mn tatoeerder gaat voor mij een tattoo ontwerpen in watercolour stijl !
ben benieuwd wat het wordt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mioux schreef:Heb er nu 1 op me rug met de letters van het gezin(mijn vader en moeder en broer en mijn letter) Wilde op 1 van mijn schouderbladen me zoontje ze naam en later als ik een tweede kindje krijg op de ander..
zoek overigens niet IN voorthuizen maar omstreke, zodat ik bijvoorbeeld niet helemaal naar t noorden hoef te rijden en dik uur onderweg ben...
Aprils_joke schreef:toe tie toe
mn tatoeerder gaat voor mij een tattoo ontwerpen in watercolour stijl !
ben benieuwd wat het wordt
Mioux schreef:Misschien weet iemand het hier wel...
Ik wil binnekort een tattoo laten zetten met mijn zoons naam...maar in regio voorthuizen en omstreken (dus niet dat ik een uur moet rijden..) is lastig iets te vinden...Althans die ook letters heel mooi kan doen... Wie weet een goede zaak hiervoor ?
Gerbenfroh schreef:Mioux schreef:Heb er nu 1 op me rug met de letters van het gezin(mijn vader en moeder en broer en mijn letter) Wilde op 1 van mijn schouderbladen me zoontje ze naam en later als ik een tweede kindje krijg op de ander..
zoek overigens niet IN voorthuizen maar omstreke, zodat ik bijvoorbeeld niet helemaal naar t noorden hoef te rijden en dik uur onderweg ben...
Almelo te ver?
licorne schreef:Daar staat tegenover dat als iemand nou net WEL een tip heeft voor WEL een goede artiest nou net toevallig bij haar in de buurt, ze zich die twee uur WEL kan besparen. Je zult maar net de gouden tip krijgen, daar is dan toch niks mis mee?