Vanmorgen de Biesbosch in gegaan, 7,5km gewandeld met de lab. Heerlijk weer, lekker stil. Ik kwam halverwege ineens een kudde schapen met herder en hond tegen, dat vond mijn lab superleuk haha. En richting het einde heb ik mijn ouders daar ook heen laten komen en hebben we lekker op een terrasje zitten lunchen. Prima ochtend.
Ik was weer een rondje in m'n pauze. Weer geen foto's gemaakt.
boedjang
Geplaatst: Gisteren, 16:23
Ah goof wat heerlijk ontspannen rondje met je ouders lunch daarna die herinneringen kunnen in een doosje met strik erom Shaddy ook lekker Ik ging na t werk even naar mijn favo stukje kan ik alles goed overzien. Mits je je ogen open zet natuurlijk. In ene stond lil oog in oog met ene gino..mooie stoere kerel , Lil vloog op m af maar hij zei grom en ging daarna gewoon kwispelen.. Lil dacht ik laat m'n tanden wel nog even zoen. Gelukkig had ik haar meteen in d'r kladden. Hij liep gewoon heel chill en stoer rustig door , net als z'n baas. Suffe ik. Ogen open houden
gaucho
Geplaatst: Gisteren, 16:37
Heerlijke dag zo Goof
Ik heb vandaag ook weer zo enorm genoten van alle bloemen. En de uitzichten. En de zon en de dansende wolken, de fantastische klauterpaadjes. Echt een top dag weer.
Na de beklimming van de Krinnenspitze afgedaald naar het dal en ons startpunt. Nu in het hotel, morgen dagje rust. Zaterdag dan weer de volgende tocht.