Ik vergeet steeds dat we straks nog moeten lopen

De zon komt nu volle bak door, dan is het wel warm, verder geen klagen inderdaad.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tiggs schreef:Goede trainingen Imay, Fenn en Puera!
Ik heb echt een bagger training achter de rug. Wilde 3 keer 1 km doen, maar ben bij de tweede na 200 meter ongeveer gestopt. Volgens Garmin en volgens mezelf was ik fit, maar m'n hartslag was nog hoger dan normaal (richting 190) en ik kreeg m'n ademhaling niet onder controle.
Ik probeer het voor mezelf te relativeren, en te bedenken dat iedere belasting iets is, maar ik vind dat toch wel heel lastig hoor.
BeFunny schreef:Ik had zo'n dag dus eergister. En het meest balen is als dat op korte stukjes is. Maar ik hou mezelf een paar dingen voor.
Ik ben een beginnende loper die nog aan het opbouwen is ook conditie. De ene keer gaat beter dan de ander. De laatste tijd gaan ze veel vaker minder goed maar dan maak ik er een run en Hike van. Dan kan ik wel mijn gedachten verzetten en ben ik toch bezig. Natuurlijk zou het mooi zijn als alles goed ging. Maar soms loopt het anders.
Wees niet te streng voor jezelf.
Supervixen schreef:Lisitano: het was ook hartstikke leuk, ik heb echt genoten. Ook van alle gezellige bekende en onbekende mensen waar ik mee heb gekletst.
Morgen ook weer veel bekenden.
Pasta party is inderdaad heel fijn, lekker macaroni gebunkerd met salade. Mijn vriend spaghetti en lasagne.
Tiggs:
Dan moet je de voorgestelde activiteit negeren en dan met de middelste knop naar workouts gaan en jouw activiteit zoeken en inladen.