Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prairy schreef:c_alsemgeest schreef:hohohoho... niet aan hoge inkomens koppelen hoor... trek het lekker gelijk
Weet je hoe lang ik heb moeten leren en werken om hier te komen
Alleen de kinderbijslag eraf voor die mensen die op zich genoeg verdienen, dat is toch niet zo erg? Wij zitten ook (ruim) boven modaal en hebben daar ook hard voor gewerkt. Ik zie daar niet zo'n probleem in?
Palmera schreef:Leuk!In de regel komen er weinig kinderen bij ons.
Een mooi voorbeeld een paar weken geleden:
Twee stellen, beide met twee kinderen van ongeveer dezelfde grootte komen praktisch gelijktijdig binnen.
Met stel nummer 1 was het direct bal. Kinderen brullen, rennen, op de tafel staan: één grote ravage. Na drie kwartier waren ze weg. De ouders hebben letterlijk zitten schrokken.
Stel 2: de kinderen zaten braaf aan tafel, iedereen at rustig, de kinderen werden door de ouders goed betrokken en bezig gehouden en op lachen na hebben we ze niet gehoord. Toiletbezoek ging normaal lopend door de zaak en verder zaten ze op hun stoel. Drie uur later wetd er afgerekend, vader reeds met de jongste slapend in zijn armen. De oudste bedankte netjes voor het eten. Grote hulde, een voorbeeld voor allen en zo kan het dus blijkbaar ook.
Magrathea schreef:Kan iemand me uitleggen waarom moeders via Facebook de collectie verzameldingen van hun kind compleet gaan maken?![]()
Het idee is toch juist dat het leuk is om zelf je collectie te sparen?
Magrathea schreef:Kan iemand me uitleggen waarom moeders via Facebook de collectie verzameldingen van hun kind compleet gaan maken?![]()
Het idee is toch juist dat het leuk is om zelf je collectie te sparen?