Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
X_Michelle_X schreef:Lieve allemaal!
Ik ben een beetje aan het werken naar minder lovehandles en een vlakkere buik (ik hoop voor 19 oktober al iets verschil te zien ivm een geplande fotoshoot). Hiervoor ga ik minder "vreten" en (als het lukt 2x daags) buikspier oefeningen doen.
Ik werk op zaterdag bij een bakker, dat is echt lastig.....
Op maandag doen we met wat stalgenootjes altijd een staprondje met de paarden, op dinsdag rijd ik alleen mijne, woensdag rijd ik 2 paaarden, donderdag 1, vrijdag 2, zaterdag hele dag staand/lopend werken (10,5 uur) bij de bakker en zondag les met 1 paard en mijn eigen paard nog rijden.
Ik drink te weinig water en als ik s avonds thuis ben vind ik het lastig mij in te houden. Ik ben niet dik en afvallen hoeft niet perse, maar ik wil droger zegmaar.. maar echt tijd om veel te sporten heb ik niet. Ook mijn bovenbenen zijn wat stevig, maar daar kan ik meeleven hahaha.
180m en ongeveer 67 kg dus opzich prima..........
Iemand tips?
O/T (laat ontbijt): plakje eigen gemaakte notenvruchten (bestaat uit: noten vruchten en ei)
L: 1 gekookt ei met een beetje zout
T: Eigen gemaakte creusli met alpro yoghurt
A: Ik denk pizza (thuiswonend, maar ouders 29 jaar getrouwd)
t: beetje kwark met rozijntjes
Hebben jullie tips en tops over dit lijstje? *pizza is incidenteel. *
X_Michelle_X schreef:X_Michelle_X schreef:Lieve allemaal!
Ik ben een beetje aan het werken naar minder lovehandles en een vlakkere buik (ik hoop voor 19 oktober al iets verschil te zien ivm een geplande fotoshoot). Hiervoor ga ik minder "vreten" en (als het lukt 2x daags) buikspier oefeningen doen.
Op maandag doen we met wat stalgenootjes altijd een staprondje met de paarden, op dinsdag rijd ik alleen mijne, woensdag rijd ik 2 paaarden, donderdag 1, vrijdag 2, zaterdag hele dag staand/lopend werken (10,5 uur) bij de bakker en zondag les met 1 paard en mijn eigen paard nog rijden.
Ik drink te weinig water en als ik s avonds thuis ben vind ik het lastig mij in te houden. Ik ben niet dik en afvallen hoeft niet perse, maar ik wil droger zegmaar.. maar echt tijd om veel te sporten heb ik niet. Ook mijn bovenbenen zijn wat stevig, maar daar kan ik meeleven hahaha.
Iemand tips?
O/T (laat ontbijt): plakje eigen gemaakte notenvruchten (bestaat uit: noten vruchten en ei)
tussendoor nog 1,5 droge creamcreacker gegeten..

) van 465 kcallinoleum schreef:X_Michelle_X schreef:Lieve allemaal!
Iemand tips?
Heb je niet ontzettend honger zo 's avonds? Je eet overdag zo weinig. Jouw lunch zou bijvoorbeeld bij mij een klein tussendoortje zijn.
Area51 schreef:Haha ik heb ook net een ei als tussendoortje gegeten![]()
Beetje hongerig dagje, gister in verhouding met beweiding wat te weinig geheten denk ik; dat voel ik nu
Vandaag:
O: 100 ml halfvolle yoghurt, 100ml Griekse yoghurt, 40 gram granola
T: druiven
L: 70 gr speltbrood met smeerkaas
T: 200 gram cottage cheese, tomaat, gekookt ei
A: een pastasalade (uit bakje van Ah) van 465 kcal
B: klimtrainig van 1,5 uur, 24 km fietsen in totaal, paardrijden
Bij mij is dat altijd 6 uur oid pas hahaha.
Kayleigh_ schreef:Dat moet natuurlijk ook gewoon kunnen af en toe
Maar elke dag koeken eten 'omdat je het niet kan weerstaan', vind ik een slap excuus (en zeker geen feit). Dan wil je niet graag genoeg (sorry Stral).
Nu mag je jezelf heel wat wijs maken, maar niemand is op dieet voor zijn plezier volgens mij toch?
Ik in ieder geval niet, ik zit liever op een terras met een hapje en een drankje in ieder geval
Was een grapje hoor
Zeker als je geen overgewicht hebt, dan is er niemand die je dwingt.
Ik vind het belangrijk om relatief strak in mijn vel te zitten, maar ik vind het wellicht nog belangrijker om te genieten van het leven. Dus als ik zin heb in een patatje dan haal ik een patatje, en als ik dat broodje op school wil eten dan doe ik dat lekker. Als dat betekent dat ik nooit een sixpack zal hebben en dat ik nooit onderaan mijn BMI zal schommelen, so be it
en vervolgens verrast zijn dat ze niet afvallen.
En voor iedereen is er een andere aanpak; als ik alles moet laten staan, word ik ongelukkig
, terwijl sommigen het juist alleen volhouden als er geen verleidingen zijn.
Maar vind het soms best lastig, vooral bij eerdere dieetpogingen, want als ik eenmaal lekker at, dacht ik 'ach het is weer verpest' en ging alles eten wat ik die tijd ervoor niet had kunnen eten 

Ben al blij, zoals ik zei, dat ik toch al wat gezondere gewentes heb kunnen infiltreren in mijn dagelijkse eetgewoontes, vind ik al heel wat!
Ik dacht dat je altijd toegaf aan de koeken op het werk.
Ik geef aan dat ik het een moeilijke vind daar, en vind het een stomme ze want dat is vaak eten uit stress / afleiding en daar heb je niet eens iets aan. Gaan eten enzo dat wil ik mij bijvoorbeeld inderdaad niet ontzeggen, dat doe ik veel te graag.
Heeft niets met suiker of chipsverslaving te maken, echt niets...

) en een pakje crackers omdat ik nog trek had :'D