lieveli schreef:Als ik langer dan 10 minuten moet lopen hoeft het van mij niet, too much effort!
Luie hond!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
licorne schreef:De critici zullen ws. wijselijk hun mond houden, maar toevallig valt 'ie mij behoorlijk mee Tsarina! Ik had, eerlijk is eerlijk, qua portret "erger" verwacht, ik zou dit zelf nooit willen maar ik vind het heel netjes gestyleerd ontworpen, mooi in z'n eenvoud en toch echt iets eigens. Terecht dat jij er blij mee bent, geniet ervan!
xDaantjxx schreef:Kipje: woon je nog steeds in Groningen omg? Want weet niet of je binnenkort nog weer 1 laat zetten en weet ook niet waar, maar las van begin dit jaar dat je nog naar Joy wou? Hihi anders wou ik wel even mee voor tatoeage voor volgend jaar ergens haha
lieveli schreef:Als ik langer dan 10 minuten moet lopen hoeft het van mij niet, too much effort!
TsarinaZ schreef:licorne schreef:De critici zullen ws. wijselijk hun mond houden, maar toevallig valt 'ie mij behoorlijk mee Tsarina! Ik had, eerlijk is eerlijk, qua portret "erger" verwacht, ik zou dit zelf nooit willen maar ik vind het heel netjes gestyleerd ontworpen, mooi in z'n eenvoud en toch echt iets eigens. Terecht dat jij er blij mee bent, geniet ervan!
ach ik begrijp best dat vele hier hem niet zo mooi zullen vinden door smaak en eigen mening maar ik ben er blij mee dat vind ik het belangerijkste
licorne schreef:De critici zullen ws. wijselijk hun mond houden, maar toevallig valt 'ie mij behoorlijk mee Tsarina! Ik had, eerlijk is eerlijk, qua portret "erger" verwacht, ik zou dit zelf nooit willen maar ik vind het heel netjes gestyleerd ontworpen, mooi in z'n eenvoud en toch echt iets eigens. Terecht dat jij er blij mee bent, geniet ervan!
Joolien schreef:lieveli schreef:Als ik langer dan 10 minuten moet lopen hoeft het van mij niet, too much effort!
Luie hond!
Kipzel schreef:Ik mis een 'talk-to-the-hand-cuz-the-face-don't-wanna-hear-it' smiley
Joolien schreef:Ik vind m ook niet verkeerd gezet hoor, niet mijn ding maar goed, dat is smaak. Wat ik alleen jammer vind is dat de oren donker zijn en de rest van het hoofd licht. Wordt het hoofd ook nog ingekleurd of blijft dit zo?