Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shani_1984 schreef:Ik werd van maandag op dinsdag nacht vaak wakker, had het ijskoud, daarna weer bloedheet. Rond 6 uur mijn bed uit gegaan en op de bank gaan liggen. Mijn hele lijf deed zeer zelfs mijn huid. Had 38,2 koorts. Test gedaan en negatief. Vandaag koorts vrij en wat verkoudheidsklachten en vermoeidheidsklachten en vandaag een positieve test.
Zoals het nu lijkt heb ik het ergste dus al gehad en teste ik toen ik me echt goed ziek voelde dus negatief.
Shani_1984 schreef:Ik werd van maandag op dinsdag nacht vaak wakker, had het ijskoud, daarna weer bloedheet. Rond 6 uur mijn bed uit gegaan en op de bank gaan liggen. Mijn hele lijf deed zeer zelfs mijn huid. Had 38,2 koorts. Test gedaan en negatief. Vandaag koorts vrij en wat verkoudheidsklachten en vermoeidheidsklachten en vandaag een positieve test.
Zoals het nu lijkt heb ik het ergste dus al gehad en teste ik toen ik me echt goed ziek voelde dus negatief.
Bambi1995 schreef:Shani_1984 schreef:Ik werd van maandag op dinsdag nacht vaak wakker, had het ijskoud, daarna weer bloedheet. Rond 6 uur mijn bed uit gegaan en op de bank gaan liggen. Mijn hele lijf deed zeer zelfs mijn huid. Had 38,2 koorts. Test gedaan en negatief. Vandaag koorts vrij en wat verkoudheidsklachten en vermoeidheidsklachten en vandaag een positieve test.
Heb je nog klachten? Ik zit nu op dag 6 en heb nog steeds verkoudheidsklachten. Word er zo doodmoe van
Bambi1995 schreef:Shani_1984 schreef:Hebben of hadden jullie ook zo'n droge mond? Heb dat nu sinds 2 dagen
Nee, geen last van. Mijn keelpijn is eindelijk weg. Nu de hoest en de verstopte neus nog. We zitten op dag 7.
Citaat:Positieve testuitslag met coronaklachten
U gaat minimaal 5 dagen en maximaal 10 dagen in isolatie. U telt vanaf het moment dat u klachten kreeg. Dat is dag 0.
U kunt na 5 dagen uit isolatie als u 24 uur lang geen last meer heeft van 1 of meer van deze klachten:
koorts;
hoesten;
keelpijn;
benauwdheid;
neusverkouden.
Dit advies geldt ook als u een verminderde afweer door ziekte of medicijnen heeft.