[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 17:49

Willl65 schreef:
Anoniem schreef:
Ik hoop dat je velletjes bedoelt en geen korstjes welmoed_? :=

Korstjes kan ook hoor.
Maar wel belangrijk die goed in te smeren en de koetjes niet eraf krabbelen ;)

Hmm als mijn tattoo korstjes zou hebben zou ik mij toch wel zorgen maken...

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 17:58

Ik niet. Als je snel of veel gebloed hebt,zullen dat toch korstjes kunnen worden, ondanks veel smeren. Het is gewoon een genezingsproces van je lichaam.
Natuurlijk is er een verschil tussen kleine korstjes of grote (rode) opgezette korsten.
Ik heb inmiddels 9 tattoos, 5 hebben er korstjes gehad. Alle 9 zijn ze gewoon mooi genezen binnen 10 dagen. :)

Anoniem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 18:17

Idd, korstjes zijn vrij normaal. Heb ik ook bij al mijn tatoeages gehad.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 20:09

Jup vol in de korstjes hoor waar meerdere kleuren over elkaar zijn gegaan...

Aguamenti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 20:13

Macyy schreef:
@keat, wat een super gave tattoo <3
Ik las altijd stil mee, maar heb net een mailtje ontvangen van een artist die ik super gaaf vind dat er zaterdag een plekje vrij is gekomen! Ineens gaat alles in sneltrein maar ik heb er onwijs veel zin in!

Dit is de stijl die mij heel erg aanspreekt:

[ [url=m/sgUEI0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Word gelijk een dagje Rotterdam, vanuit het oosten is het wel een eindje karren namelijk :')

Gaaf! Ik vind die stijl ook echt prachtig, zoiets wil ik waarschijnlijk ook. Ben dus heel benieuwd wat het wordt bij jou! Blijft dat wel ook lang mooi, met single needle?

Edit: Ik heb eens op zijn Instagram gekeken, damn... Ik dacht dat ik wist naar welke artist ik wilde, maar zijn werk is ook echt heel mooi!

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 21:03

Aguamenti schreef:
Macyy schreef:
@keat, wat een super gave tattoo <3
Ik las altijd stil mee, maar heb net een mailtje ontvangen van een artist die ik super gaaf vind dat er zaterdag een plekje vrij is gekomen! Ineens gaat alles in sneltrein maar ik heb er onwijs veel zin in!

Dit is de stijl die mij heel erg aanspreekt:

[ [url=m/sgUEI0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Word gelijk een dagje Rotterdam, vanuit het oosten is het wel een eindje karren namelijk :')

Gaaf! Ik vind die stijl ook echt prachtig, zoiets wil ik waarschijnlijk ook. Ben dus heel benieuwd wat het wordt bij jou! Blijft dat wel ook lang mooi, met single needle?

Ik heb begin mei een sternum tattoo bij Levi laten zetten. Het bijwerken is wel een dingetje, want dat zal met deze stijl wat vaker moeten. Het is zo fijn en licht gezet dat het waarschijnlijk sneller vervaagt. Lijntjes die niet helemaal lekker hebben gepakt laat ik volgende week bijwerken.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 21:37

Heb je misschien een foto van je tattoo? (Mag ook in PB). Hoe is je ervaring verder met de shop? Klopt, daar ben ik ook een beetje bang voor, maar ik vind het zo gaaf dat ik het er wel voor over heb.

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 21:57

Macyy schreef:
Heb je misschien een foto van je tattoo? (Mag ook in PB). Hoe is je ervaring verder met de shop? Klopt, daar ben ik ook een beetje bang voor, maar ik vind het zo gaaf dat ik het er wel voor over heb.

Spoiler:
Afbeelding

Hier een foto (met gratis bokt-proof geteken erop).

Shop is netjes, ingang is wel een beetje lastig te vinden als je niet weet waar je moet zijn. Ze werken er hygienisch en het is wel echt een mannenzaak, maar goede sfeer en gezellige gasten. Ik werd ook netjes apart gelegd gezien het een sternum tattoo was.
Levi zelf is erg chill, neemt de tijd om alles precies goed te krijgen. Houdt ook rekening met je, vraagt hoe de pijn is etc :j

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 21:58

Ziet er strak uit, netjes! Fijn dat je ervaring met de shop zelf goed is, dat stelt me wat gerust aangezien het mijn eerste tattoo word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 22:04

Wauw die is wel erg mooi zeg!
Ik wil zelf ook ontzettend graag een sternum maar weet niet precies wat :') Ik ben niet zo van de mandala's, en rozen heb ik wel genoeg haha :D

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 22:24

Paar maanden geleden mn 1e laten zetten en nu bezig om n 2e te laten zetten....

