Gisteren Brave en Faux geprobeerd. Ik was niet overtuigd... Wel Honey van Marc Jacobs gekocht. Mijn all time favorite is Madamoiselle. Nr. 5 vind ik daarentegen walgelijk
Djilna
Geplaatst: 22-02-15 12:31
Anthea schreef:
Wat moet een bouwvakker met een flesje Cavalli Ik ben benieuwd haha, wel balen.
Die heeft vast een vriendin/vrouw. Zat nog in het doosje, want op het kastje (licht).
Noukie123
Geplaatst: 22-02-15 12:45
SuSem schreef:
Gisteren Brave en Faux geprobeerd. Ik was niet overtuigd... Wel Honey van Marc Jacobs gekocht. Mijn all time favorite is Madamoiselle. Nr. 5 vind ik daarentegen walgelijk
Marc Jacobs Z'n parfum ruikt echt heerlijk
NYC2B
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-15 12:46
Woooow! dat zou dan echt héél aso zijn.
Marc Jacobs is goddelijk, staat ook nog op m'n verlanglijstje.
Hoi Noukie, volgens mij ben je nieuw hier of niet? Welkom, misschien leuk als je wat over jezelf verteld?
Moet zeggen dat, als het klopt wat er in je profiel staat en je echt 11 bent, ik je persoonlijk nog veel te jong vind om make up te dragen Maar kijken is ook leuk natuurlijk
Hebben er mensen hier ervaring met Guerlain Rouge L'Extrait?
Hvelreki
Geplaatst: 22-02-15 17:54
Oh bah Djilna!
Ik vind MJ juist helemaal niets. Maar parfum ruikt ook bij iedereen anders, passen waarschijnlijk gewoon niet goed bij mij Onlangs was ik samen met mijn broertje op zoek naar een parfum voor een vriendin. We hebben toen lady million gehaald. Wat een lekkere geur zeg Nu wil ik hem stiekem ook. Maar ik heb al genoeg parfums en draag ze amper, dus mag niet van mezelf.
Oki ik ben Anouk en ben echt verzot op make up en mag er wel geen dragen maar in de vakantie en in het weekend kan dat natuurlijk wel en ben een klein beetje verslaafd aan make up kopen dus tja
MJ parfum is ook heerlijk Ik heb in Australië een pakketje met 4 mini's gekocht... Had ze daar ook maar heel mooi uitgestald staan, vind ze zo schattig
Waar was Lady Million in de aanbieding Yv? Die heb ik nog niet in mn verzameling en ik vind em zooo lekker
Klopt Hvelreki, soms is er echt veel verschil bij parfum. Had laatst klanten bij wie bij de 1 een parfum echt heel lekker rook, en bij de ander stonk ie gewoon bijna. Vond ze zó jammer, want bij die andere vrouw rook ie echt superlekker.
Djilna dat vind ik wel echt onbeschoft en schandalig zeg, dat ze gewoon een fles parfum jatten
Ja hè, ergens wil ik het ook nog niet geloven en denk ik dat het ergens anders staat. Maar ik zou niet weten waar. En vooral omdat ik het daar altijd heb staan. Ben nooit wat kwijt, ja een keer een brief per ongeluk bij oud papier ofzo..
Machtig mooi ken ik inderdaad ook wel en wordt inderdaad veel in het noorden gebruikt, maar alleen machtig hoor ik eigenlijk nooit. Zo heeft iedereen zijn eigen woordjes
Heel apart Djilna... Lastige is alleen dat je het waarschijnlijk nooit bewezen krijgt. Hopelijk vind je hem zelf binnenkort ergens.