Jolien87 schreef:NeverGiveUp schreef:Hoop toch dat we niet allemaal gelijk straf krijgen als we hier eens vertellen een lekker patatje te hebben gegeten...
(Hoewel ik je gezonde maaltijden eeeerg weinig vind Jolien, poeh)
In het begin heb ik ook al aangegeven dat ik niet van plan ben om mijn eetschema volledig om te gooien. Het is al een hele vooruitgang dat ik het snoep en andere zoetigheid nu laat staan.
Er mogen zeker meer vitamientjes in, dat moet nog meer in m'n systeem komen. Overdag eet ik nu twee stuks fruit en 's avonds eet ik nu veel verse groenten. Maar -zoals ik al meermaals heb aangegeven- ik ben gek op brood en andere etenswaren waar veel koolhydraten in zitten.
Ik merk gewoon dat er regelmatig 'afkeurend' wordt gereageerd wanneer je minder groenten en fruit eet dan de rest. Het is al een hele vooruitgang in vergelijking met wat/hoe ik hiervoor at. Daarnaast liegt mijn meetlijstje er ook niet om en boek ik al wel progressie.
Natuurlijk mag je elkaar er best op wijzen als iets niet helemaal gezond is, maar nogmaals: de toon waarop er wordt gereageerd op deze berichten vind ik niet altijd stimulerend. Ik voel haast alsof je een verklaring moet afleggen voor de niet-gezonde hapjes die je binnenkrijgt.
Ik zeg toch, ik hoop niet dat we op onze vingers getikt worden als we een keer iets ongezonds eten hier.
Dat ik zeg dat ik je wel weinig vind eten is heel iets anders. Dat is gewoon mijn mening, bedoel ik niks mee.
Daarbij lees ik niet alles hier, en onthou ik ook niet alles

Sunshine, wat vervelend zeg...