Mooie tijd Sall!

BusyMissy ziet eruit als een fijn vestje.
Ah en jonge paarden. Ik vind dat toch wel heel leuk altijd

Suliko echt bizar hoor waar jij mee bezig bent. Vind het wel heel tof om te volgen! Grappig ook dat het zo kan verschillen op 1 dag.
En dat is een lelijke schaaf... Hopelijk geneest hij snel want dat is gewoon heel lastig. Maar nu eerst deze zondag de marathon. Ben je er klaar voor?
Ik snap het ook niet van de marathon van Utrecht maar het is wat het is vrees ik.
Lisitano ben je helemaal opgeknapt en ready to go voor de KVS?
Argh Sv dat is zo irritant als je plafond dienst heb. Zo zonde dan ook. Goed dat je dan toch even gegaan bent en naar je lijf bent blijven luisteren. Toch nog een lekkere interval.
Sherivey ook vast succes dit weekend.
Samantha ook maar jou zie ik misschien wel weer

muppetmayo dat prikken is niet mega pijnlijk hoor (tenminste, als ik mijn bovenbeen even niet meetel). Alleen het effect is soms even heftig.
Voor een bh kun je in het topic even zoeken. Het is er al best vaak over gegaan dus je kan er veel over lezen. Blijft toch een ding. Wel fijn dat het lopen zo goed gaat!
Ik ben gek op dit weer, het geeft mij juist veel motivatie haha. Wel zo tot de 25 graden.
De spinning ging op zich prima dinsdag. Alleen had ik wel de halve les kramp in mijn kuit

Gister in de ochtend door de efteling gelopen en in de avond gaan bootcampen. Wel nog 1 niveau lager dan ik normaal doe omdat mijn benen heel zwaar voelde. Ik dacht, ik ren er wel even heen (3km). Toen hadden we de trainer die bekend staat om het vele lopen in de training. Dus ipv 4/5 liepen we er 6.5 en ook nog 1,5 daarvan op mul mul zand waar we sprintjes moesten trekken op een klein heuveltje