Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar heb niet echt last van suuuuper droge lippen ofzo
Krijg de foto's even niet groter, daar moet ik nog even aan sleutelen. Edit: Gelukt!

Die laatste gebruik ik echt bijna dagelijks.

Van wat voor merk is dat palletje van de tweede foto?
Heeeeeerlijk ding. Super gepigmenteerd en blend fijn. Tegenovergestelde van die andere
Iemand een alternatief wat niet duur is en waar je niet te lang mee bezig bent? 
Heb ik dus ook, alleen dan paars

[***] schreef:Is er dan speciale wenkbrauwpoeder? En wat voor een soort/merk raden aan? Ik zie in Corelli dat zij ook donkerblond haar heeft, welke gebruik jij als ik vragen mag?
Mijn wenkbrauwen zijn bijna zwart en ik gebruik een wenkbrauwpoeder van de etos: http://4.bp.blogspot.com/_zNfXppWU9MI/S ... auwkit.jpglinoleum schreef:Er is van Catrice een wenkbrauwkitje waar veel wel enthousiast over zijn. Die is niet zo duur. Dus handig om mee te beginnen.
Maar oogschaduw kun je ook gebruiken, matte kleur die bij je wenkbrauwen past.
Belangrijkste vind ik het kwastje waarmee je het aanbrengt. Een fijn kwastje kan veel verschil uitmaken. Stevig smal kwastje is het fijnste.
Corelli schreef:[***] schreef:Is er dan speciale wenkbrauwpoeder? En wat voor een soort/merk raden aan? Ik zie in Corelli dat zij ook donkerblond haar heeft, welke gebruik jij als ik vragen mag?
Nee ik heb donkerbruin haarMijn wenkbrauwen zijn bijna zwart en ik gebruik een wenkbrauwpoeder van de etos: http://4.bp.blogspot.com/_zNfXppWU9MI/S ... auwkit.jpg
Ik gebruik de donkere kleur maar die is iets te licht nog, dus ik maak het kwastje eerst even nat. Het kwastje mag wat smaller trouwens, hij is wat breed
[***] schreef:linoleum schreef:Er is van Catrice een wenkbrauwkitje waar veel wel enthousiast over zijn. Die is niet zo duur. Dus handig om mee te beginnen.
Maar oogschaduw kun je ook gebruiken, matte kleur die bij je wenkbrauwen past.
Belangrijkste vind ik het kwastje waarmee je het aanbrengt. Een fijn kwastje kan veel verschil uitmaken. Stevig smal kwastje is het fijnste.
Bedoel je deze :http://www.linnes.nl/wp-content/uploads/2013/03/Catrice-wenkbrauwpoeder031.jpg ? Daar zit ook een kwastje en een borsteltje bij.
Zo even bestellen 
Moet tegenwoordig heel vaak om 6 uur beginnen, en dus om 5 uur uit bed.. Maar tegenwoordig doe ik alvast wenkbrauwen, oogschaduw en een wing maken de avond van te voren, zodat ik morgens 10 minuten langer in mn bed kan blijven liggen en alleen maar foundation en mascara op hoef te doen

Ik hoef het niet te proberen om te gaan slapen daarmee, dat ziet er de volgende ochtend niet meer uit.
Kan ook echt niet gelijk als ik wakker ben mn make-up opdoen, moet eerst even de tijd kunnen nemen om in mn ogen te wrijven en rustig te ontbijten
Heb gigantisch waterige ogen 's morgens dus helaas geen andere optie
Is niets aan te zien de volgende ochtend.. als ik echt heel lui ben komt het zelfs zover dat ik avonds alleen mn foundation eraf haal en alles op mn ogen laat zitten zodat ik de volgende dag alleen foundation hoef te doen
Maar dat doe ik liever niet, want ik ben bang dat ik in mn ogen wrijf en dat ik dan mn wimpers verrot maak omdat er nog mascara op zit, haha.