Shenavallie schreef:Dan zou ik hooguit 180 voor het begin gebruiken en 240 voor het fijnere werk. 'Slijp' wel eerst de zijkanten van een nieuwe vijl voordat je deze gebruikt, anders ligt je velletje open.
Thanks voor de tips

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eleionomae schreef:Shenavallie schreef:Dan zou ik hooguit 180 voor het begin gebruiken en 240 voor het fijnere werk. 'Slijp' wel eerst de zijkanten van een nieuwe vijl voordat je deze gebruikt, anders ligt je velletje open.
Thanks voor de tipsdat slijpen wist ik ook niet, ga even zoeken how ik dat moet doen
donnar schreef:Absoluut eens met Shenavallie.
Buiten dat, leer in ieder geval over nagelziektes en hoe deze te voorkomen zijn. En ik weet dat er hier een aantal groot fan van zijn, maar ik kan Pink Gellak in ieder geval niet aanraden.
Wel merken als Semilac, Makear, Victoria Vynn, Diva en PNS.
Shenavallie schreef:_San87_ schreef:Ik raad Pink Gellac dan weer wel aan. Heel tevreden mee.
Zolang je tevreden bent, is het alleen maar goed!
c_alsemgeest schreef:Wat is naar jullie mening dan over het algemeen de beste qua kleuren en topcoat wanneer je niet naar de prijs kijkt?
Ik ben zelf nog heel erg tevreden met PG, maar moet ook zeggen dat ik nog niet zo veel vegan in mijn collectie heb
1 glitter die echt prima is, en 1 witte die wat minder is, maar dat was de niet-vegan witte die ik daarvoor had ook eigenlijk.