Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Steeph schreef:Daarnet een moeder op het stenen muurtje van onze voortuin, dochter ín de voortuin... Toen ik haar aansprak vond ze het wel oke, want haar dochter liep toch alleen maar op het gras...![]()
Leg lekker gras aan in je eigen voortuin...
Steeph schreef:Daarnet een moeder op het stenen muurtje van onze voortuin, dochter ín de voortuin... Toen ik haar aansprak vond ze het wel oke, want haar dochter liep toch alleen maar op het gras...![]()
Palmera schreef:Steeph schreef:Daarnet een moeder op het stenen muurtje van onze voortuin, dochter ín de voortuin... Toen ik haar aansprak vond ze het wel oke, want haar dochter liep toch alleen maar op het gras...![]()
"U weet dat hier nog granaten en mijnen liggen uit de tweede wereldoorlog?"
Zoe_97 schreef:Dat drama ook iedere keer op Facebook of zelfs in de krant als “storm” of “vlindertje” hun knuffelbeer zijn verloren. Dan moeten alle hens aan dek net of er een persoon vermist is. Want storm of vlindertje kunnen echt niet zonder. Als wij vroeger een knuffel verloren kon je de opmerking krijgen dat je maar beter opbras moeten letten en met een beetje genoeg mocht je ergens een andere beer uitzoeken. Maar een heuse zoekactie met al het drama...