_Kellyy schreef:@Eleionomae en _San87_: leuke zomerse kleurtjes op jullie nagels.
@Popstra: ik doe ook gelijk nieuwe op inderdaad. Waarom “vul” je de rubber base niet op? Dus eerst het oude er voor een deel afvijlen en dan iets dikker bij de nagelriemen en zo uitsmeren richting het einde van je nagel?
@Eleionomae: ik gebruik een 180 vijl eerst en daarna een 240. Doe ook regelmatig de buffer, die vind ik toch wat fijner werken persoonlijk, helemaal vlakbij mijn nagelriemen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat met de rubber base, dat ik er een laagje peel off onder doe, dus gebruik de vijlen alleen om ze “op te vullen”.
Ik heb gister voor het eerst mijn nagels “opgevuld” met rubber base, was best lastig voor het eerst, maar oefening baart kunst. Ik ben sinds kort aan de gang gegaan met een kwastje, omdat ik regelmatig al een snelle uitgroei had, omdat ik niet dichtbij de nagelriemen kon lakken. Dat werkt echt wel fijn merk ik en het duurt dan ook wat langer voordat de uitgroei zichtbaar is.
Dit is trouwens Glowy Pink van Pink Gellak, ben er echt helemaal fan van, zo'n mooier kleur!
[ [url=m/010lBk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/emWYrP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NIYSUA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LXtY8l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ACgf5H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Netjes! Echt mooi gedaan en zeker een mooie kleur!