Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:11

Ik wil ook zo graag iets grijs met mijn haar.. maar mn man vindt het niks :))

Hoe ziet je haar er nu uit Lieneke?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:23

Leuk, heb je een foto?
Ik wil mijn haar ook heel graag nog lichter aan de onderkant maar dan wordt het zo broos..
Dit is prachtig:
https://www.google.nl/search?q=grey+blo ... 6sN9gsM%3A
Helaas heeft mijn haar veel warmte pigmenten in zich, waardoor het donkerder kleuren altijd te warm uitpakt aan de bovenkant..

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:26

Ik ben benieuwd Lieneke!

Vond mijn roze haar zo geweldig bij bruintinten, en grijs matchte mooi met roodtinten of neutrals <3.

Ik wil m'n haar eigenlijk weer in natuurlijke tinten met een mooie balayage. Ben echt te wispelturig, maar ik wil even wat minder 'going on' hebben met m'n piercings en rare haarkleuren enzo.
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 03-02-16 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:27

Hoe heb jij je haar toen roze gedaan DS? Ik wil mn haar grijs of heel licht blond met paarse plukken.. maar hoe :=

En ik ben zo benieuwd hoe mijn makeup me dan gaat staan :') mn foundation kleurt nu raar omdat ik mn haar weer bruinig heb ipv witblond :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:28

Ik ben eerst naar Salon B geweest en ik kwam daar met knalrood haar, is toen twee keer ontkleurd en toen met een toner grijs geverfd. Daarna is het grijs eruit gefade en heb ik er roze overheen laten zetten.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:34

Afbeelding
Hierbij! Bovenin nog bruin, onderin grijzig. Met paar weken als grijze eruit is, komt blond eronder weg.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:34

Staat je goed zeg! Zeker met die jas :D Matched mooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:35

Ik ben nu witblond in mn punten en bruinig bovenop, (mn eigen kleur), heb toen mijn haar in dipdye eigen kleur laten doen. Nu zou ik het bovenop weer witblond / grijsblond willen met paarse punten :))

Toch mn kapper eens bellen.

Gaaf Lieneke!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:36

Ik wil zoiets:
Afbeelding

Het blonde heb ik al, dat ben ik gewend. Maar ik wil zo graag roze/paars onderin :D

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:38

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:40

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:43

Tof Lieneke! Zal ook met gewoon blond mooi zijn.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:43

Mijn zusje heeft lila haar gehad stond haar fantastisch! Maar om heel eerlijk te zijn kan echt niet iedereen het hebben...

Lino wat apart! Ik vind het je gelijk een wat stoerder uiterlijk geven :D

Ik wil mijn haar heel donker diep rood maar ik zit dan ten eerste met mijn make-up en ten tweede mijn vriend ziet het niet helemaal zitten. Zegt ie: ja als het niets is ga je toch gewoon weer terug?

Ja lieverd dat gaat niet zo makkelijk :') ik ben van mezelf blond dus wenkbrauwen moeten regelmatig geverfd worden etc. Maar t kriebelt stiekem wel...

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:45

Ik vind rood geweldig, maar is er altijd met 2 weken weer eruit bij mij. Dus dat vind ik echt veeeel te zonde.

Nu is het bewust zo gekleurd dat het ook goed zou staan als grijze eruit is. Want dat is gewoon een kleur die niet lang blijft. Dus eerst geverfd dat het goed stond en daarna 2 kleuren grijze spoeling erover.

Wilde juist wat neutraler houden, aangezien ik ook weer wat wil beginnen met solliciteren, dus dan moet het wel ook als netjes door kunnen gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:48

TOen ik van rood naar blond wilde heb ik 8!! uur bij de kapper gezeten. Het wilde er maar niet uit :')

De keer daarna dat ik rood ging, toen was het binnen 2 weken roze en dat stond best erg leuk :)) maar toen was ik én zwanger, en geblondeerd als basis. De eerste keer ging het op mijn eigen haar en toen pakte het dusdanig goed dat het er niet meer uit wilde :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:48

Snap ik hoor Lino :j Ik wilde vroeger een dip met roze, staat prachtig bij blond haar maar dat gaat gewoon niet met mijn werk. Ach ik hou t maar zo, ik ben van mezelf blond en dat is vrij zeldzaam nog :+ ik verf het in de winter wel donkerder blond, dan vind ik mezelf te licht :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:49

Zelf gedaan Lino? Misschien dat ik ook eens grijze spoeling moet proberen, dat gaat er na x keer wassen weer uit.

Ik heb gelukkig een baan waar ik alles mag en kan qua haar en kleding en makeup :')

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 15:05

Staat je heel mooi Linoleum! Ik zou ook wel grijs willen maar ik ben daar zelf te warm voor denk ik. Denk dat het contrast dan te groot wordt.

Ik ga binnenkort denk ik een lob knippen en dan wel flink blonderen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 15:07

Ik denk dat grijs mij helemaal niet staat. Veel te koel. Dan lijk ik al snel ziek :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 15:09

Ik heb ook nog lila verf staan, dat gaat er aankomende week in denk ik. Ben benieuwd hoe dat staat. Over een paar weken maak ik denk ik een afspraak bij de kapster voor wat normaals :))

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 15:41

Jans schreef:
Zelf gedaan Lino? Misschien dat ik ook eens grijze spoeling moet proberen, dat gaat er na x keer wassen weer uit.

Ik heb gelukkig een baan waar ik alles mag en kan qua haar en kleding en makeup :')

Nee laat altijd bij de kapper doen. Als dan niet goed is mogen ze het mooi zelf oplossen :')

Heb nu een baan waarbij het weinig uitmaakt. Maar wil toch richting hbo werk met veel klantcontact, dus dan toch maar geen felle kleurtjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 16:08

Jans schreef:
Ik wil zoiets:
[ Afbeelding ]

Het blonde heb ik al, dat ben ik gewend. Maar ik wil zo graag roze/paars onderin :D

Dat heb ik ook gehad. Ik ben zelf middenblond en heb het niet hoefen bleken. Het was er wel weer snel uit helaas.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 16:44

Pfew, ben ik ff gematst, waarde stond op 27 euro maar die is 3x zo hoog. Hoefde "maar" 18 euro bij te betalen.

Afbeelding

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 16:57

Oeh Friemel ik ben zo benieuwd!!!! Gauw swatchen hoor! ;)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 17:04

Echt, niets kan tippen aan Jeffree's hoor. Gisteren Gerard Ruby slipper gedragen was echt een hel om aan te brengen! Zo erg dat ik hem na de pauze niet bij wilde werken en eraf heb gehaald. Nu net Jeffree's opgedaan en het zit gewoon in één laagje en ze dragen zo lekker licht en plakken niet _O_