi dat jou zoontje ook mee gegaan is, inderdaad jong geleerd is oud gedaan!

Musli ook super bezig! Leuk zo samen met man en kind!

Ninus, wow je hebt toch maar mooi een marathon uitgelopen, knap hoor! En dat terwijl je zo veel gedaan had op de dag, en met het wisselvallige weer, snap dat je er dan even doorheen kan zitten.
Goed dat je je tempo wat terug geschroefd hebt, en hem zo toch nog uitgelopen hebt!
Jullie zijn echt een mooi team samen!
Heb je erge spierpijn of valt het mee?

Fenn, ook goed bezig! Fijn dat je weer beter bent, en het nu weer lekker gaat.

Hier vandaag ook even een rustdag qwa hardlopen, morgen weer aan de bak!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 09:31

Nee ik kwam net na 14:00 binnen. De foto van bij de start (van wat leden van trcu) kreeg ik net 2 min denk ik voor ik binnen was. Dus jullie hebben mij letterlijk net gemist.

Ik vond het een mooie route. Goed georganiseerd en echt leuk om mee te doen en ik was ook blij met de walk want ik heb rustig aan kunnen doen en echt wel kunnen genieten van de omgeving.

Gister dat stuk fietsen. Moet zeggen ik vind fietsen niet zo leuk. Maar ik wilde graag wat doen na die heuvels op en af bij de Veluwe zaterdag en dan is fietsen eigenlijk wel lekker. En 60km doe ik nooit dus wist niet zeker of de accu het zou redden dus op de laagste stand gezet en de laatste 7 kms nog even op Turbo stand want ik had nog iets over. En dat is toch ook wel leuk zo'n tochtje en je voelt het ook als je dan afstapt in je benen ;)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 10:58

Klopt Iris, dat is dat pad.

Ik ben moe vandaag, dus lekker rustig aan.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 11:12

Supervixen schreef:
Klopt Iris, dat is dat pad.

Ik ben moe vandaag, dus lekker rustig aan.

Jij hebt vakantie natuurlijk, lekker... Geniet ervan! :)

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 16:15

Wat ziet dat er gezellig uit zo MuSLi! Echt leuk!

En heerlijk dat je vakantie hebt SV :j

Knap dat je toch bent gaan fietsen met de harde wind BF!

Hier ook nog maar een dagje rustig aan :+

Route was prima hoor Puera! Voor ons redelijk bekend terrein, maar we mochten over de Slachtebrug, dat was de eerste keer. De laatste 10km was het mooiste, maar daar heb ik heel eerlijk gezegd wat minder van meegekregen. Behalve van het huisje aan het water wat recent verkocht is en overal in het nieuws was, dat zag ik gelijk.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 17:51

Nou vandaag weer gelopen. Man wat ging dat slecht.

Begon goed. Heel langzaam want Garmin stelde 45 min, 7:20 voor. Ik begon ook langzaam ging lekker. Maar op het eind bleef de hartslag rood dus ik even langzamer lopen 7:45 maar die hartslag zakte niet. Ik 8:00 hartslag zakte niet, ok 08:15 nog niet :') Toen was ik er echt klaar mee en mijn workout gestopt en naar huis gaan wandelen. Ik werd een beetje licht in mijn hoofd dus vond echt dat die hartslag moest zakken en mocht van mezelf Iig niet langer in rood ;)

Garmin vind trouwens wel dat het goed is gegaan _O-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding