bente12 schreef:Maanlicht schreef:Ik heb een cheatday vandaag![]()
O: poffertjes
L: tosti ham kaas, mandarijntje
T: een paar tucjes
A: pizza tonno
Jaloers!
Komt nog een klein stukje chocolade zwarte sesamzaad taart bij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie25501 schreef:Omg, lekker maanlicht!
Ah Stamper, misschien helpt het om wat langzamer te eten? Of iets anders te eten? Of wat extra sla? Dan eet je toch wat gezonder.
Oeh, lekkere lijstjes Annikoe!
Mijn lijstje van vandaag is erg slecht. Een feestje en een bak chips voor je neus is geen goeie combinatie![]()
O/T: bruin broodje met mortadella en 100% pindakaas crunchy, wit broodje met honing en pasta en een kop thee.
T: stukje kersenvlaai, stukje appelkruimelvlaai, twee slagroomsoesjes, een klein tompoesje, een klein stukje brownie, wat M&M's, paprikachips, nibbits, naturelchips, borrelnootjes, kop thee, glas cola en verder water.
A: ik weet niet of we nog wat eten. Denk het niet overigens haha
T: kop thee.
B: 20 minuten fietsen, kwartier buikspieroefeningen, paard gepoetst en gelongeerd. En koekjes gebakken (dus gestaan)
Sannens schreef:Mag ik vragen wat de belangrijkste reden is dat iedereen zijn eet lijstje hier neerzet? Is het voor controle? Voor jezelf bijhouden? Tellen van de calorieën?
Sannens schreef:Mag ik vragen wat de belangrijkste reden is dat iedereen zijn eet lijstje hier neerzet? Is het voor controle? Voor jezelf bijhouden? Tellen van de calorieën?
Elmira schreef:Wat zouden jullie doen, mijn vader is jarig en daar ga ik zo op visite. Mijn moeder bakt altijd taart dus daar kan ik denk ik niet omheen, vind dat ook wat sneu. Zouden jullie lunch minderen/overslaan ervoor? Zit een beetje in dubio, wil niet voedingsstoffen overslaam maar ook weer niet belachelijk hoog in kcal uitkomen.