Daarna pas een lunch genomen van 2 geroosterde bruine boterhammen, 4 plakken komkommer, 1/2 plak kaas en 1 plekje kipfilet...
wat eten jullie vanavond?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb nog lekkere tussendoortjes in huis. Zou ik eigenlijk weg moeten gooien want dan is het er niet. Maar ja, heb ook 2 kids in huis en vind het eigenlijk zonde om gewoon goed voedsel weg te gooien. Tegelijk zou het beter zijn als we allevier (ik man en beide kids) gezonder aten. Dus geen zogenaamd gezonde koeken, drankjes etc nuttigen om maar te zwijgen van de slechte tussendoortjes.
* Zilfstar schreef:wat eten jullie vanavond?
N0a schreef:Rijstwafels, zijn die ongezond? Ik eet die vaak als ik trek heb met een plakje kaas of smeerkaas.
Ik eet vanavond gebakken aardappels met een hamburger of visje met salade *niet bijster goed*
liespower94 schreef:Weten jullie misschien gezonde vegetarische vervangers?
Die burgers zijn veel te vet...

Citaat:Totaal: 1270 kcal
Ontbijt
Thee zonder melk en zonder suiker 0 kcal
Halfvolle melk 115 kcal
Volkorenbrood 164 kcal
Kaas, 30+ 56 kcal
Komkommer 7 kcal
Dieetmargarine 32 kcal
374 kcal
lunch
Volkorenbrood 164 kcal
Komkommer 7 kcal
Kaas, 30+ 56 kcal
227 kcal
Avond
Bami goreng (koelvers) 190 kcal
Babi pangang zonder rijst 162 kcal
Vlaflip, dubbel-, Campina 146 kcal
498 kcal
Tussendoor
Mueslireep met chocola 90 kcal
Appel (met schil) 81 kcal
171 kcal
En heb gekocht: citroenen voor in de cola en dergelijke, mineola's of hoe dat ook heet
heb ik uitgeroepen tot me lievelingsfruit. Kiwi's, fairtrade chocolade (heb één stukje op) kokosnoot stukjes
, en studentenhaver en noten waarvan ik de naam niet weet.
avaluna schreef:Geen idee, had eindelijk de weegschaal in een doos gevonden (na 2, 5 jaar) 1 keer kunnen wegen (netjes 2 kg minder) en een week later wsren de batterijen leeg
, ben ook niet zo bezig met de strijd, probeer wel gezond te eten en me wat minder te laten gaan.

Kailonne schreef:Ik heb net een spinning les gehad. Mijn tweede. Zwaar maar wel fijn.
nog een workout voor op het lijstje...

Ik ga er helemaal in mee
maar vonden ze ook dat je het goed kon zien...en gister ook complimentje gehad...terwijl ik me nu weer dikker voel door die paasdagen enz
Heb er gisteren nog even bij staan kijken, maar ik heb er al 1 die het prima doet. Dus mag geen nieuwe kopen van mezelf 
..