Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 14:51

Oh die ga ik eens proberen, ik heb het namelijk ook heel erg!!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 15:08

Die van babylips krijg ik juist droge lippen van..
Ik heb er ook een van de Bodyshop en die is ook
fijn! Met honing.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 15:31

Ik vind die balsems van hurraw geweldig, in Amerika verslaafd aan geraakt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 16:21

Ik smeer eigenlijk standaard Purol, is echt heilig voor mij := Maar heb niet echt last van suuuuper droge lippen ofzo

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 16:55

Ik vind de blikjes lip butter van nivea heel fijn. Maken mijn lippen echt zacht!

Mijn Australië stash! Bij elkaar geshopt in 2 weken := Krijg de foto's even niet groter, daar moet ik nog even aan sleutelen. Edit: Gelukt!

Alles bij elkaar
Afbeelding

Lipsticks. Kwam er alleen achter dat ik er eentje van elf vergeten was...
Afbeelding

Foundations, primer en poeders... Heb dus 2 poeders van covergirl, eentje gebruik ik al.
Afbeelding

Bijna vergeten, mijn mini-MP-oogschaduw en mijn smashbox softbox pallette <3 Die laatste gebruik ik echt bijna dagelijks.
Afbeelding

En als laatste, speciaal voor nadine, mijn covergirl lashblast <3
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ontherun op 03-08-14 17:20, in het totaal 2 keer bewerkt

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 17:14

Oehh ik zie allemaal bekende dingetjes := Van wat voor merk is dat palletje van de tweede foto?
En Rechts onder dat pallet, is dat van Physicians Formula? Is die fijn? Dat vond ik altijd zo'n merk van hmm ik weet niks van jou en de prijs is niet goed genoeg om 't zo maar even te proberen en weg te gooien als t crap is :+

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 17:22

Die rechts onder, roze met kant is inderdaad Physicians formula! Ik was gewoon verliefd op de verpakking, en aangezien ik eigenlijk op zoek was naar zo'n pallet die toch gekocht. Maar hij valt tegen helaas. Brengt niet zo fijn op als ik gehoopt had. Niet zo gepigmenteerd en blend niet zo fijn.

Die zwarte is van Smashbox <3 Heeeeeerlijk ding. Super gepigmenteerd en blend fijn. Tegenovergestelde van die andere :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 17:52

Nee was ik op een of andere manier al bang voor.. had al zo'n 'dat is m net niet' voorgevoel.. gelukkig heb ik er geen gekocht dan, haha. Ah dan baal ik wel dat ik niks van Smashbox meegenomen heb!

Oehh meer foto's! Echt grappig, in Australie hebben ze een andere verpakking voor covergirl dingen haha! Mijn covergirl lashblast is knal oranje, en die foundation van covergirl heb ik ook, en wat bij jou bruin is daarop is bij mij blauw :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:14

Ik kom even binnenvallen. Heeft er namelijk iemand nog een idee hoe je wenkbrauwen bij te tekenen zonder wenkbrauw potlood? Dat werkt bij mij namelijk niet, het ziet er heel onnatuurlijk uit. Bijvoorbeeld bij sommige plekjes waar geen haartjes zitten, wil hij helemaal niet kleuren, dus sommige plekken zijn heel donker, en dan weer heel licht. Geen idee hoe ik het goed moet beschrijven, maar laten we er het op houden dat het er niet zo super mooi uit ziet. :D Iemand een alternatief wat niet duur is en waar je niet te lang mee bezig bent?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:19

Poeder :j

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:22

Nadine, dat had ik daar ook met Maybelline bijvoorbeeld. Soms echt andere verpakkingen als hier! Was laatst al naar mijn covergirl lashblast gelopen, omdat jij het eens over een oranje gehad had, en ikd acht toch echt dat ik ook lashblast had :') Heb ik dus ook, alleen dan paars :')
Smashbox is echt fijn! Ik vind het eigenlijk wel een beetje te vergelijken met MAC. Pallette is heel fijn te blenden, kleuren zijn ook echt mooi diep als je het opbrengt.
Physicians formula had ik dat ook bij eerlijk gezegd, maar was zo verliefd op de verpakkingen dat ik het toch geprobeerd heb, helaas. Ik gebruik hem soms wel omdat ik het anders ook zo zonde vind, maar moet echt veel opbrengen om net zo'n resultaat te krijgen als bij mijn smashbox. Die goedkope Models prefer is dan nog fijner _O-

[***], ik gebruik voornamelijk poeder voor mijn wenkbrauwen. Omdat het wat minder 'hard' is en wat makkelijker uit te blenden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:25

Is er dan speciale wenkbrauwpoeder? En wat voor een soort/merk raden aan? Ik zie in Corelli dat zij ook donkerblond haar heeft, welke gebruik jij als ik vragen mag?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:32

Er is van Catrice een wenkbrauwkitje waar veel wel enthousiast over zijn. Die is niet zo duur. Dus handig om mee te beginnen.
Maar oogschaduw kun je ook gebruiken, matte kleur die bij je wenkbrauwen past.