Half paardenhoofd en dan of op mn linker bovenbeen (vriendin opperde kuit) of op mn rug :)

Echter ga ik 3 weken naar de VS en speel ik ermee om daar mn tattoo te laten zetten (ga naar upstate NY), vriendin van mij (waar ik bij logeer) kent n hele goede dus wie weet.... en anders komt hij er na mn vakantie ;)

Ik wil iets in deze stijl (uiteraard wel aangepast ;) )
Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 22:30

Unoo schreef:
Macyy schreef:

Spoiler:
[ [url=m/f6L2SV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier een foto (met gratis bokt-proof geteken erop).

Shop is netjes, ingang is wel een beetje lastig te vinden als je niet weet waar je moet zijn. Ze werken er hygienisch en het is wel echt een mannenzaak, maar goede sfeer en gezellige gasten. Ik werd ook netjes apart gelegd gezien het een sternum tattoo was.
Levi zelf is erg chill, neemt de tijd om alles precies goed te krijgen. Houdt ook rekening met je, vraagt hoe de pijn is etc :j

Jeuuu, mede sternum mattie. Netjes gezet! Vind de verloop ook mooi, heel egaal en mooi in evenwicht.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 23:57

Wat een gaaf idee voor een tattoo Cubalibre!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 08:33

CubaLibre schreef:
Paar maanden geleden mn 1e laten zetten en nu bezig om n 2e te laten zetten....

Half paardenhoofd en dan of op mn linker bovenbeen (vriendin opperde kuit) of op mn rug :)

Echter ga ik 3 weken naar de VS en speel ik ermee om daar mn tattoo te laten zetten (ga naar upstate NY), vriendin van mij (waar ik bij logeer) kent n hele goede dus wie weet.... en anders komt hij er na mn vakantie ;)

Ik wil iets in deze stijl (uiteraard wel aangepast ;) )
[ [url=m/tnKPMl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat is precies wat ik ga laten zetten binnenkort :o

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 08:52

Unoo: wauw! Prachtig!

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 10:28

Gezocht shop die onderstaande mooi kan zetten. Belangrijk is wel dat er wat as van m’n oma verwerkt in kan worden
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 10:29

As erin verwerken wordt toch bijna nergens meer gedaan dacht ik? Meen dat ergens gelezen te hebben...

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 10:32

Ik zal je gelijk uit de droom helpen. As kan niet worden getatoeëerd. Het mag niet en het kan niet. De as is te dik voor de naald. Dus zelfs al zegt een shop dat ze het doen, het zal nooit in je tattoo terecht komen. Als je dan toch as bij je wil dragen is het beter om het in een hanger aan een ketting te doen.

Edit: Klopt Dreamer, is hier ook al meerdere keren besproken.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 10:40

Daarnaast is het verboden voor tattoo shops om as in inkt te verwerken omdat het onhygiënisch is. Als een tattoo artist het wel doet, weet je dus al genoeg over hoe nauw ze het nemen met de regels.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 12:57

Hoe kan ik die spoiler van Unoo ook alweer bekijken?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 13:01

Door er op te klikken :D (meerdere keren als je op mobiel kijkt ;) ) en als je hem weer wilt "spoileren" nog een keer klikken

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 13:55

Steeph schreef:
Door er op te klikken :D (meerdere keren als je op mobiel kijkt ;) ) en als je hem weer wilt "spoileren" nog een keer klikken

Ik krijg het niet voor elkaar

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 14:44

Ik schrok me dood n.a.v. de reactie op de "korstjes" op mijn tattoo.
Het zijn niet echt korstjes, maar je voelt een beetje de hardere stukjes vel, beetje moeilijk uit leggen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 14:48

welmoed__ schreef:
Ik schrok me dood n.a.v. de reactie op de "korstjes" op mijn tattoo.
Het zijn niet echt korstjes, maar je voelt een beetje de hardere stukjes vel, beetje moeilijk uit leggen.

Is gewoon prima genezingsproces hoor, maar je niet druk :)
De 1 geneest nou eenmaal anders dan de ander. Zolang je maar goed blijft smeren en niet gaat krabben :D

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 14:51

Smeren doe ik inderdaad en krabben niet, dus moet goed komen. :)