Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
o en nog een bijbaantje in de horeca
Probeerde in die tijd vaak twee keer in de week mee te doen aan buikspierkwartier (werd vaak wat langer dan een kwartiertje) en daarna nog even een paar sets voor mijn benen te doen. Was dan met een half uurtje weer uit de sportschool maar dan had ik toch nog even wat gedaan.
tiwi1969 schreef:Dat is een goed streven!
Kan je niet, in overleg met je collega's, een ander plekje voor de lekkernijen zoeken? Of naast de koeken een schaal met fruit zetten?
Ik neem wel fruit mee van thuis als ik eraan denk hoor. Heb nu ook rijstwafels gekocht om hier op mijn bureau te zetten.
Weegschaal staat nu al 3 weken op 70,2. Moet er toch echt eens onder raken
Stral schreef:Kayleigh: ik heb dat nog al gehoord, maar dat werkt zo niet bij mij haha![]()
't is te zeggen, ik wéét dat als ik het niet eet, ik mij eigenlijk beter voel. Maar er komt altijd wel weer een dag waar ik dan toch weer plooi precies.
Ook jij kan, als je het maar wil. Kayleigh_ schreef:Stral schreef:Kayleigh: ik heb dat nog al gehoord, maar dat werkt zo niet bij mij haha![]()
't is te zeggen, ik wéét dat als ik het niet eet, ik mij eigenlijk beter voel. Maar er komt altijd wel weer een dag waar ik dan toch weer plooi precies.
Maar dat is een slap excuusOok jij kan, als je het maar wil.
Ik zeg niet dat wat ik doe altijd even logisch en beredeneerd is hoor, chocolade staat boven logica

afgelopen dagen gingen ook niet geweldig maar ben wel 1 pond afgevallen.
ik wil wel iets wat een paar dagen mee gaat... _lauraaa_ schreef:Het is inderdaad zo dat als je het een week niet gegeten hebt de trek in suiker minder wordt. Ik geloofde hetbeerst niet maar heb het inmiddels ook ontdekt. Hier thuis eten ze veel chips. Bijna iedere avond wel. Nu kunnen zij het hebben en blijven maar smal. Eerder at ik altijd mee. Maar ik wilde afvallen dus moest ik daar ook vanaf blijven. Eerste 2 weken is het moeilijk. Maar daarna denk je er niet eens meer aan. De chipskast heb ik niet eems meer opengetrokken. Als we nu op de bank zitten en ze pakken zoch een zak chips, pak ik een kommetje yoghurt.

).
Maar vroeger vrat ik met gemak zo'n mega reep in 1x op, en nu zit ik na een halve reep echt zo vol dat ik m weg wil leggen
Dus het is in ieder geval al een verbetering hahaha. Kayleigh_ schreef:Linsey1998 schreef:Mijn lijstje van gisteren:
O: 4 crackers met kipfilet
T: pakje melba toastjes
L: Appel, meal replacement bar
T:2 droge crackers, 3 smart protein cookies
A: 200 gram kibbeling, 2 crackers met kipfilet, 200 ml magere yoghurt
T: 4 Milano knabbels (41 cal)
B: niks, op school rondlopen
Waarom eet je crackers als avondeten, en niet (veel gezonder) een portie groenten?