Nou ja telefoon dus Google pixel, had ik daarvoor ook en ik was zo blij met de camera, na bijna 4 jaar was de oude aan vervanging toe
gaucho
Geplaatst: 02-09-23 08:14
Ik heb sinds een paar weken ook een Google Pixel, bevalt goed.
Wij liepen gisteravond nog een rondje vanaf de camping, dit is de Voorster beek:
moonsparkle
Geplaatst: 02-09-23 08:26
Wat een mooie lucht! En wat mij betreft dus goede keus, ik had daarvoor Samsung maar die waren met 2 jaar echt op vooral qua batterij, de pixel heb ik dus wat meer jaar kunnen gebruiken en nu heb ik er weer een
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 02-09-23 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Wauw, die maakt echt goede foto's. Mijn vriend heeft ook een Google pixel, ik een oudere Samsung. Ik weet nog niet wat ik ga doen als hij echt aam vervanging toe is, maar ik wil sowieso een echt goede camera.
gaucho
Geplaatst: 02-09-23 11:05
Camera van de pixel 7a vind ik aardig in de buurt komen van mijn iPhone 11, en die is echt een stuk duurder.
Allemaal mooie paddenstoelen! laat het maar een lange herfst worden.
Leo
Geplaatst: 02-09-23 13:45
Ik heb het topic afgelopen 2 weken een beetje erg verwaarloosd door topdrukte op werk maar ik klik regelmatig even door jullie prachtige foto's heen. Alleen echt reageren lukte me niet zo goed, sorry!
Hierboven echt een waanzinnige foto van Gaucho, wauw!!
Donderdag gaan we op vakantie dus weer (hopelijk) een hoop mooie wandelkm's in het verschiet
Afgelopen dagen een paar keer van de paarse heide gaan genieten! Zondagavond op de Loonse en Drunense duinen en vanmorgen vroeg waren we op de Edese heide. Was heerlijk, wat is het toch mooi nu!