Belangrijkste vind ik het kwastje waarmee je het aanbrengt. Een fijn kwastje kan veel verschil uitmaken. Stevig smal kwastje is het fijnste.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:34

[***] schreef:
Is er dan speciale wenkbrauwpoeder? En wat voor een soort/merk raden aan? Ik zie in Corelli dat zij ook donkerblond haar heeft, welke gebruik jij als ik vragen mag?

Nee ik heb donkerbruin haar :D Mijn wenkbrauwen zijn bijna zwart en ik gebruik een wenkbrauwpoeder van de etos: http://4.bp.blogspot.com/_zNfXppWU9MI/S ... auwkit.jpg

Ik gebruik de donkere kleur maar die is iets te licht nog, dus ik maak het kwastje eerst even nat. Het kwastje mag wat smaller trouwens, hij is wat breed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:35

linoleum schreef:
Er is van Catrice een wenkbrauwkitje waar veel wel enthousiast over zijn. Die is niet zo duur. Dus handig om mee te beginnen.

Belangrijkste vind ik het kwastje waarmee je het aanbrengt. Een fijn kwastje kan veel verschil uitmaken. Stevig smal kwastje is het fijnste.

Bedoel je deze :http://www.linnes.nl/wp-content/uploads/2013/03/Catrice-wenkbrauwpoeder031.jpg ? Daar zit ook een kwastje en een borsteltje bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:35

Corelli schreef:
[***] schreef:

Nee ik heb donkerbruin haar :D Mijn wenkbrauwen zijn bijna zwart en ik gebruik een wenkbrauwpoeder van de etos: http://4.bp.blogspot.com/_zNfXppWU9MI/S ... auwkit.jpg

Ik gebruik de donkere kleur maar die is iets te licht nog, dus ik maak het kwastje eerst even nat. Het kwastje mag wat smaller trouwens, hij is wat breed

Dan ben ik kleurenblind, of je had op die foto je haar geverfd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:36

Ik heb het Catrice wenkbrauwsetje en vind hem erg fijn. Kwastje en spoolie kan je alleen wat mij betreft gelijk weggooien, vond dat echt troep. Veel te klein :=

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:37

[***] schreef:
linoleum schreef:

Bedoel je deze :http://www.linnes.nl/wp-content/uploads/2013/03/Catrice-wenkbrauwpoeder031.jpg ? Daar zit ook een kwastje en een borsteltje bij.

Die bedoel ik ja! Heb er zelf geen ervaring mee, maar weet dat anderen er positief over zijn. Kwastje moet je zelf vooral kijken of je fijn vind of niet. Heb zelf een kwastje van MAC en van Anastacia die me beide erg goed bevallen, maar die zijn beide wel redelijk aan de prijs.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:38

Ik gebruik tegenwoordig dagelijks de kleur faint uit mn naked basics palletje :'D En anders meestal Charcoal brown van mac, of mn elf wenkbrauw doosje. En ik ben eruit dat ik de browwiz van Anastasia ga proberen :j Zo even bestellen :D

Ik ben tegenwoordig echt de luiheid zelve _O- Moet tegenwoordig heel vaak om 6 uur beginnen, en dus om 5 uur uit bed.. Maar tegenwoordig doe ik alvast wenkbrauwen, oogschaduw en een wing maken de avond van te voren, zodat ik morgens 10 minuten langer in mn bed kan blijven liggen en alleen maar foundation en mascara op hoef te doen :=

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:41

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:46

Dat dat bij jou blijft zitten Nadine :wow: Ik hoef het niet te proberen om te gaan slapen daarmee, dat ziet er de volgende ochtend niet meer uit.

Linda ik vind zelf een strak en schuin afgesneden kwastje het fijnst. In ieder geval iets waar je precies de poeder mee aan kan brengen. En koop een kleur die bij je wenkbrauwen past, dan ziet het er echt heel natuurlijk uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:49

Als ik de avond van tevoren mn wing maak dan zie ik er de volgende ochtend ook uit als een panda :') Kan ook echt niet gelijk als ik wakker ben mn make-up opdoen, moet eerst even de tijd kunnen nemen om in mn ogen te wrijven en rustig te ontbijten _O- Heb gigantisch waterige ogen 's morgens dus helaas geen andere optie

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:53

Ik slaap extreem rustig _O- Is niets aan te zien de volgende ochtend.. als ik echt heel lui ben komt het zelfs zover dat ik avonds alleen mn foundation eraf haal en alles op mn ogen laat zitten zodat ik de volgende dag alleen foundation hoef te doen :+ Maar dat doe ik liever niet, want ik ben bang dat ik in mn ogen wrijf en dat ik dan mn wimpers verrot maak omdat er nog mascara op zit, haha.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:56

ughh ik wil winkelen _O-

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:58

Ik ga zo even los bij de douglas.. en nog even wat la roche posay producties bestellen.. en en en nog even bij mac kijken en forever21 ook nog maar even meenemen. _O-